Chapter 8-Weed.

1.9K 118 6
                                    

-Е готови ли сте?-извика весело Ерик, а Тео стоеше със скръстени ръце, наблюдавайки всички ни внимателно.
-Моля за внимание!-каза студено Тео, гледайки тълпата. Стояхме на пейките, които бяха направени като трибуни. На сцената имаше два микрофона, зад тях маса и две купи. Едната бе синя, а другата червена. На синята имаше нарисуван орел, а на червената вълк.-Всеки, който чуе името си идва и взима малкото листче с името си, а щом съобщим резултатите ви ще напишете името си и ще го пуснете вътрешно в купата, където принадлежите. Ско не сте разбрали, първия ще ви покаже!-каза остро той, а мен тръпки ме побиха.-Първия от вас е господин Маркъс Блу!
Всички започнахме да пляскаме, а Маркъс стигна до там бързо, тъй като беше на края на първия ред.
-Поздравления! Имаме си орел!-усмихна се весело Ерик, подавайки на Маркъс листчето с името му. Щом Маркъс го пусна в синята купа то мигум се запали. Всички започнахме да пляскаме, а Тео взе микрофона.
-Другата трибуна, намери си място на синьото място! Следващата е Оливия Луси!-по-малко ръкопляскания се чуха, а след като разбрахме, че тя е орел вдигна главата си нагоре и погледна в очите Маркъс. Настръхнах щом чух името на Хари.
-Хари Стайлс! Поздравления, имаме вълк!-всички ръкопляскаха, а след него дойде ред на Луи, който се оказа орел. Лиъм също. Зейн и Найл бяха вълци.
-Шарлът Куин!-повика ме Тео, а аз с тихи крачки стигнах до сцената.-Поздравлрнив вълчице!-усмихна се за пръв път Тео, давайки ми червена гривна.
-Кристине О'Конър!-повикаха , а аз стиснах ръката укъражително.-Вълк!

****

-Слушайтр ме внимателно!-погледна ни Тео.-Следващата седмица, вие ще бъдете Вълци! Ще бъдете ловки като тях, силни и дръзки! Не се сприятелявате с орли! Ерик ще ги направи чудовища! Е, тъй като анкетите на повечето от вас са с доста агресия, всеки един от вас ще разкаже история от миналото си!-каза Тео, гледайки Кристине в очите.-Ти? Хари, започни пръв!
-Оу, ами аз избухвам прекалено често..да, сдържам се, но-засмя се-Никой не пипа това, което в мое!
-То на това му казвам вълк! Зейн твоята история?-попита той, а Зейн вдигна глава.
-Никой не може да злоупотребява с хората, да не говорим някой да засегне егото ми. Не го позволявам.-засмя се тихо и просто той, а Тео се засмя отново.
-Бряво, Зейн! Правилно мислиш.-направи пауза.-Да видим някое от момичетата! Ти, Чарли?
-Ами аз..-стъписах се.-Аз..пребих едно момиче, защото искаше да направи лошо на мен и прителите ми. Паля се лесно, като кибритена клечка.-стиснах устни, а мъжът до мен се усмихна.
-И аз бях такъв в 12 клас, не се безпокой!-замая се тихо.-Сега идете се насоете, утре ще тичаме!
Отдъхнах си и тръгнах да излизам, но дрезгавият му глас ме спря.
-Стой Чарли. Не се чувствай виновна за постъпката си. Вярно, не е най-хубавото да пребиеш някого, но си защитила себе си и приятеля си-усмихна се укора жители той.-Искаш ли да те изпратя?
-Добре.-съгласих се. Тео сложи ръката си на кръста ми и ме поведе към бунгалото. След като стигнахме той ме пусна, усмихна се и се завъртя.

****
-Зейн?-попитах лениво, вдигайки на момчето.-Кажи.
-Идвайте в бонгалото! Първата спирка.-засмя се той, а аз се оправих по най-бързив начин и с Криста тихо се промъквахме до бонгалото на Зейн и Хари. Щом влязохме вътре, веднага фокусирах седналите момчета на земята. С Крис се присъединихме към тях, бяхме само ние, Зейн, Найл и Хари.
-Какво е ,,първата спирка"?-попита русокоската,а Найл и се усмихна.
-Трева.-отговори Хари, а аз повдигнах вежда.
-Хайде да играем на ,,никога не съм"?-предложи Зейн-Правилата са прости. Някой каза никога не съм...и ако си правил нещото вдигаш бутилката.-засмя се той, сочейки петте бутилки водка. За всеки по една.
-Никога не съм..-започна Хари.-Никога не съм правил напук на някого.-Всички изпихме по една глъдка.
-Никога не съм се напивал до такава степен, че да не помня къде съм.-Кристине и Найл надигнаха бутилката, след казаното от моя милост.
-Никога не съм си падал по по-голям от мен.-каза Найл, а аз и Криста се спогледнахме и вдигнахме бутилката.
-Никига не съм се напушвал.-засмя се тихо русокоската, а Хари вдигна бутилката, заедно със Зейн.
-Никога не съм искаш да целуна най-добрия си приятел.-каза Хари, а аз и Зейн изпихме по една глъдка. Така, 15 минути по-късно бяхме пяни до козирката, да добавим и че пушихме трева.

Проборането ни беше грандиозно. Смях се мъчеше да излезе от устните ни, в опит да отключим ключалката. Но какво да се прави? Беше хубава вечер. Намерихме пътя си до леглата и моментално заспахме.

***
-Ставайте, момичета!-извика силно някой, будейки мен и русокоската. Простенах раздразнено и отворих едното си око. Видях усмивката на Тео, след което отворих и другото, за да установя, че той беше само по шорти и шапка. Леле. Станах лениво и го погледнах.
-Колко време имаме?-попитах и се хванах за главата, заради страшния махморлук
-30 минути.-усмихна се весело.-Но с вашето темпо са 15.
-Добре, ще събудя Криста..-простенах раздразнено и изпратих Тео до вратата. Намерих бързо хапчетата за глава и набутах две в устата си, преглъщайки ги с вода. Събудих русокоската и и дадох хапчетата, след което влязох в малката ни баня. Започнах да мия зъбите си, след това лицето си и се погледнах в огледалото. Изглеждах ужасно. Навлякох спортните си черни шорти и синия спортен сутиен на Найк. Обух и найкове те си за тичане, хванах косата си на опашка и погледнах Кристине. Уоу, изглеждаше невероятно в лилавите си адидас, лилавия топ и белите шорти.
-Хайде, че Тео ще ни убие!-засмя се тв, след което излязохме от бунгалото. Беше едва 08:00. Всички бяха се събрали в центъра на нашите бунгала. Червените гривни на ръцете от всеки един от нас ни правеше еднакви.
-Запичваме с джогинг!-каза весело Тео.-Кой иска да води?
-Никой..-измрънках тихо под носа си, а погледа му се насочи към мен. Оу не..
-Чарли, защо не ти!

*****
искам мненията ви!
Извинявам се ако има грешки, главата не е редактирана.
1012words
-Any xx

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt