Hei, sommigen hebben deze miss al gelezen, maar bij mij gaf hij aan, dat hij nog niet was geupdate, dus ik publiceer hem nog een keertje en hopelijk lukt het deze keer wel...
Sarah POV
Oké... Akward...
En dan zitten we hier, met z'n drieen. Mam is thee aan het zetten. Want koffie mogen we niet van haar want dat is ongezond... En niemand zegt iets..."En hoe lang hebben jullie al iets?" vraag ik, om de stilte te verbreken.
"Ehhh, sinds gister." antwoord Bella.
Dan komt mam weer binnen met de thee.
"Hee schatjes, de thee is klaar!"
"Yas! Ik heb dorst!" zucht Matt.
We krijgen allemaal een mok met thee en een koekje met chocola en suiker. Vroeger in de kleuterklas kregen we deze koekjes als er iemand jarig was. Ik glimlach in mezelf.
De thee is nog ontzettend warm, dus ik ga hem dus echt nog niet drinken.
Maar Matt is zo slim om dat wel de doen.
Ik film het stiekem.
Hij zet de mok aan zijn mond en neemt een grote slok thee, waarna hij alles over Bella en het vloerkleed uitsproeit omdat het zo heet is.
"Godnondejzuu!!" roept hij. Hij rent naar de keuken om zijn mond te koelen.Mam zucht en kijkt hem hoofdschuddend na, Bella zit versteend naar haar natte kleren te kijken en ik lig in een deuk van het lachen.
"Sarah! Dat is niet grappig! Ga eens snel wat kleren voor Bella pakken!"
Lachend loop ik de kamer uit.
Daar kom ik Matt tegen.
"Hee Twin, alles oké?""Waarom zegt ze niet effe dat die thee nog warm was!"
"Thee is altijd warm idioot!"
"Nou laat mij..."
"Ik heb het by the way gefilmd!!"
Ik laat hem het filmpje zien.
Even later liggen we samen op de grond van het lachen.Ik post op Vine en stuur het ook in de Magcon Groep.
*you: stuurt filmpje*
You:
Kijk Matt is weer slim bezig jongens😂😂Aaron♡:
Whahahahahahahaha😂😂😂👏Cammie❤💎:
Omg Matt hoe dom ben jij?😂😂Tay💪♡:
Waauw ik dacht dat ik dom was.... Maar dit...😂😂😂Johnsiiee🙌❤:
Wjooh slimheid on point😂👏PoohbearNash💏❤:
Matt jij bent ech dom hé😂😂
Zal ik anders ook effe langskomen??You:
Yas please!!❤PoohbearNash💏❤:
Okj omw!❤Nice! Dan ben ik tenmisnste niet meer het derde wiel aan de wagen bij Matt en Bella.
Ik pak yogapants en een sweater croptop van Adidas uit mijn kast en geef ze beneden aan Bella. Die kleed zich om en als ze de kamer weer in komt lopen hoor ik Matt mompelen.
"Damn hot baby...""Matt! Er zijn hier meerdere mensen in deze kamer!" lach ik.
Bella bloost.
Na een tijdje gaat eindelijk de bel.
"Zal ik?" mijn moeder staat al op.
"Nee, ik ga wel!" en ik ren naar de deur.
"Hei Baby!" Nash komt binnen en geeft me een kus. Hij hangt zijn jas op en loopt mee naar de woonkamer.
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanficJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...