След вчерешната битка Тео беше повече от доволен и реши да ни остави на спокойствие. Без ранно тичане, без драми. Може би някоя малка задача довечера, но важното беше, че ще се наспим.. Което си е толкова добре, че не знам за какво щях да мечтатая. Зейн дойде в ставта ми, а Кристине беше при Найлс.
-Хей.-захапа долната си устна, гледвайки право в мен.
-Здравей.-прозрях и се и погледнах облеклото си. Все още бях с тениската на Тео и това от далече си личеше,че Зейн не беше доволен.
-Какво има?-попитах го,а той скръсти ръцете и продължи да хапе устната си. Мамка му, трябва да спре с това.
-Тениската. Не я харесвам.-засмя се той. Бях сигурна.
-Тогава ще я сваля, но трябва да си търся друга, а ме мързи.-засмях се.-Плюс, че на закуска се натъпках.
Зейн се засмя и съблече черната си тениска, хвърляйки я към мен.
-Вече има какво да облечеш, събличай този парцал.-засмя се той, а аз се обърнах на другата страна и се преоблякох. Хвърлих се на леглото, а Зейн последва примера ми. Зяпахме тавана, без да си кажем нищо, харесваше ми тази тишина. Разпуснаха косата си, а Зейн хвана един кичур от нея и започна да си играе. Постепенно започна да масажира скалпа ми, беше толкова приятно.
-Ти мъркаш ли?-засмя се силно Зейн, а аз го погледнах.
-Не!-засмя се-Но ако продължиш ще заспя.
-Добре.-каза просто той и продължи с действията си. Зейн се беше подпрял на една страна, а аз се обърнах с гръб към него.
-Ако се приближиш по-близо ще стане зле.-засмя се той, а аз измрънках нещо от сорта на ,,добре" и продължих с дрямката си.*****обяд****
Неутрална гледна точка
Шарлът и Зейн деляха малкото легло. Начина, по който Зейн я бе притиснъл към гърдите си, беше повече от сладък. Тъмнокосксата бе увила ръце около кръста му, а той я беше прегърнал. Но всичко хубаво си има край-а в случая краят се казваше Найл Хоран.
Русокосият с гръм и трясък влезе в стаята, виждаш двамата тийнейджъра. Найл се подамихна самодоволно и направи няколко снимки, които щеше да използва когато иска услуга и започна да вика.
-СТАВАЙТЕ!-извика той, но уви реакция от тях-нямаше. Найл трябваше да предприеме сериозни мерки, тъй като беше гладен. Изля една чаша вода върху тях, спечелвайки си конско от Чарли.
-Ти нормален ли си?!-извика тя, събуждайки момчето до себе си.
-Не съм ял от 1 час!-защити се тий-Ставайте!
-Ъгхх..-измрънка от своя страна Зейн.
-Ще изпуснете обяда!-извика отново русокосото,а Шарлът се надигна и го погледна злобно.
-Добре, хубаво!-завъртя очи.-Ей сега идваме.
Русокосият излезе доволен от бунгалото, а Чарли започна да се облича. Сложи си дънкови панталонки и червена тениска, червените си конверс и подбутна Зейн. Момчето стана и хвана Чарли за ръката. Двамата се запътиха към столовата.
YOU ARE READING
Charlotte Queen (The bad boy saw me naked)
FanfictionВ училищнтната анархия не беше лесно да се впишеш. Е, за щастие съседът ми се оказа техен крал. А аз? Аз станах кралица. Кого заблуждавам? След като се преместих, единственото, което ме държеше при така наречените кралски особи беше колата ми. Док...