Henry
Celou cestu nikdo nepromluvil. Nedivím se. Lucie je pryč. Pořád mi to nešlo do hlavy. Pryč. Loki ji chytil. A teď? Co s ní udělá? Zabije ji? Ušetří ji? Zavře do pracovního tábora? Otřásl jsem se. Všechny možnosti byly strašné.Když jsme se dostali zpátky do školy, s Jackem jsme dopravili kapitána na gauč, který jsme ve škole našli a on téměř okamžitě usnul. Pěkný hrdina. I přes všechno, co musel v Lokiho paláci zažít, jsem cítil jak mě svazují pouta vzteku. Kvůli němu. Kvůli němu byla Lucie pryč.
Nevydržel jsem se dívat na jeho klidné oddechující tělo a odvrátil jsem se. Pohledem jsem vyhledal nejbližší židli, na níž jsem se posadil. Mike donesl vzpouzející se a brečící Emu na hromadu oblečení a byl u ní tak dlouho, dokud vyčerpáním taky neusnula.
Pak přišel k nám. Sedl si obráceně na poslední ze tří židlí a unaveně se opřel o opěradlo. ,,Co teď?" osmělil jsem se vyslovit otázku, která jistě trápila i mé dva společníky. ,,Musíme se pro ní vrátit" řekl voják rázně, ,,to je jisté. Jen...nevíme jak...ani kde je...ani co s ní má Muflon v plánu." ,,Proč mu vůbec říkáš Muflon?" vsunul Jack otázku. Mike se pousmál, ,,protože s těma rohama tak vypadá." Netrpělivě jsem poklepal nohou, ,,zpátky k tématu. Musíme to nějak zjistit, ale jak?"
Najednou se celým pokojem ozvala rána. Kluci vyskočili a automaticky trhli hlavami k spícím. Ani jeden se nevzbudil. Díky bohu. ,,Oči na štopkách" zavelel Mike a hněvivě se otáčel. Takže teď si hraje ještě na šéfa, jó? No tak je fakt super.
Rozhlédl jsem se a pohled mi ulpěl na dřevěném trámu. Visely z něj dvě nohy a klátěly se ve vzduchu. ,,Ééé Jacku, Miku." Oba obrátili svůj zrak na stejné místo a vraždili návštěvníka pohledem. ,,Čaú klucí" ozval se hlas, ,,chyběl jsem vám?" Mike si sám sobě zamumlal pohov a oddechl si, ,,Poole kruci! Tohle nám nedělej."
Deadpool seskočil z trámu a přistál na zemi pár metrů od nich. ,,Bylo to dost superhrdinské?" Mávl jsem rukou, ,,ale jo." Červenka vyskočil, jako malé dítě co právě dostalo horu bonbonů, ,,jupíí!" ,,Pšššt!" Mike si přiložil prst a ústa a trhl hlavou směrem ke kapitánovi a Emě.Deadpool popošel směrem k dívce, ,,je je. Naše Černovlasá Růženka spí? A kdo je to támhle?" zachichotal se a až přehnaně tiše docupital k druhému spícímu, ,,páni to jsou svaly." Dotkl se kapitánovi hrudě a vzrušeně se otřásl, ,,no teda, no teda, no teda!" Otočil se na nás, ,,tenhle sexouš s náma teď bude pořád?"
Zvedl jsem oči v sloup. Tohohle úchyla nám byl čert dlužnej. Voják se ujal slova, ,,kdes byl?" Červenka se posadil na opěradlo gauče, kde supervoják ležel a aniž z něj spustil oči začal vysvětlovat:
,,Trochu jsem se tu nudil, a tak jsem se rozhodl udělat si malý výlet. Znáte to navštívit pár bordelů, ojet pár šlapek a při těch příležitostech zjistit nějaké informace. Což se mi i povedlo. Zaprvé: Loki ve svém paláci drží někoho komu se říká....moment moment....myslím, že to bylo.....Kapitán Amerika. Jo! Tak mu říkají..."
,,Jo to víme" skočil jsem mu do řeči, ,,to je ten chlap, co nad ním tak slintáš."
Deadpool se na mě krátce zadíval a pokračoval:
,,Za druhé: Říká se, že celá parta Avengers slouží Lokimu jako pokusní králíci, akorát každý, je ukrytý někde jinde. Což zatím nevím kde" pokrčil rameny, ,,jo a taky jsem zjistil, že se vám ten váš pokus s hůlkou moc nepovedl" zasmál se, ,,kočka je pryč, že?"
V té chvíli se ve mě začala vařit krev. Nejenom že si někam zmizel, ještě nám tady bude něco vykládat. Fajn. Uznávám. Informace jsou to cenný, ale prostě ho nemám rád. Ne. Přímo ho nesnáším. Jack si musel všimnout mého jiného rozpoložení a položil mi ruku na rameno. Věnoval jsem mu děkovný pohled a trochu se uklidnil. ,,Víš kde Lucie je?" zajímal se Mike.
Deadpool ladně seskočil z opěradla a přišel až k nám, ,,ano vím. Je v nejvyšší věží Lokiho paláce. Hlídá jí asi pět nebo deset Airů." ,,Pět nebo deset?!" vyprskl jsem, ,,to se ti zdá jako podobná číslovka?!" ,,Klídek Henry" Mike mě probodl káravým pohledem, ,,aspoň víme, kde je."
Deadpool se zachichotal a zamířil ven. ,,Kam jdeš?" Snad poprvé jsem slyšel, že by za tu dobu Jack něco řekl. Červenka, aniž by se otočil, zamával na rozloučenou a zmizel ve dveřích. ,,Nemám ho rád" zavrčel jsem a skřížil ruce na hrudi. Černovlásek se ošil, ,,mě docela děsí." ,,Mm...." zamumlal Mike a přišel ke stolu, kde se válely plány a mapy, ,,pojďte. Vymyslíme plán."
O pár hodin později
Vše šlo, troufám si říct, dobře. Plán byl prostý a jednoduchý, ale takové přece vždycky vyjdou, ne? Stáli jsme v jednom chumlu kolem stolu a rozebírali poslední detaily. ,,Mužů se přidat?" ozvalo se za námi. Otočil jsem hlavu. Kapitán seděl vzpříma na gauči a vypadla už mnohem líp. Do tváře se mu vrátila normální barva, fialové kruhy pod očima zmizely a podle stavu obvazů i rány přestaly krvácet. ,,Jak se cítíte?" optal se Jack a popošel pár kroků k němu. Kapitán se usmál, ,,už mnohem lépe, děkuji za pomoc."Vstal a došel až k nám. ,,Jak vidím, máte plány celého okolí" usoudil s pohledem na mapy. A nejenom to. ,,Kapitáne" řekl Mike a odkašlal si, ,,cítíte se na menší záchranou akci?" Kývl a pak se usmál, ,,jestli spolu máme bojovat, pak mi tedy tykejte. Jmenuji se Steve."
,,Mike" voják si s ním potřásl rukou, pak i Jack a nakonec já. I přes veškerou snahu, musel být vidět aspoň stín opovržení, se kterým jsem mu ruku podával.,,Tak lidi vemte si nářadíčko, půjdeme" zavelel Mike. ,,Počkej a co Ema?" ukázal jsem na spící dívku, ,,mám jí vzbudit?" Voják mě rázně zastavil, ,,v žádném případě. Musíš tu s ní počkat. Řekneš jí, kde jsme a společně tu na nás počkáte." Než jsem stačil zaprotestovat ozval se znovu kapitán, ,,je mi to nesmírně trapné, ale půjčil by mi někdo z vás triko?" Sklonil jsem se a hodil po něm jedno ze svých trik, ,,hoďte sebou a hlavně jí přiveďte zpátky."
Za trojicí se zavřeli dveře a já se s těžkým srdcem posadil na zem vedle Emy.
-----------------------------------------------------
Hojky :)
Doufám, že se kapitola líbila a zároveň bych se vás chtěla zeptat jestli by jste měli zájem o to, abych postupně do médií přidávala fotky členů Luciiny party. Aby jste taky měli trochu větší představu, jak vypadají. Určitě mi pište vaše názory :DVaše Adda :3
ČTEŠ
Hry mysli // Avengers
FanfictionKdyž jsme je potřebovali nejvíc zmizeli... Loki se vrátil.... Mohli ho porazit jen oni... Co s námi bude, když tu nejsou? Bůh lží ovládl už skoro celou Zemi... Kdo se nepodvolil jeho moci, byl odstraněn... Lidé byli odváděni do táborů smrti, kde byl...