Nash POV
Ik zit al bij de starbucks en wacht... Dit is echt zenuwslopend. Zou ze wel komen?
Dan zie ik een meisje binnenkomen, tamelijk klein, high-waist skinny jeans, een grote lichtblauwe trui en rode nep dr. Martens.
Ik moet eerlijk zijn dat ze er best leuk uitziet."Haai Izzle!"
"Hoi Nas-" "Oeps, eh.. mag ik je naam wel in het openbaar zeggen, of vind je dat niet fijn?"
"Ow, maakt niet uit hoor!"
We hebben een gezellig gesprek en drinken onze koffie.
"Hee, is Izzle wel je echte naam?" Vraag ik op een gegeven moment.
"Okee, dan zijn we nu aangekomen bij een van mijn grootste geheimen." Zegt ze, en ze strijkt een pluk haar uit haar gezicht.
Ik frons mijn wenkbrauwen:" Welk geheim?"
"Ehm, nou ja, ik zeg het eigenlijk tegen niemand omdat ik ermee gepest word, heel erg. Maar als je het echt wilt weten.."
"Mag ik het weten?"
"Kan ik je vertrouwen?"
"Tuurlijk!"
"Ik heet Isis."
Ik zie de mensen aan het tafeltje naast ons omkijken
"...Is dat je geheim?"
"Ja, stom geheim hé! Ik word er erg mee gepest zei ik al, en dus daarom zeg ik nooit mijn echte naam, en noem ik mezelf Izzle."
"Dus eigenlijk is het een feitje dat niemand over je weet!"
"Zo zou je het ook kunnen noemen."
"Ik vind het een hele mooie naam hoor! Je mag trots zijn dat je zo heet! Weet je wat Isis is?"
"Ehm, nee... Ben ik nu slecht?" Vraagt ze lachend.
"Nee hoor! Isis is de Egyptische godin van de vruchtbaarheid. Ik vind haar altijd al een bijzondere godin!"
"Wauw, dat is gaaf!"
"Hee, het is al best laat, zal ik je naar huis brengen Izz- eh, ik bedoel Isis. Mag ik je zo noemen?"
"Dierbaren en vrienden wel!" Zegt ze met een knipoog.
"Waar woon je?"
"Niet ver hiervandaan. Wandel je mee?"
"Natuurlijk!"
We wandelen naar haar huis. Ik pak haar hand. Maar dan schrik ik. Wat is haar hand mager! Ik voel eigenlijk alleen maar botjes! Isis merkt dat ik schrok.
"Is er iets?" vraagt ze een beetje zenuwachtig.
"Eh.. Nee hoor!"
"Zeker weten?"
"Nou ja, je hand is zo mager!"
Het is donker, maar ik zie haar wegkijken. We lopen weer verder.
"Wat is het stil hier!"
"Ja, mijn moeder is nooit thuis..."
"Dat is ook stom... ik moet gaan! Ik zie je vast nog wel eens!"
Ik geef haar vlug een kus op haar wang en ren weg. Terug naar de boys.
~~
"Ey Nash, waar was je? We wilden gaan stappen maar je was weg?" Vraagt Jack J. als ik binnenkom.
"Ja, ziet dat maar eens uit te leggen!" Roept Cam lachend vanaf de andere kant van de kamer.
"Ehm... Ik had een date."
"En dat vertel je ons niet?!"
"Met wie?"
"Is ze lekker?"
"Vertel nou wie?""Ik had een date met... Eh...Isis."
"Isis?"
"Eh, ja. Ze noemde zichzelf bij het optrede-
Ik word onderbroken door Matt: "Optreden? Ben je aan het daten net een fan?"
"Ja, ik date met Izzle."
"Izzle?"
"What zeg jij allemaal, daarnet was het nog Isis!""Dat is haar echte naam!"
"Nash, je weet dat we morgenochtend hier vertrekken, hé!"
"Ja, jammer genoeg wel!"
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Vinden jullie het leuk als het serieus word tussen die twee?
Hope u still like it!❤
Ly
Xxx
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...