Nash POV
Ik word altijd zo moe van meet&Greets, sorry. Maar je komt gewoon zoveel mensen tegen en ze reageren allemaal hetzelfde:
"Oh My God!!! Is dit echt?! I cry! mag ik je handtekening?! Omg!"
En dan gaan ze huilen enzo...Ik ben vandaag wel echt geweldige mensen tegengekomen maar nu verlang ik wel naar een zacht bed. Er was nog één meet&greet. Het meisje komt naar me toe lopen. Het is 'Izzle'.
"Hey Izzle!" Ik omarm haar.
"Hooi!"
"Hoe gaat het?"
"Oh, wel goed, hoor!"
"Gelukkig!"
En dan is er zo'n akward stilte als het gesprek stilvalt...
"Wil je nog een handtekening, en hoe zullen we op de foto?"
"Mag de handtekening hier?" Vraagt ze, en ze wijst naar haar armband. Er zitten tien grote kralen aan, en op de meesten staan al een handtekening van de boys.
"Leuk idee!" Ik zet een handtekening."Mag ik op je rug voor de foto?"
"Ja hoor!"
Ze klimt op mijn rug en fluisterd iets in mijn oor:
"Izzle is niet mijn echte naam."Ik kijk even verbaast, en dus sta ik met een heel stom gezicht op de foto, echt ik zie er uit als een koe.
Izzle POV:
Ik sta weer buiten. Nu moet ik naar huis... Ik kijk baar mijn armband, en alle handtekeningen. Carter, Hayes, Jack, Jack, Taylor, Aaron, Cameron, Shawn, Matt en... Nash..😍 dan zie ik dat er nog iets bij de handtekening staat. Ik probeer het te ontcijferen. Dan dringt het tot me door. Het is een telefoonnummer! Ik loop naar huis, een beetje in shock.
"MAM? Ben je thuis?!!"
Geen antwoord. Die is vast weer weg...
Ze is vaak weg. Dan zie ik haar een tijdje niet en ik ben dus eigenlijk altijd alleen thuis. Ze heeft nooit gezegd waar ze naartoe ging dan. Vroeger zat ik bijna altijd bij de buurvrouw. Zij is een soort van mijn moeder geworden.
Ze zorgde voor me, gaf me eten en legde me op bed, in mijn eigen kamer bij de buren. Maar ik ben nu oud genoeg om voor mezelf te zorgen, mijn eigen eten te regelen, en mezelf op bed te leggen.
Het is ook niet dat ik haar mis ofzo, want ze was er toch nooit, en als ze er was, dan praatten we toch nooit.Ik ga op de bank zitten en pak mijn telefoon. Ik stuur het nummer een SMS:
You: Hallo, wie is dit?
Random number: Wie ben jij?
You: Izzle. Ben jij Nash?
Random number: Yep!😊Ik zit met trillende handen op de bank.
OH MY GOD! IK HEB NASH ZIJN TELEFOONNUMMER!!!You: Waarom heb je mij je nummer gegeven?
NASH😍💋❤✨: Ik hoopte dat je een keer zin had om af te spreken.Nash POV:
Ik heb het gezegd... ik heb zojuist een f*cking fan mee uit gevraagd!
"Oehw, heb je een date?" Vraagt Cam, die ineens achter me staat, en over mijn schouder meeleest.
"Jezus Cam, laat me niet zo schrikken!"
"Ha, sorry! Maareh, heb je een date?"
"Ja."
"En, ehm, met wie..?"
"Met... Izzle..."
"What??! Die van vanmiddag?? Nash, ben je aan het daten met een fan?!"
"Ehm, ja..."
"Daten met een fan. Je bent getikt Nash. Er bestaan leukere meiden, hoor!"
"Dat vind jij!"
En dan krijg ik een SMS
✨Izzle✨:Leuk! Wanneer?
◈You: Morgenavond?
✨Izzle✨: Ja hoor! Waar?
◈You: Starbucks 7:30 pm?
✨Izzle✨: Leuk! Tot morgen dan!"Nash, je bent echt gek!"
Ik lach:" Weet ik!"
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Wat vinden jullie ervan dat Nash gaat daten met Izzle?
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Ly❤
XxxMini hoofdstuk, maar oke...
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...