Chapter 26-Hello boys.

1.4K 108 22
                                    

ГТНОЛИВИЯ

Както обикновено будилника ми извиня точно в 05;30. Протегнах се и станах от леглото. Насочих се право към банята, за да извърша процедурите си. След което реших да си взема душ.

След излизането от банята седнах на златистата си тоалетка и погледнах лицето си в огледалото. Започнах да подсушавам косата си, след което взех приготвените дрехи от стола. Сложих си бельо, синя пола с висока талия, розовото си потниче, което загащих и обух розовите си токове. Изсуших косата си и се заех с това да я направя на beach waves/плажни къдрици. След като косата ми беше перфектна и напръскана с лак започнах да се гримирам. Обичайното започване съм фон дьо тен, бронзант, руж, хайлайт, спирала, очна линия, подпълване на веждите, и за завършат червило. Усмихнах се на вида си и станах от столчето. Погледнах часа, 07:30. Взех розовата си чанта и слязох по стълбите.
-Чао мамо, чао татко!-казах бързо на родителите си и взех клпчовете за bmw-то ми. Не знаех какъв модел е, нито ми и пукаше. Беше подарък. Палеше, така че не ме интересуваше.
Надупичих музиката и сложих слънчевите си очила-Dior. Не след дълго паркирах пред училището, готова да започна деня.

-Олив, няма да повярваш!-дотича до мен Лейла, гризейки нервно ноктите си. Продължих към шкафчето си, бутайки ръцете от устата и.
-Какво се е случило?-попитах спокойно, докато взимах нужните си учебници и тетрадки.
-Ами..-започна да увърта тя-Такова аз..
-Казвай направо!-извиках, а момичето срещу мен извика направи.
-Чарли и Зейн са се целунали!-моля? Затръшнах вратата на шкафчето си, стискайки очи. Добре Олив, всичко ще бъде наред.
-МОЛЯ?!-избухнах, а Лейла се стъписа.-Как така? Как разбра? А ако те лъжат?!
-Аз не..-започна тя, а аз бързо я прекъснах.
-Говорим за Вълка.-посочих Шарлът с очи. Беше облечена в необичайно за нея светли дънкови панталонки, с висока талия. Носеше къса тениска в бял цвят, но имаше черни детайли по нея. Адидас суперстар бяха на края на краката и. Косата и бе вързана на конска опашка, с леки къдрици. За каква се мисли тая? Ходеше все едно света е нейн. А той беше мой.

-Здрасти Чарли.-застанах до нея, узвивайки устните си в самодоволна усмивка.
-Здрасти.-изхленчи незаинтересовано тя, а аз извъртях очи-Какво искаш?
-Ооо, разбрах за целувката със Зейн. Дано не си поредната му зарибявка.-отметнах косата си и продължих пътя си към кабинета по математика.
Часа мина сравнително добре, за това събрах нещата си, подминавайки някаква зубарка и влязох в следващия кабинет по Английски. О, бях със Саманта.
-Здрасти кукло.-поздрави не тя, а аз побързах да седна при нея. Саманта имаше кестенява коса, сини очи и доста добре изглеждащо тяло. Но не и по-добро от моето.
-Как си?-попитах, вадейки розовия си гланц.
-Добре, а ти? Вярно ли е за онази и твойто мило?-попита тя, а аз побързах да свъся вежди.-Спокойно ще я разкараме.
-Не се маха! Като дъвка от коса! Ъгххх.-засмях се, а синеоката побърза да се засмее.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now