Nash POV
In de tourbus, s'ochtends vroeg
"WAKKER WORDEN!!!" Tettert Matt in mijn oor.
Ik blijf gewoon liggen.
"Jezus, als je zelfs door het gebrul van een Espinosaurus* heen slaapt dan is er iets echt mis met je oren!" Hoor ik Aaron zeggen.
Dan is het een tijdje stil. Ik hoor alleen zacht gefluister..
Drie... Twee... Een...
oh nee, ze zijn iets van plan!"OEMPFFF!!"
Ze springen met z'n allen tegelijkertijd op me. En zijn zich natuurlijk een breuk lachen...
Opeens vlieg ik overeind met een wilde strijdkreet stort ik me op het krioelende hoopje jongens!
Dat gaat er hard aan toe, want jongens stoeien nou eenmaal heel wild..."AUW! F*CKING HELL!!!" schreeuwt Gilinsky ineens.
"Aahw, mijn aaaaaarm..."
Taylor staat er heel onschuldig naast.
"Oei, ik had beter niet op zijn arm kunnen springen volgensmij..."Wij schieten in de lach en gelukkig lacht Gilinsky weer gewoon mee.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"jongens, mijn arm doet nog steeds pijn." Zegt Gilinsky, naar zijn arm kijkend. We zijn aan het ontbijten in de bus.
"Mischien is hij gebroken... Weet er iemand hier iets van gebroken armen ofzo?" Vraagt Cam.
"Nope.." is het gezamelijke antwoord.
"Mischien moet je even naar het ziekenhuis Gilinsky." Zeg ik.
"Weet je, op dit moment zou wat vrouw-power in deze groep wel handig zijn..." zegt Cameron.
"Ja inderdaad, die weten tenminste iets over gebroken armen en dat soort shizzles." Zegt Jack J.
"Jongens... mijn arm is mischien gebroken!! Kunnen we effe naar het ziekenhuis?!" Roept Gilinsky.
We knikken en Hayes zoekt het dichtsbijzijnde ziekenhuis op. We rijden ernaartoe.
"Eh, gaan we nu met zn allen het ziekenhuis in? We zijn namelijk niet zo geweldig rustig ofzo." Lacht Matt.
"Ik denk dat het beter is als er maar een paar mee gaan." Zegt Jack G.
"Ik ga zowiezo mee!" Roept Johnson.
"Ik ga ook wel mee!" Zegt Taylor.
En ze liepen met zn drieen de bus uit, het ziekenhuis in.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jack Johnson POV
We lopen het ziekenhuis binnen, naar de balie.
"Pardon Mevrouw. We denken dat mijn arm is gebroken, kunt u ons even helpen?" Vraagt Gilinsky.
De vrouw kijkt ons aan alsof we van Mars komen. Ze is jong, een jaar of twintig.
"Oh mijn god... zijn jullie Magcon?" Vraagt ze dan.
We kijken elkaar aan met een blik zovan: oh shit...
"Eh ja, maar kun je nu helpen?" Zegt Taylor.
"Ehm, natuurlijk! Kom maar even mee." Zegt ze met een rood hoofd.
We lopen achter haar aan.
"Wat is er precies gebeurt?" Vraagt ze, als we een kamertje in lopen waar je röntgenfoto's kan maken.
"Taylor sprong op Gilinsky's arm." Antwoord ik.
Er word een röntgenfoto van Gilinky's arm gemaakt en er is gelukkig niks gebroken. Alleen is zijn pols licht gekneust.
Gilinsky krijgt nog wat medicijnen en dan mogen we weer gaan.
"Wacht even!" Roept het meisje dat ons hielp."Mag ik nog op de foto met jullie?"
"Ja hoor! Loop anders even mee naar de parkeerplaats, daar is de rest ook. Dan kunnen we met zn allen op de foto!" Zeg ik, terwijl we verder lopen.
We nemen met zn allen een foto, ze krijgt nog handtekeningen, en dan moeten wij weer gaan.
Die midddag, in het hotel
Nash POV
"Oke, wie gaat bij wie in de kamer, er mogen er drie op een kamer!"
"Ik wil met Jack!" Roept Gilinsky
"Goh, dat was niet te verwachten.."
Die twee hebben niet alleen dezelfde naam, maar ze zijn ook nog eens net een siamese tweeling!
"Is het goed als ik bij de Jacks ga?" Vraagt Shawn.
De tweeling knikt instemmend."Ik wil wel met Carter en Taylor!" Zegt Aaron.
"Mij best!" Roepen die twee.
"Dan deel ik wel een kamer met Hayes en Cam." Oppert Matt
"Oke, dan ga ik wel alleen, zeg ik.
"Ahw, poor Nash!" Roept Cam.
"Mwuhh, ik overleef het wel."
"Ej bro, doe eens niet zo treurig, ik moet namelijk iets vertellen." Zegt Carter
"Boys, ik heb een verassing!!" Roept Carter
"En wat is die verassing.?" Vragen wij in koor.
"Nou, ik heb in LA een paar lekkere nichten wonen, en die komen zo op bezoek!"
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
*Espinosaurus= Matt als dinosaurusHee, is het nog leuk? I hope so!
Xxx🌴☀
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...