Chapter 29-Week?!

1.3K 101 26
                                    

                                         08:00

Седях на лелото си, облечена по халат. Днес беше денят. Днес. Пауло говореше по телефона, отново. Гримьорите и фризьорите щяха да дойдат всеки момент. Седях и се усмихвай, пишейки си СМС-и със Зейн. Усмихвах се като глупачка, но по дяволите. Влюбена съм.
-Чарли.-щракна с пръсти пред лицето ми Пауло-Фризьорката е тук.
-Добре, искам да е кокче. Пък другото лесно.-засмях се, а Пауло поклати глава.
-Беки, моля те направи я да изглежда добре.-поклати глава отчаяно той, карайки ме да се смея.
-Е, няма да е лошо да си облечеш роклята, тъй като ще захванем воала за косата.-засмя се въпросната Беки, а аз извадих огромната рокля от кутията. След като русокоската ми помогна да я облека ахна.
-Изглеждаш прекрасно, Шарлът.-усмихна се тя, а аз и благодарих. Жената си знаеше работата, оправяше косата ми, пръскаше с лак за коса. След това сложи короната, закачи воала и бях готова.
-Благодаря много!-прегърнах я и и подадох нужните пари, а тя ги избута.
-Приеми го като подарък, все пак не се жениш всеки ден.-засмя се тя, след което напусна стаята ми.
                                             11:30

Момиче, което изглеждаше едва на 16 връхлетя в стаята. Носеше черен, кожен клин и лилава тениска.
-Аз съм Кими, гримирам.-засмя се тя.-Много си хубава, хайде сега да оправим грима!
Затворих очите си и през цялото време разговарях с нея. Разпитваше ме за Зейн, как сме се запознали, как ми е предложил. Беше и доста интересно. Разказвах и разказвах, а след като най-после чух ,,готово", погледнах се в огледалото и ахнах от вида си. Прегърнах я, подадох пари, но уви тя направи същото като Беки.
Пауло също влезе в стаята, беше в истерия.
-Какво има?-попитах, а той ми се усмихна, но продължи да изперква след това.
-Имаме 1 час до сватбата, Маркъс се бави, каза че ще доведе някаква мацка.-засмя се, а аз го погледнах.
-Маркъс?-засмях се още по-силно.-Е, дано и Кейлъб не е забравил.
-Не мога да повярвам, че покани Тео и Ерик.-засмя се той, а аз повдигнах ръмене.
-Хайде ела за една снинка!-извиках го, след което започнахме да се снимаме. Той снима мен, убихме малко време.
-Сега !-плесна с ръце-Хулио каза,че всички са в градината на хотела, Зейн бил много нервен, а Криста си умирала да те види, за това да сме били побързали.
-Хайде да тръгваме тогава.-засмях се и обух токовете си. Хулио беше другия агент, занимаваш се по сватбата. А самата венчавка щеше да се проведе в градината на хотела, имаше специални декори, Хулио и Пауло се бяха погрижили за всичко.

Charlotte Queen (The bad boy saw me naked) Where stories live. Discover now