Další postup

537 49 9
                                    

Nad dalším postupem jsem přemýšlela dlouho do noci, zatímco všichni ostatní pomalu odpadali. Ema usnula mezi prvními. Neměla jsem žádný pojem o čase.
Když skrz rozmlácená okna začalo prosvítat slunce, povzdechla jsem si. Za celou noc jsem zrovna nic geniálního nevymyslela.

Ema, která ležela na stole vedle mě, sebou trhla a probudila se. ,,Lucie?" zamumlala trochu překvapeně a protáhla se, ,,ty jsi zůstala vzhůru celou noc?" Zívla jsem, ,,áááno." ,,Ty jsi ale" zakroutila hlavou, ,,a přišlas aspoň na něco?" Víčka se mi pomalu zavírala a hlava mi klesla na prsa. ,,Možná" podepřela jsem si ji.

Kamarádka kývla, ,,dobře. Půjdu vzbudit kluky." Zavřela jsem oči, ,,mmm...." Prudce jsem je otevřela. Ne teď není čas spát! No...možná chvíli...Ne!....fajn ale jen chvilinku...

Bojovala jsem proti spánku, ale neměla jsem šanci. Měl převahu. Nespala jsem celou noc. Celou dlooouhou noc.... Zavřela jsem oči...jen na pár minut.....

Po 'pár' minutách

,,Páni, ta fakt nespala" vzbudil mě Henryho hlas.

Rychle jsem vstala. Hlava se mi zatočila a musela jsem se přidržet stolu, ,,c-co? Jak dlouho jsem spala?" ,,Asi pár hodin" pousmál Jack. ,,Hodin?!" vyskočila jsem, ,,no to ne?!"
,,Ale ano." Ema mi věnovala jeden ze svých šklebů, ,,jako miminko." Promnula jsem si rozespalé oči a rozhlédla se.
To si snad dělá srandu! ,,Kde je Deadpool?" vyštěkla jsem s přívalem nové energie. Mike pokrčil rameny.

Hlasitě jsem zívla, ,,super...Práskl do bot...." ,,Mě to nevadí" ošil se Jack, ,,docela mě děsí." Jo to mě taky. Mike ho poplácal po rameni, div pod tíhou jeho ruky nespadl, ,,vždyť není tak hrozný." Náš nejmladší společník ho obdařil překvapeným pohledem a zavrtěl hlavou.

,,Tak co úžasného jsi vymyslela?" zajímala se Ema trochu netrpělivě.

Pousmála jsem se, ,,úžasné to moc není spíš....prosté. Loki má obrovskou moc a ta stále roste. Bůh ví co dělá s těmi chemiky, které unesl a nebo co oni musí dělat pro něj. Jedno je jasné. Dokud bude mít svoji hůl, nikdy ho neporazíme. Všichni jsme viděli co s ní dokáže, ale když mu ji sebereme, naše šance se značně zvýší. Bez ní budou mít jeho schopnosti menší účinek." Henry se praštil do čela, ,,tohle si vymýšlela celou noc? Tohle?! A jak se k němu chceš dostat? On se té své stařecké hole jen tak nevzdá a ještě, aby nám ji dal...haha....." srdečně se zasmál.

Ušklíbla jsem se a rozendala mapu ležící na stole, ,,tohle jsou plány, které jsme nedávno ukradli Emily. Je na nich vyobrazen celý Lokiho palác se všemi uličkami a postranními chodbami, které si tam nechal postavit. Tím se nám zjednoduší přístup dovnitř."
Henry zavrtěl hlavou, ,,no dobře dobře. Dejme tomu, že bychom se dostali dovnitř bez toho, abychom upoutali pozornost těch tisíců stráží co to tam zřejmě hlídají. Co dál? Přijdeme za ním jako: Ahoj Loki. My si jen vypůjčíme tvoji hůl. Ne neboj... vrátíme ti ji jen co tě zničíme... " zvedl obočí, ,,vážně si myslíš, že to tak funguje?"

,,Ovšemže ne" zasmála jsem se, ,,každý den přesně v osm hodin večer se chodí Loki podívat do pracovních táborů a při těchto návštěvách nechává tu hůl ve svém pokoji v nejvyšším patře. Ta není chráněna ničím jiným než čtyřmi strážcemi. Můžeme se k ní dostat tudy" ukázala jsem na vedlejší šachtu vedoucí do velké místnosti v desátém patře.

,,To je šílené" vykřikl Mike a usmál se, ,,jdu do toho!" Ema se na mě nedůvěřivě podívala. Znejistěla jsem, ,,vím není to moc geniální, ale..." ,,Lucie" přerušila mě kamarádka, ,,je to lepší než nic. Bez té hole, jak říkáš, budeme mít aspoň nějakou šanci." Vděčné jsem se pousmála. Díky holka.

Otočila jsem se na Jacka, ,,jestli s námi jít nechceš, nemusíš." ,,Děláš si srandu?" zasmál se kudrnáč, ,,tvrdl jsem tady šest měsíců. Rád se zase podívám ven." ,,Bude to nebezpečné" varovala ho Ema. Jack se plácl do hrudi, ,,nebezpečí je mé druhé jméno." ,,Tak doufám, že to první bude štěstí" ušklíbl se Mike, ,,protože to se ti bude hodit. S tvojí postavou bude zázrak, že pár minut přežiješ."

Kudrnáč se zamračil, ,,náhodou. Jsem si jistý, že jsem mnohem lepší než ty." ,,Vážně?" voják se začal smát, ,,tak schválně. Počítej si mrtvé, pak si počty porovnáme." Jack k němu přišel blíž a zaťal pěsti, ,,fajn. Uvidíme kdo z nás je lepší." Mike se zasmál, ,,pokud se toho dožiješ." Černovlasák se otřásl.

,,Tak to by stačilo vy dva" zakročila jsem, ,,tam venku to není sranda a vy spolu nebudete soupeřit." Otočila jsem se na kudrnáče, ,,zkus se mě držet. Pokusím se tě ochránit." Jack skřížil ruce, ,,nejsem mimino." ,,V klidu" Ema ho vzala za rameno, ,,byla to jen nabídka. Hlavně na sebe dej pozor." ,,Neboj" zabručel a pousmál se.

,,Dobře děcka" křikl Mike a vyskočil, ,,sbalte si hračky. Zábava začíná."

Hry mysli // AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat