Nash POV
"Ej Nash, nou heb je nog steeds niet verteld waarom je aan het janken was!"
We zitten in de tourbus en rijden nu richting LA. Iedereen lacht.
"Shut up Hayes."
"Ah toeee, vertel nou!"
Dit keer lachen er een paar. Er hangt al de hele tijd een gespannen sfeer.
"Hayes, bek dicht."
"Ga mij niet comman..."
Hij is nog niet uitgesproken of ik geef hem een klap op zijn bakkes.
"IK ZEI: BEK DICHT!! OKÉ??!"
En nu lacht er helemaal niemand meer.
Shawn haalt ons uit elkaar, en Cam neemt me even mee naar achter in de bus.
"Wat mankeert jou vandaag?! Eerst lig je op je bed te janken, dan mep je mij bijna en vervolgens geef je Hayes een b*tchclap. Echt Nash, wat bezielt je??!"
"Ja, mag ik nou nooit eens ongezellig doen ofzo?? Ik kan toch ook weleens een slechte bui hebben?"
Johnson is komt erbij staan.
Hij geeft me een knuffel: "Alles oké, Bro?""Hmmw... Ik ga slapen."
Hayes POV
Ik sta met mij mobiel in mijn hand.
Ik druk druk op mijn schermpje en bel mam."Mam, Nash heeft me daarnet geslagen!"
"What? Waarom? Ik neem aan dat er een reden voor is?"
"Nee, het was gewoon zomaar uit het nietsss..."
Ik zie Nash in de deuropening staan. SHIT!
Hij komt als een woeste stier op me afgestormt en rukt mijn mobiel uit mijn handen.
"Mam, wat Hayes zegt is echt bullshit, want hij was mij aan het dagen, en toen mepte ik hem inderdaad!"
"Nash, je weet dat je niet mag slaan oké? Doe dat niet meer, of ik kom persoonlijk de tour onderbreken om jullie op te komen halen. Duidelijk? Geef me Hayes nog even a.u.b."
"Jep.", Nash geeft me de mobiel," Ik zou je kop maar houden en normaal doen!"
"jaha." Antwoord ik, en ik krijg nog een hele preek van mam.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nash POVDat was echt kinderachtig van Hayes! Ik lig weer in mijn bed. Nou ja, ik weet niet of je het een bed kan noemen, want het is meer een grote stoel ofzo. Mischien moet ik het Hayes maar vergeven. Ik was mischien ook gemeen...
Ik sta op en loop naar de 'huiskamer' van de bus. Iedereen zit lekker sociaal op hun telefoon. Ik zie alleen Hayes niet zitten. Ik word angstig. Is hij mischien weggelopen ofzo, omdat hij bang is dat ik hem nooit meer wil vergeven, of heeft is hij ergens zelfmoord aan het plegen? Oh god, waar gaan mijn gedachten heen..
"Waar is Hayes?"
"Hayes is effe pissen."
Ik slaak een zucht van opluchting.
"Gaat het trouwens weer een beetje?" Vraagt Jack G.
"Ja hoor."
En dan komt Hayes binnen.
"Hee Hayes, kom je effe mee naar de slaapruimtes?"
"Uuh..." hij kijkt een beetje bang, boos"Okee..."
En we lopen weg, naar de slaapruimtes.
Cameron POV (Yay!)
"Echt handig, twee broers mee op tour.." zeg ik.
"Ja inderdaad! Ik hoop dat dit niet nog een keer gebeurt!" Zegt Carter.
"Tja... we kunnen er nu zo moeilijk eentje naar huis sturen." Zegt Jack J.
"Weet je, ik vind het echt leuk dat ze allebei mee zijn, maar ze mogen geen ruzie meer maken, anders..." zeg ik nadenkend.
"...Anders sturen we ze allebei naar huis!" Roept Matt lachend.
"Nash heeft echt superveel fans, dat dat lijkt me een beetje zielig voor al die meiden, die al hun spaargeld hebben uitgegeven om Nash te zien, en dan is hij er niet!" Lacht Aaron.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nash POV
"Hayes, sorry dat ik je had geslagen. Ik was gewoon verdrietig en boos en..." begin ik.
"Ik kan het je vergeven, maar ik was ook niet aardig tegen jou! Ik was zo kinderachtig om mam te bellen. Gewoon om je terug te pakken."
"Ach, ik vergeef het je ook. Weet je, ik hou wel van je, ook al laat ik dat niet altijd zien..."
"Ik hou ook wel van jou, Nash.... Ehh... dit is een beetje akward..." lacht hij, een beetje ongemakkelijk.
"Ja, inderdaad." Lach ik "Hug?"
Hij knikt. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen stevig om hem heen. Hij doet hetzelfde.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Hee kijk, daar zijn de gebroeders Grier weer!" Roept Cam.
"Jep, daar zijn we weer!" Antwoord Hayes.
"Heei, ik wil even zeggen dat het me spijt hoe ik me vandaag en gister heb gedragen. Ik zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Ik mis thuis enzo, en daar was Hayes vandaag het slachtoffer van..." zeg ik.
"Ach, kan gebeuren, maar de volgende keer dat jullie ruzie maken, kunnen jullie allebei naar huis vertrekken!" Zegt Matt.
"Nou, dan gaan we geen ruzie meer maken!" Lach ik.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°Hey, ik hoop dat jullie het leuk vinden tot nu toe, het zijn best wel korte hoofdstukken, maar ik heb al heel veel ideeen voor het boek😏
Hope u like it!
Xxx
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...