Chapter 11-Look at that eyes, look at that body.

1.7K 106 5
                                    

ГТНЧАРЛИ

-Бяхте невероятни!-изписка Криса и започна да скача, прегръщайки ме.
-Благодаря!-извиках силно и я прегърнах. Двете се спогледнахме, след което се разпищяхме отново.
-Тео каза ли ти?-попита тя, а аз направих въпросителен поглед.
-Ерик се е спукал от яд, заради загубата и е наказал Орлите на обикалят гората. Боже, изобщо не завиждам на Луи и Лиъм.-каза захласано тя, а аз я подкрепих. Така им се падаше!-Ще има лагерен огън!
-Перфектно! Ще мога да облека карираната си ризка!-засмях се, а Криста погледна човека зад мен.
-Чарли, може ли да поговорим?-попита спокойно Зейн, а аз кимнах с глава-Сега след целувката...
-Зейн, това беше просто пиеса!-засмях се и го прегърнах.-Хайде довечера да пием вода, вместо водка и да се измъкнем да видим орлите?
-Съгласен.-засмя се той и ме прегърна, след което настигна Найл и Хари.
-Целува ли се добре?-засмя се Криста, а аз мигом сложих мазна усмивка. Смях последва от устните ни, след което тя се запъти към бунгалата. Последвах я, тъй като часа беше едва 18:30, а лагерния огън започваше в 20:00.
-Аз съм първа в банята!-извиках и започнах да тичам, а Криста се засмя.
-Иска ти се!-изписка тя, задминавайки ме заради сценичните ми дрехи.

*****
-Този душ ми дойде като бомба.-засмях се и подсуших косата си, а Криста беше се надвесила над сака си.
-Какво да облека?-засмя се тя.-Трябва да е нещо секси, ако надяна с Найл?-засмя се тя, след което прехапа устните си.
-Тогава ще облечеш..-казах и започнах да това из сака и, вадейки черен дантелен сутиен и черни дикини.-Тези.-засмях се, а тя ги погледна, след което отиде да ги облече.
-Секси!-засмя се тя, стискайки гърдите си.-Сега дрехи!
-Ами нещо късо.-засмях се и хвърлих парчетата плат, а тя ги облече.-Сега трябва да ми избереш нещо, тъй като нямам идея какво искам да нося.
-Тези!-засмя се и извади от куфара ми червени бикини и червен сутиен.-Карираната ризка и къси шорти.
****

Оправях косата на Криста, докато гледах огледалото пред нас. Изглеждаше прекалено добре само със спирала и подчертани вежди. Беше с черни конверс, къси дънкови панталонки и обикновен черен кроптоп. Аз бях с черночервена риза, която завързах след като закопчах третото копче, черни панталонки и червени конверс. Грима ми не представляваше нищо особено, малко спирала и гланц.
-Благодаря ти.-усмихна се момичето пред мен, тъй като косата и беше готова.-Сега какво ще правим косата ти?
-Нищо, остави в така.-засмях се, а Кристине вдигна ръмене и излязохме от бунгалото.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now