Пуснете си песента
ГТНЧАРЛИ
-Хей Чарли.-обърнах се към източника на гласа, за да видя Тео, втренчил се в мен.
-Здрастии.-обърнах на екс съдържанието в чашата.
-Искаш ли още?-посочи червената пластмаса, а аз кимнах положително с глава. Момчето срещу мен след малко се върна с две чаши.
-А това е ?-извиках леко, заради силната музика.
-Уски.-засмя се той.-Хайде да танцуваме.
-Окей.-засмях се, след което започнах да слушам песента. How deep is your love. Започнах да танцувам и припявам, а Тео ме завъртя с гръб към него, слагайки ръцете си на талията ми. Е, защо пък да не се позабавлявам малко?ГТНЗЕЙН
Щом гледаката на отъркващата се Чарли в онзи идиот Тео се мерна пред очите ми, на секундата изплюх съдържанието на алкохол, което имах в устата си. Потърсих цигарата си. Защо по дяволите тя танцуваше с него?
-Хей Зейн.-русокоската спря гледката ми.
-Какво искаш Оливия?-попитах бързо, а тя се засмя. Беше пяна.
-О ама защо толкова лош?-усмихна се подло-Хайде да се позабавляваме..
Руската кучка седна в скута ми, започвайки да целува врата ми.
-Махай се.-опитах да я избутам, но количеството водка си казваше думата.
-Помниш ли колко хубаво ни беше..-тя се отърка в мен, след което започна да целува врата ми.
Потърсих Шарлът с поглед, а след като я видях съжалих за всичко. Ръцете на онзи нещастник бяха върху перфектното и дупе, нейните бяха заровени в косата му. Целуваха се. Целуваха се повече от страстно.
Почувствах се предаден. Наранен. И защо по дяволите го правя? Тя ми е нищо повече от приятелка.Изправих се рязко от пейката, на която седях и задърпах Оливия към стаята си. Ето го стария Зейн. Шмърках,напушвах се, напивах се и за финал-чуках някоя курва.
Бутнах Оливия на леглото, премахвайки оскъдната рокля от тялото и. Свалих тениската си и бързо премахнах розовия сутиен от тялото на момичето под мен. Премахнах бельото и, както и дънките си. Бързо сложих презерватив и без предупреждение се забих в нея, карайки я да изкрещи силно.ГТНЧАРЛИ
-Ей сега идвам!-казах бързо на Тео, оставяйки го на дансинга. Усмихнах се глупаво и започнах да търся Зейн. Трябваше да му кажа. Може би щеше да се зарадва. Нямаше го около лагера, сигурно е в стаята си. Влязох без предупреждение, а ми се поиска да не бях.
Зейн и Оливия. Оливия и Зейн. Бързо затворих вратата, спускайки се по дължината и. Прехапах нервно устна и стиснах очите си, за да не заплача. Бързо намерих останалата част от компанията.
-Луи!-извиках.-Луи!
-Какво има?-попита объркано той, а аз просто взех бутилката уиски от ръката му.-ШАРЛЪТ!
Изпих отлежалия скоч до половина и започнах да пия много вода. И пияното ме удари. Забравих за всичко и всички. Върнах се при Тео и скочих на врата му, омутавайки краката си около кръста му. Най-вероятно усети намека ми, защото се запъти към моето бунгало. Влезе вътре, сливайки устните ни в целувка. Бавно ме постави на леглото, сваляйки кроп топа ми. Надигнах се в седнало положение и свалих тениската му, оглеждайки стегнатото ми тяло. Прокарах пръст през плочките му и го целунах. Свалих панталоните му, както той свали моите. С лекота отстрани сутиена ми, започвайки да целува цялото ми тяло. Стигна до бикините ми. Премахна ги с лекота и извади презерватив от джоба на дънките си. Погледнах към издутината в боксерките му, което ме накара да се заиграя с ластика му. Той ги свали, нахлузи презерватива и застана над мен. Навлезе бавно в мен, продължавайки да целува врата ми.
YOU ARE READING
Charlotte Queen (The bad boy saw me naked)
FanfictionВ училищнтната анархия не беше лесно да се впишеш. Е, за щастие съседът ми се оказа техен крал. А аз? Аз станах кралица. Кого заблуждавам? След като се преместих, единственото, което ме държеше при така наречените кралски особи беше колата ми. Док...