Chapter 10-I love you.

1.6K 123 5
                                    

Неутрална гледна точка

-Как посмя да ми изневериш, Зейн?-изплака с пропит от мъка глас Шарлът, а красивото момче срещу нея стоеше попарено.
-А-аз..-заекна той-Не съм!
-Как смееш да ме лъжеш в очите!-изписка отново тя, а той видимо се напрегна.

Лирическо отклонение

Чудите се какво става? Как Зейн ще изневери, при условие, че не са били заедно? Е, нека се върнем малко назад..

10 часа по-рано.

ГТНЧАРЛИ

-Любимата ви директорка поиска от нас да направим драма. Ще се състезаваме с Орлите! Това е първия ви ден, а когато достигнете и 10тия..-спря-Да, тук сте за 10 дни, не за седмица.-засмя се-Победителя грабва купата!
-Добре, а какво ще правим?-попита момиче в края на редицата.
-Ще правим драма!-засмя се той.-Идеи?
-Убийство!-извика силно Хари, а Найл го изгледа странно.
-Защо не изневяра?-предложих, а Зейн се изтегна и преметна ръката си през рамото ми.
-Прекрасна идея, Шарлът! Защо вие със Зейн не изиграете главните роли?-попита той, а аз го погледнах с най-злобния поглед, който имам.
-Какво се иска от нас?-издишах през зъби, а Тео запляска с ръце, казвайки ни инструкцийте.

---В бунгалото на Кристине и Чарли---

-Как можа да ми изневериш,Зейн!-извиках, опитвайки се да запазя сериозен вид, но уви беше толкова банално.
-Не съм!-засмя се още по-силно той докато репетирахме.
-Как смееш да ме лъжеш в очите!-казах обидено, поставяйки ръка на гърдите си.
-О, хайде де! Не вдигай голямото чудо за нищо!-засмя се отново той.
-О така ли? Щом е нищо защо толкова време ме пазеше от другите! Защо ме целуваше, всякъш щях да изчезна всеки миг, а? О я си взимай парацалките и се разкарай!-изхленчих тихо, а Зейн ме погледна.
-Пазех те, защото те обичам!-защото се той, слагайки ръката си на врата си.
-А сега не ме ли обичаш!-засмях се аз, заради измисленото от Тео.
-Обичам те!
-Тогава защо ми изневери?-извиках, а Зейн изцъка като по сценарии и започна да се прави, че чупи неща.
-БЕШЕ ГРЕШКА!-направи пауза-Прости ми!
-Не, не и докато не ми кажеш името на мръсницата, която трябва да убия!-засмях се дори още по-силно.
-Касандра!-засмя се отново той, разклащайки таза си.-Оу, знам че ме обичаш.
-Ти ме нарани!-защитих се като по сценарии.
-Мога да поправя счупеното..-каза тихо Зейн.
-Имаме проблем.-излязох от сценария.-Първо това е най-тъпия разговор и второ тук пише да ме целунеш и завесата да се спусне.
-Съгласен съм, че е тъпо, но за целувката.-усмихна се лукаво, а аз го цапардосах.-Хубаво ще импровизираме и оттам както дойде.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now