Chapter 7-You are my new best friend!

1.8K 120 20
                                    

ГТНЗЕЙН

Проклетата аларма за 06:30 на Чарли ме събуди. Отворих очи, за да видя ръцете си, затегнати около кръста на брюнетката, а сладката и физиономия, начина по който спеше не ми даваше да я събудя.
-Чарли..-казах тихо, а тя де обърна с лице към мен и обви тялото ми с ръце.-Чарли..
-Мхм.-измрънка тя, а ръката ми намери пътя съм скалпа и.
-Ставай, ще закъснеем..-казах и тихо, а тя започна да раздвижва малкото си телце.-Също така е 07:30..
-Какво ?!-извика тя, след което погледна часа.-Копеле.
Смях излезе от устните ми, а тя започна да ме налага с една възглавница. Шарлът бързо стана, след което се запъти направо към прозореца. Отвори го.
-Аз ще тръгвам, 07:50  те чакам пред колата.-казах, а тя кимна с глава и влезе в банята.

ГТНЧАРЛИ

Облякох черния си клин, белия потник и любимите ми черни вански с бели връзки, сложих малко грим и започнах да бутам всичките си принадлежности, които съм забравила в сака си. В черната си мешка сложих зарядното си, декларацията, телефон, ключове, портмоне с пари, всички други глупости, за които човек можеше да се сети и обходих стаята си, за да се уверя, ме не съм забравила нещо. Нарамих мешката си, хванах сака и тръгнах надолу по стълбите. Боже колко съм тъпа! Щях да забравя да взема лаптопа!

***07:50***

Зейн стоеше облегнат на черната си панамера, беше облечен в черни джинси, бяла доста тясна тениска и носеше кожено яке. Щом ме видя се усмихна и ми отвори вратата.
-Нека ти обясня нещо, Чарли.-започна той.-През тези дни се очертава да стане някакъв огромен купон, за това трябва да спазваш няколко правила.
1.Не се напивай.
2.Не купувай нищо от близначките, нещата им са боклуци.
3.Каквото и да става, първи съобщаваш на мен.

Кимнах с глава. Вече бяхме стигнали, всички бяха пред автобуса. Зейн свали багажите ни, сложи ги в автобуса и дадохме декларациите си.
Естествено, Хари пазеше място най-отзад. Седнах до прозореца, Зейн беше до мен, до него Хари, до Хари Найл и до Найл беше Лиъм. Луи, не знам къде беше, мисля, че пред нас.
-Хари взе ли?-попита го тихо Зейн, а момчето се усмихна дяволито.
-От най-доброто.
-На първата спирка?-попита той, а Хари сложи очилата си.
-На първата.
-За какво става на въпрос?-попитах тихо Зейн, а той просто ме попита дали нося слънчеви очила, щели да ми трябват.

През цялото време се чудех какво да правя. Слушах музика, четях книга, а другите спяха. Бях развълнувана. За това реших да сложа отново слушалките си, и да потъна в сладък сън, както всички други е автобуса.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin