Część 30 - Mochi

3K 148 89
                                    


160402 00:23 – DORM! – Pokój mojej czekoladowej ex wiewiórki, hyunga i obrażalskiego Tae

Hyung już śpi, to dongsaeng zdejmuje swój zakaz na notatnik. Nie rozumiem jak można się obrażać o takie głupoty, HYUNG!

Pamiętasz jeden z początkowych wpisów? Kiedy oglądałem jak śpisz i komentowałem miękkość twoich włosów. I wiesz co, hyung? NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ TEJ CZERNI NA TWOJEJ GŁOWIE. Założysz choker i to wykorzystamy! Dobrze, dobrze, już przestaję.

Nie wiem dlaczego zacząłem wszystko podsumowywać. Cały nasz pobyt w Busan na początku roku, wszystkie nasze koncerty, po których wykorzystywaliśmy wszelkie schowki i łazienki, całą przerwę, zarówno naszą, jak i tę, podczas której teoretycznie mieliśmy wolne. Doszedłem do wniosku, że mimo twoich głupich decyzji, nie potrafiłbym sobie odpuścić, nawet gdybyś został z Yoongim, ja nigdy nie pokochałbym Yugyeoma czy Yeri. Prędzej oddałbym serce muzyce, jednak pewna jego część nadal należałaby do ciebie.

UGH!

Jestem strasznym ukesiem, macie wszyscy rację. Hahaha. – KOLEJNY powód, przez który nie mógłbym związać się z Tae.

Słyszałem Jiminnie hyung, że jesteś coś winien swojemu bratu za śledzenie mnie... Tak, dzwonił, a ja odebrałem. I nie żałuję! Bo dlaczego mi nie powiedziałeś? I jak zamierzasz zdobyć autograf Daehyuna? Zresztą, czemu twój brat słucha boysbandów? Poszedł w ślady brata z tym homoseksualizmem? Twoja mama was zabije. Żadnych wnuków? No chyba że pieski. I Jiminnie hyung, przecież ona nie da ci nigdy spokoju! Musisz mieć jakiegoś syna albo córkę. Musimy się postarać o te twoje „małe Bangtany"! Ale ja ich nie będę niańczył. Wujek Tae się nimi zajmie. Może damy mu je na odchowanie? Chociaż nie wiem, czy Hoseokie hyung wytrzyma z takim małym Jiminem albo małą Jimin, PIEKŁO! Okay, żart. Po prostu nie jestem zmęczony, a ty ostatnio tylko śpisz. Rozumiem, że cię trochę zepsułem, ale niedługo comeback i nawet pomimo swojej diety, mam siłę na seks, dlatego powinieneś popracować nad kondycją, Jiminnie hyung.

HYUNG! HYUNG! HYUNG! Moje piękne AOA też będą miały comeback! Jestem w siódmym niebie! I TWICE TEŻ! POUCZYMY SIĘ UKŁADU, PRAWDA?! Namówię i ciebie i Hobiego. Może nawet Tae zechce do nas dołączyć. Byłoby super!

Chcę już 160424!

Hyung! Mam jeszcze jedno pytanie. Czy skoro lubię girlsbandy bardziej od boysbandów, ale moim ultimate jest Jiyong, to moja orientacja skłania się bardziej do tej Jihyunniego czy może jednak twojej? Bo niby dziwnie się czułem z Yeri i nie wyobrażałem sobie żadnego zbliżenia z nią, ale girlsbandów słucham. Sam już nie wiem, hyungie. Chyba zakończę tutaj swoje przemyślenia, bo zaczynam poruszać dziwne tematy.

~ Umm... Jeonggukie, maknae, vocal, vi... dance, rap :)


03.04.16: 10:30 (dorm)

Oh, Jeongguk! Aleś ty tu tego naskrobał. I JA MAM NA TO NIBY ODPISAĆ?! Po tym jak mnie obudziłeś w nocy przez rękę w moich bokserkach, a później przez piętnaście minut prosiłeś mnie o seks w łazience, na który oczywiście przystałem, NIE JESTEM W STANIE JUŻ NICZEGO ZROBIĆ.

No ale... dobrze. Postaram się jakkolwiek na to odpisać.

Proszę cię, jeśli Dae noona zrobi mi tę czerń na włosach, nie wykorzystuj mnie non stop przez tydzień, do tego na każdym kroku, bo jednak nastąpi rychła zamiana ról, której raczej moja psychika nie wytrzyma i mogę się załamać.

Jeonggukie, daj mi odpocząć... KOCHANIE!

Dobra, nie bij mnie, przepraszam... ty niewyżyty dzieciaku... ALE MÓJ. <3

&quot;Zmiana ścieżki&quot; - Jikook, VhopeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz