Ach ty boje

670 56 14
                                    

Auto poskočilo.

,,Musíš brát každou díru?" rozčiloval se Mike. ,,Kam vůbec jedeme?" zajímal se Henry. Pokrčila jsem rameny, ,,nevím. Zkus najít nějaké místo pro naši novou základnu." Ve zpětném zrcátku jsem viděla, jak přikývl a zapl své hodinky.

Asi by se mi taky takové hodily. Podle Henryho umí úplně všechno. Říkal, že je vymyslel pro jednu společnost, ale kvůli Lokiho vpádu jim je nikdy nedonesl.

,,Kousek na západ je opuštěná škola" informoval nás. Zatočila jsem, ,,co okolí?" ,,Žádná monstra a budova je obklopena stromy, jestli jsi teda chtěla slyšet tohle."

,,Dobře to zní jako dobré místo. Naviguj mě."

Míjeli jsme barák za barákem, jedno hořící stavení za druhým.

' Tolik se to tu změnilo....ještě pamatuji dny, kdy jsem tu sama bydlela. Neměla jsem moc peněz a nemohla jsem si dovolit svoje vlastní bydlení. Žila jsem s rodiči hned vedle Emy. Všechno se zdálo být skvělé. Škola mi šla a o kluci...to taky nebylo hrozné......až jednoho dne to přišlo.
Rána. Světlo. Křik. Obrovský zelený blesk přistál na naší střeše a oheň začal požírat na co přišel.

Co bylo dál......to už si spoustu let snažím vybavit.... Jediné co vím je, že rodiče požár nepřežili.'

,,Teď zahni" ozval se zezadu Henryho hlas. Udělala jsem jak řekl.

Najednou se na střeše ozvala tlumená rána.

Všichni jsme se jako napovel zahleděli nahoru. ,,Koukej na cestu" rozčiloval se znovu Mike. ,,Jo jo." ,,Co to bylo?" zeptala se Ema vyděšeně.

Zeshora se ozývaly kroky.

Mike se nevěřícně zasmál, ,,no to mi neříkej, že nás ten debil našel." ,,Snad ne..." doufala jsem.

V tom se z rozbitého okénka vedle mě vynořila Deadpoolova hlava, ,,kuk."

Vyskočila jsem snad půl metru nad zem. Volant si začal dělat co chtěl a namířil nás přímo na strom. Než jsem stihla cokoliv udělat, auto se srazilo s kmenem.
Airbagy vystřelili a přistáli nám na obličeji.

,,Au" zakvílela jsem. ,,Já jsem věděl, že mám řídit" postěžoval si Mike a odstrkal od sebe nafouklou látku. ,,Víš co?" řekla jsem otráveně, ,,zklapni."

Chtěla jsem otevřít dveře, ale ty byly zaklíněny v tlusté větvi. ,,Skvěle" zamumlala jsem. Mike na druhé straně bez problémů vylezl a za ním i Henry s Emou. ,,Tobě se v tom autě líbí, viď?" smála se kamarádka. ,,Ha ha." Vyplazila jsem se ven a narovnala se.

,,Super" Henry ukázal na strom, ,,auto je v tahu." Mike se zasmál, ,,spíš ve stromě. Zajímalo by mě, jak se ti podařilo nabourat." Ema zavrtěla hlavou, ,,mě spíš zajímá kam zmizel." Rozhlédla jsem se, ,,dobrá otázka."

Náměstíčko, na kterém jsem se ocitli zelo prázdnotou. Kromě pár stromů a ostatní zeleně tu nebylo nic.

Křoví vedle nás zašustilo a zněj se vypotácel Deadpool. ,,To byla, ale jízda!" křikl se smíchem, ,,jedem ještě jednou!!" ,,Ten debil snad přežije všechno" konstatoval otráveně Mike a odfrkl si.

Deadpool se odstrojil ze svého větvičkového oděvu a dohopsal k nám.

Vysvobodila jsem meče z pouzder a postavila se do bojové pozice.

Najednou se ozval řev.

Ema zkoprněla, ,,monstra. Museli jít zrovna kolem." Všichni jsme zpozorněli. Jen Deadpool, který měl zřejmě celou věc na háku, se se zájmem zaposlouchal.

Hry mysli // AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat