Chapter 30-Let me guess you are the new girl? FINAL

1.3K 98 9
                                    

След дълги преговори с доктора ме пуснаха да си вървя. Имаше няколко условия, като например да пия редовно хапчетата си, да спра да се дрогирам и да огранича движенията си. Не можех да карам кола, нито да се бия. Бяха ми направили кръвен тест, който е показал наличието на анфетамин, както и кокаин, но не беше кой знае колко зле. Поне за мен. Не ми пукаше. Пукаше ми факта,че бях в кома. Цели 7 дни. Оо какво щях да причиня на онези кучки. Хари ги е намерил, разбрал е всичко за тях. И това, което направиха ще им се върне. Щяха да съжаляват с всяка една частица на телата си.

Обух флегматично дънките, които Криста ми беше донесла, след което облякох черната тениска. Облякох върху нея сива жилетка, тъй като беше хладно и разтрих с пръсти скалпа си. Непременно трябваше да се изкъпя. Хванах мръсната си коса на висока опашка и обух кецовете си на Адидас. Огледах стаята, в която съм била цяла седмица. Имаше около 10 големи букета, намиращи се в кофи с вода. Бели, гадни стени заобикаляха тялото ми, заедно с високото легло и стола до него. Въздъхнах и излязох от стаята.
Бях посрещната от веселия поглед на Зейн, усмивката на Хари и пълния с объркване поглед на Лиъм. Прегърнах и тримата, след което започнахме да се пазарим кой ще кара. Хари каза,че не иска да кара и спора беше между мен, Зейн и Лиъм.
-Доктора каза не!-засмя се Лиъм, дразнейки ме.
-Добре тогава вървя пеша.-повдигнах ръмене и бавно и полека се насочих към тротроара. Усмихнах се самодоволно и вирнах главата си. Зейн се намръщи и дойде бързо до мен, хващайки ме като булка. Изпищях леко, а той се засмя.
-Не, аз ще карам, ще стигнем бързо.-погледна ме Зейн, след което ме постави на предната седалка. В отговор само извъртях очи и изчаках всички да се качат.
***

-Трябва да ядеш Чарли.-засмя се Зейн, бутайки кутията пица в ръцете ми. Наистина голямата пица, покрита с троен кашкавал, шунка и гъби изглеждаше повече от превъзходно, но нямах апетит. Седяхме в стаята ми, аз бях на леглото, а той на пода. Бях седнала по турски и гледах в една точка.
-Не съм гладна.-казах простичко.-Искам да знам какво се случи докато..-казах без да продължа изречението си. Зейн въздъхна, след което ме погледна.
-Нищо не се е случило, Чарли.-увери ме за пореден път той, а аз просто се усмихнах леко.-Слушай Чарли, аз осъзнах някой неща.
-Слушам.-казах тихо, а Зейн хвана ръцете ми.
-Колкото и глупаво да звучи..аз осъзнах, че докато те нямаше, въпреки че бях с теб, без да се отделям, само за 7 дни. Липсваше ми толкова много. Липсваше ми смеха ти, усмивката ти. Липсваше ми как ме наричаш ,,идиот", липсваше ми дори това, как се карахме. Липсваше ми толкова много. А-аз...-въздъхна той, захапвайки устните си.-Аз осъзнах, че те обичам. Не мога да те загубя. Не мога да си представя, че нещо може да ти се случи. Не знам какво се очаква. Не знам какво трябва да направя. Просто те обичам. Осъзнах, че ти си всичко, което ме държи. И просто..просто искам да бъдеш моя.-погледа ми се прикова в неговия. Избърсах сълзите, паднали от очите ми и преди да се усетя устните ми се разбиха в тези на тъмнокоското момче, седящо на земята.
-Да Зейн, ще бъда.-усмихнах се.-Знаеш ли кое беше най-странното?-той ме погледна, давайки ми знак да продължа.-Докторите казаха,че докато си в кома не сънуваш. Или поне ако сънуваш, не помниш нищо. А-аз...аз сънувах,че се женим. Бяхме толкова щастливи.-засмях се, а той ми се умихна.
-Все още помня когато ми каза ,,Нека позная, ти си новото момиче?"-засмях се аз.
-Сега вече ще ядеш ли?-засмя се силно той, а аз го цапардосах леко по рамото.
-Добре, започвам.

**************
ИИИ КРАЙ.
Край на първия сезон😂
Сега е време да ви благодаря!
За около 5/6 месеца, всъщност денс стават 6 месеца, откакто тази история просъществува 😂
Е, за тези 6 месеца, 23К!
БЛАГОДАРЯ ВИ СТРАШНО МНОГО!
Обещавам ви втори сезон!
Просто се чувствам задължена да ви го дам. Най-вероятно ще видите глава, казваща се

,, SEASON 2"

много ви обичам! И най-накрая, изпълних най-искането нещо от вас! Е, Чази, така реших да ги шипна хд се събраха. ОЧАКВАМ МНОГО МЕНИЯ В КОМЕНТАРИТЕ.

И СЕГА Е ВРЕМЕ ДА СЕ РЕКЛАМИРАМ.
Реших, да напиша нова история, чието резюме още не е напълно направено, но ще е нещо от сорта на това:

Живота ми се обърка тотално. Живеех си мирно, помагах на баща си, всички ме харесваха..а сега? Сега съм принудена да помагам на един негодник, който не може да се облече сам, но се нарича ,,крал"!

ТА ИДЕЯТА Е ТАЗИ. Дали да я публикувам зависи изцяло от вас. Моля съберете се, защото много искам да развия тази история 😂

Отново ви казвам колко много ви обичам! Благодаря !

-Ани хх

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now