1,01 K lezers, ly guys♥

327 17 11
                                    

Nash POV

Eindelijk is iedereen weg. Alleen nog de Magcon en Aaliyah, Judith, Madison en Is... Ohja, die hoort er nu ook bij... Het is denk ik wel effe wennen. Mijn twitter en alle andere social-media zijn volgespamd met vragen over wie dat meisje is in mijn Vine.

"IES?" Roep ik naar boven. Ik hoor een deur opengaan, en haar hoofd komt tevoorschijn.

"Watisser?"

"Zullen we een Q&A doen? Op Youtube, want er zijn superveel vragen over ons."

"Ohw ja hoor! Ik kom er zo aan!"

Ik plaats een bericht op twitter.

@ NashGrier: 'Heej ik ga een Q&A doen met het meisje uit mijn laatste Vine, die mijn vriendin is, dus stel je vragen via twitter met #AskNish!!'

De vragen stromen gelijk al binnen.
Ik zet het statief en de camera al klaar in de woonkamer. We gaan gewoon op de bank filmen, veel makkelijker.

Isis komt naar beneden stormen.
"Heee daar ben ik!!"

"Yaah, dan gaan we zo beginnen!"

Ik zet de camera aan.

"Heee, welkom weer bij een nieuwe video! En vandaag zit ik hier met..."

"Mij!"

"Huh no shit!" lach ik.

"Hah sorry, ik ben Isis!"

"En we kregen heel veel vragen, dus we dachten, lets do a Q&A! Laten we beginnen!
@ ILoveHayes vraagt: Wie is dat meisje in je Laatste Vine?"

"Dat ben ik! Ik ben Isis, enneh..."

Ze kijkt me aan.

"En Isis is mijn vriendin!"

"@ MagconsGurl vraagt "Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?"

"Eehmm... Ik weet het niet eens meer!" lacht Isis.

"Lekker slim! Tijdens een Meet en Greet van Magcon."

@ NashIsBae: "Hoe lang hebben jullie al iets?"

"Tja.. Eigenlijk hebben we pas sinds gister iets serieus!"

"Ja maar sinds de tour in LA hebben we wel een soort van iets."

"Ja inderdaad!" ik geef haar een kusje.

"IIIEWLL!!" Gilt Aaron die net langsloopt.

We beginnen te lachen.
"Aar, ik probeer een video op te nemen!"

"Ow echt?!" vraagt Matt die ook binnen komt wandelen. Hij gaat voor de camera staat.
"Hooi!! Ik ben Matt, maar dat wist je vast al! Weetje hoe ik vanochtend wakker werd? Door Isis die mijn kamer binnenstormde met het nieuws dat ze ook in Magcon zit, how amazing!"

"Ja Matt fijn dat je het weet verklapt lach ik.

Een tiental vragen en zes slappe lachen later komt JackG ineens binnenstormen.
"SMACKCAM!!!"

En hij mept zo een hele hand vol shampoo op mijn wang.
Ik spring op, graai een bus slagroom van het aanrecht, en ren hem achterna.

Isis POV

"U know, jongens zijn echt kleuters.." lach ik. Ik zit nu alleen op de bank.
"Ik heb zin om te eten. Ik ben echt een weirdo. Als je met mij in een huis leeft krijg je soms ineens supervreemde weetjes van mij te weten. Dus bij deze; Ik ben zwaar verslaafd aan Tony's Chocolonely chocola. Serieus!"

So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu