Chapter 16 Part 1-Do you have more?

1.3K 112 15
                                    

Събудих се от странен звук, който идваше от телефона ми. Спрях звука и погледнах часа. 04:10. Имах съобщения от Зейн.

Чарлиии
03:20

Чарлииии, хсде де отговрм ии
03:23

Чарли, принцесоо
03:39

Има нещо знам че ми сърдиш ми се
04:00

Принцесоо
04:01

Принцесоо
04:02

Иксаш ли приберем се корона да ти кпя? Ще ти отва...
04:03

Принцесоо, пронцесо, кде су?
04:04

Напх се кто пн, Хари и Найл ги нма..
04;05

Кде си, принцесо?
04:06

Принцесоо
04:07

Чарли, тук е тврде тмно..ела
04:08

Хде де принцесо
04:09

На бегон отидох в бунагото на Зейн. Още с влизането направихме очен контакт. Седеше на леглото, запалил цигара. Стаята вонеше на алкохол, а аз отворих прозореца.
-Принцесо..-прошепна той, а аз направих знак да мълчи. Бавно взех цигарата, хвърляйки я.-Остани..

Не можех да кажа нищо. Просто въздъхнах и изчаках да се изветри, за да мога да заспя.

ГТНЗЕЙН

Главата ми гърмеше. Щях да се пръсна. Опитах се да вдигна тялото си, но две неща ме спряха. Едното беше ужасната болка в главата ми, а другото малката нежна рък увита около кръста ми. Шоколадовата и коса се беше разпиляла навсякъде. Главата и бе положена върху гърдите ми, а краката и бяха преплетени с мойте. Прехапах устната си, сещайки се че днес е последния ден, в който сме тук. След което нощите прекарани с Шарлът спират.
Простенах недоволно и поместих внимателно спящото момиче от себе си. Станах, залитайки. Сложих няколко хапчета за глава в шепата си и го изпих наведнъж. Погледнах стаята. Фасове, празни бутилки водка. Що за развалина бях? Седнах на земята, облягайки се на леглото.

ГТНЧАРЛИ

Беше ми студено. И не знаех защо. Очите ми бяха все още затворени, а одеалото беше някъде из леглото. Отворих бавно единия си клепач, а спомени от снощи излязоха наяве. Потърсих с поглед тъмнокосксто, намирайки го седнал на земята. Станах от леглото и застанах пред него. Беше замислен. А погледа му толокова празен.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now