Tuhle kapitolu bych ráda věnovala JessieJenifer za její úžasnou podporu a skvělé komentáře 😄😄
Děkuji moc Jessie/Jenifer 😊-----------------------------------------------------
Lucie
Tak a dost! Hřbetem ruky jsem si otřela tváře. Nebudu tu brečet, jako malá holka. Sedla jsem si do tureckého sedu a rukou si podepřela hlavu. Jak odsud pryč... Přejela jsem si prstem po bradě mmm....Najednou se dveře s hrozným zaskřípěním otevřely. Trhla jsem sebou a zaměřila svůj pohled na muže, který právě vešel. Loki se zastavil pár metrů ode mě a opřel se o kopí, které mu modré zářilo. Teď to má fakt, jak stařeckou hůlku.
,,Už mám s tebou svoje plány, holčičko" zašklebil se tím svým zvláštním ďábelským způsobem. Tep se mi na chvíli zastavil, jak se poté rychle rozběhl. Loki mě v mžiku vytáhl na nohy. Jednou rukou mi držel zápěstí, abych nemohl utéct a druhou se s kopím pomalu začal přibližovat k mému srdci.
Vyděšeně jsem se mu podívala do pobavených očí. Smál se. V duchu, ale smál. I ty parchante. Jen co se špička dotkla mého hrudníku, zalapala jsem po dechu. Celé tělo mi polil chlad a malátnost.
Loki
Ten její pohled strachu a úzkosti byl nezaplacení. Trochu se předklonila, jak se jí moje moc rozlévala tělem. Měl jsem tak lepší výhled do jejích očí, které v sekundě zastínila černota. Miluju tenhle pohled rozplýval jsem se.Modrá, ledová barva se vpila do jejích duhovek. Na tváři pořád měla ten šokovaný výraz smíchaný se strachem. Teď přicházela ta nejlepší část. Krémová pomalu mizela, oči jí zcela zčernaly a pak blankytně zmodraly. Pousmál jsem se a odendal kopí.
V tom se modř začala bleskově ztrácet a nahradila jí opět hnědá.
Šokováně jsem vyvalil oči. Dívka rychle zamrkala a trochu se třásla. Pleť měla smrtelně bledou a ruce ledové, jako byly i moje. ,,Jak jsi to udělala?" vydechl jsem s úžasem. Snažil jsem se zachovat svou chladnou, nicneříkající tvář, ale šok mě zcela ochromil. ,,U-udělala co?" vykoktala bruneta a zrychleně dýchala.Zamračil jsem se. ,,Ty blbá Midgarďanko! Jak jsi to udělala?! Jak jsi odrazila mojí magii?! Co si to vůbec dovoluješ?!" Zuřil jsem. Co to je za blbé pozemské vtipy?! Pustil jsem její ruku a ona se zavrávoráním spadla na zem.
Najednou vykřikla. Chytila se za spánky a nehty se začala rozdírat kůži. Z ran se jí v pramíncích spouštěla krev, ale i tak nepřestávala a pištěla. Lhostejně jsem došel kde dveřím. Těsně před tím, než jsem překročil práh, jsem se otočil na sténající dívku.
,,Nevím, co jsi zač, ale jedno mi věř....já to zjistím." Zabouchl jsem za sebou dveře a nechal ji tam.Lucie
Nemám nejmenší tušení co říkal a v té chvíli mi to bylo stejně úplně jedno. Hlava mi třeštila, jakoby se mi každou chvíli měla rozskočit na tisíce kousků. Nesnesitelná, bodavá bolest. Už jsem nevnímala, jak se mi vlasy slepují krví a jak se mi celé ruce zbarvují do ruda. Nevnímala jsem nic než ukrutnou šílenou bolest.Do pokoje vrazili nějací lidé a jejich bílé pláště jim vlály za patami. Dva si ke mě klekli a snažili se mi odlepit ruce od hlavy. Křičela jsem, div jsem si neroztrhla plíce. ,,Pomozte mi" sykl jeden na ostatní. Všichni se ke mě nahrnuli a povalili na zem. Na krku jsem ucítila ostrou jehlu, která mi v mžiku vjela do šíje.
Svět se se mnou zatočil. Bolest se ztlumila. Čtyři postavy se pomalu začali rozmazávat a ztrácet. Zamrkala jsem. Několikrát jsem se lapavě nadechla, než se moje mysl propadla do temnoty.
*****
****
***
**
*Tma. Všude samá tma. Rozhlédla jsem se a otočila se kolem své osy. Na jedniném místě, které bylo osvícené, jsem stála já, jako hlavní zpěvačka na pódiu. Jediné pozitivum bylo, že bolest zcela zmizela. Dala jsem si tu v bok, ,,to jsem mrtvá?"
,,Neřekl bych." Při těch slovech mi přes záda přejel mráz. Pootočila jsem hlavu a rázem jsem měla chuť jen na dvě věci.:
Rozběhnut se pryč a zároveň návštěvníkovi jednu vrazit.
-----------------------------------------------------
Taaaaak a tady je voják Mike 😆
S velmi vážným výrazem, ve vojenském oblečení a čapce :'D
ČTEŠ
Hry mysli // Avengers
FanfictionKdyž jsme je potřebovali nejvíc zmizeli... Loki se vrátil.... Mohli ho porazit jen oni... Co s námi bude, když tu nejsou? Bůh lží ovládl už skoro celou Zemi... Kdo se nepodvolil jeho moci, byl odstraněn... Lidé byli odváděni do táborů smrti, kde byl...