XOXO

175 14 26
                                    

Heei BabyGurls♡,

Jullie hadden vast al gemerkt dat ik minder upload ens.

Nou, ik heb het dus heel druk met school, heel veel proefwerken, huiswerk en leraren die niet begrijpen dat leerlingen ook een sociaal leven hebben.

Ik was al overgevoelig omdat ik wat problemen had met de stage-plek die ik moest zoeken, al twee maanden en wat nog steeds niet gelukt was, en vrijdag moet het ingeleverd worden, en nu ben ik dus al helemaal totaal van slag.

Maar ik moest daarna naar bed en ik pak mijn spullen en mijn moeder vraagt of er iets is, maar ik zeg nee.

En weet je wel, zon moment dat je al aan je stem hoort... 'Shit, ik ga huilen.'

En toen moest ik dus huilen en ja ze zaten natuurlijk zovan 'gaat het, en wat zit je dan dwars'

DAT WEET IK DUS NIET!!

Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel, voel me constant niet fijn en ik weet het niet.

Ik weet het gewoon niet.

Ik lig nu te huilen en ik weet niet waarom...

En toen stond ik daarnet in de badkamer om mijn tanden te poetsen en mijn broer komt naast me staan.

"Hee, knuffel?"

En ga ik hem natuurlijk een knuffel, zon broer-zus knuffel en ik moest zo hard huilen...

Hij zei allemaal dingen als:
"Het komt goed!"
"Het lukt wel!"
"Ik houd van je!"

En de tranen rollen nog steeds over mijn wangen.

Maar ik hief dus mijn hoofd omhoog en toen gaf hij me een kusje op mijn wang, MENSEN NIET VERKEERD GAAN DENKEN, HET IS MIJN BROER MAAR, en toen legde ik zo mijn hoofd op zijn borst en ik moest zo huilen.

Ja sorry dat ik jullie opzadel met mijn gezeik en gejank en gedachten, maar ik moest het effe kwijt.

En jullie moeten weten dat ik zoveel van jullie houd!

Als ik eenmaal huil, huil ik om alles

Om mijn familie

Vrienden

En ja, de liefste lezers van de wereld♡

Love you all❤❤

Xxx Isis

Ps: ik vond dat jullie de reden moeaten weten dat ik zo weinig upload, dus bij deze :)

Pps: en off course kan ik nog lachen :)♡♡

So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu