Nash POV
En daar staat een meisje.
Ze kijkt me verschrikt aan.
Ze herkent me.
Ik herken haar ook.
Het is Bella.
En dan pas leg ik de link. De best friend van Isis is de dezelfde als de trut van de meeting in L.A.!
En nu staat ze hier voor me. Ik voel me boos worden."Wat moet je hier? Je beste vriendin uitschelden?!"
"Eh, nee... Ik kan beter aan jou vragen, wat jij hier doet!"
"Ik ben het mobieltje van mijn vriendin aan het ophalen, want ze ligt in het ziekenhuis door een of andere nep-vriendin die haar uitschold waardoor ze een zelfmoordpoging deed, en dus bijna dood is gegaan! En die nep-vriendin was jij!"
Ze kijkt me geschrokken aan.
"Ja, ik zou ook schrikken als ik dat hoorde, trut!" Sneer ik.
"Ik kwam alleen hier om het goed te maken!"
"Moest je vriendje niet mee?"
"Welk vriendje? Met Arthur is het al uit!"
"Gelukkig."
"Mag ik mee naar het ziekenhuis?"
"Je mag mee met me naar het ziekenhuis als je zweert om nooit meer zo rot tegen haar te doen!"
"Ik zou nooit meer zo rot doen!" Zegt ze, en ze spuugt op de straat, als teken dat ze het zweert.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ISIS!!!" Roept Bella, als we de kamer in lopen. Ze huilt bijna.
Isis kijkt haar verbaast aan.
"Wat moet jij hier nou?" Vraagt ze. "Ik dacht dat je me haatte!""Neehee, ik hou zoveel van je, en het was niet mijn bedoeling, en ik begreep eindelijk dat het Arthur was die verkeerd bezig was!" Huilt Bella
"Bell, alsjeblieft! Stopt me janken, of ga gewoon weg!" Zegt Isis.
Bella droogt haar tranen, snuit haar neus en gaat verder met haar verhaal "Nadat je weg was, voelde ik me verschrikkelijk. Ik werd ook boos op Arthur, en hij op mij. En we kregen heel erg ruzie. Toen maakte hij het uit…"
"Hehe, Godzijdank…Eindelijk..." onderbreekt Isis haar.
Bella werpt haar een boze blik toe, maar vervolgt dan haar verhaal weer.
"…omdat hij zei dat hij een ander leuk vond, maar dat dat toch nooit zou gebeuren. Ik werd heel erg boos, en gaf hem een keiharde b*tchclap, en toen vluchtte hij weg. Toen heb ik eens zitten nadenken over Arthur, en over jou, en toen realiseerde ik me dat Authur echt verkeerd voor mij was!"
"Ja inderdaad!" Onderbreekt Isis haar weer.
"Ies, laat me eens uitpraten!"
Isis knikt gehoorzaam.
"Want ik moet ook nog sorry zeggen tegen iemand omdat ik heel stom deed, door Arthurs slechte invloed op mij, dus bij deze,"
Ze wendt zich naar mij.
"Sorry Nash, het spijt me."Isis kijkt ons vragend aan.
"…Heb ik iets gemist ofzo?" Lacht ze."Eh, nou ja, bij de meet&greet was ze heel gemeen tegen me." Antwoord ik.
"...Oke lekker duidelijk. Welke meet&greet?"
"Die van Magcon, welke anders." Zeg ik.
Isis kijkt weer verbaast.
"Was jij bij Magcon?" Vraagt ze aan Bella."Eh...ja."
"Ik... Ik dacht dat je ze haatte!!!"
"Nee, ik was gewoon jaloers op jou, omdat jij zo blij met ze was, en gewoon dat, en ik had Arthur, en van hem mocht ik nog niet eens naar een andere jongen kijken!"
"Geez Bell! Jij vertelt me ook nooit iets zeg."
We bleven nog een tijdje kletsen. Het was wel gezellig, Bella was ook wel aardig.
"Hee, ik moet morgen weer in New York zijn voor een meet&greet, dus ik moet weg!" Zeg ik.
"Nee..." sipt Isis.
"Ik moet toch echt weg schat..."
"Hmm. Oke. Ik ga je missen Nashie..."
"Ik jou ook Izzle..."
Ik knuffel haar en geef haar een kus.
"Als de tour voorbij is kom ik weer terug en dan heb ik een grote verrassing!""Okizzels! Ik zal wachten..!"
"Bye Babe!"
"Bye Nazzle!"
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Kort hoofdstukje, love you guys❤
Yay! Die tekening helemaal boven heb ik gemaakt! Ik ben er best trots op😊
Het is Carter (🎉) met de hondenfilter van snapchatIk heb net Nash getekend (en JackJ ook, en Carter ook, en Cam ook, en Shawn ook, en...) en hij is best wel gaaf😍
En het regent nu ik dit schrijf en het is echt stom weer.Die bijnamen...(Nazzle/Nashie)(Eerst typte ik perongelijk Naschie, en ik dacht echt van: wat ziet dat er vreemd uit😂 het leek meer op Nasi/Hatsjie.
Tot ik ontdekte dat de c er niet hoorde... Ik ben echt dom...)By the way: alle tekeningen die als plaatjes worden gebruikt boven de verhalen zijn door mij zelf gemaakt. Liever niet kopieren ofzoiets.
Ik heb geen enkel idee waar de magcon nu allemaal woont, maar ik heb definitief besloten dat ze allemaal in Ohama wonen, of ergens daar in de buurt. Sorry als ik dus in voorgaande hoofdstukken heb gezegd dat ze ergens anders wonen.
Genoeg gepraat nu, dus doei❤
Xxxjes
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...