bezoek

698 35 53
                                    

Nash POV

"Hey meiden, kom binnen!" Zegt Carter vanuit de gang. we hebben ons met zn allen op de kamer van de Jacks en Shawn verzameld.

Er komen vijf meiden binnengelopen.
"OH MY GOD!"
"DAT IS DÉ CAMERON DALLAS!!"
"HOLY SHIT!"
"IS DIT ECHT?!"
"I CAN'T BELIEVE!"

"Tja, typisch meiden...," Carter haalt zijn schouders op,"Ik stel ze wel even voor:

"Alisha: 15 jaar oud."
(draagt een legging en felroze truitje)

"Manou: 17 jaar."
(zwart jurkje met overduidelijke nepwimpers)

"Justine: 14 jaar."
(té kort kort broekje en witte croptop, veel te sexy voor haar leeftijd gekleed)

"Amy: ook 15, tweelinzus van Alisha."
(tweeling, duidelijk te zien, hetzelfde aan als Alisha, maar dan felgele trui)

"Serene: 16 jaar oud."
(verschrikkelijk veel make-up, een rokje met superstrak truitje)

Ik zie Cam met open mond naar de forcerende Justine kijken.

Ik stoot hem aan:" Veel te jong voor jou!" Iedereen begint te lachen, hoewel Justine een beetje beledigt lijkt.

De hele avond heeft iedereen heel veel lol, en we gaan lekker zwemmen in het zwembad van het Hotel.

Cam en Gilinsky hebben natuurlijk weer meid aan de haak geslagen...
Cam zit in een hoekje met Justine klef te doen en Gilinsky is Serene aan het zoenen.

Ik zie Hayes naar Alisha kijken. Ze heeft een bikini aan, waar stukjes uit zijn gesneden.

Als ik nog een keer richtig Hayes kijk zie ik hem bekken met Alisha.

"Ej broertje, hou het rustig, hé!" Lach ik

Hij werpt me een dodende blik toe.

Opeens voel ik een hand op mijn schouder, en ik draai me om. Het is Amy. ze kijkt me uitdagend aan.
"Zullen we gezellig gaan kletsen?"

Ik knik. "Zullen we anders even naar buiten?" Het is lekker warm buiten en ik kan niet eens toestemming geven of ze kust me vol op mijn mond. Ik krijg het er warm van. Ik kus haar terug en zo gaat het een tijdje door.
"Ik hoorde dat je alleen op een kamer slaapt?"

"Ehm, ja...", Het dringt nog niet helemaal bij me door wat ze van plan is, " What?! Wil je..?"

Ze knikt en giechelt. Ik trek haar mee het hotel in, en naar mijn kamer.

En daar gebeurt het, mijn eerste keer, met een meisje dat ik pas een paar f*cking uur ken!!
Het is heel raar allemaal, ze was geweldig, maar ik denk niet dat ik verliefd op haar ben...

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Haai,
Sorry voor dit vage hoofdstuk😁, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden!
Ik heb echt geen idee hoeveel nichten Carter heeft en of hij uberhaubt nichten heeft, dus sorry
Xxx

So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu