En jullie dachten zeker: Yaaas! Weer een nieuw hoofdstukje! Maar nee... Ik ben zo gemeen om dat niet te doen... Vandaag is het even iets anders, gewoon iets dat ik leuk vond om te delen met jullie!
Guys, vandaag ga ik jullie vertellen over hoe ik fan ben geworden van de knapste, liefste, grappigste ens jongens van de wereld❤
Er was eens...
(Té cliché dit😂😂)
Het was een mooie (het was bewolkt but idc😂😂) maandagmiddag 14 Maart 2016 (ja, ik weet het nog precies😂) en ik en mijn beste vriendin besloten om af te spreken, zoals we eigenlijk elke maandag deden, bij haar, want haar huis lag op de route.We zaten op haar kamer en begonnen met wat huiswerk te maken toen ze zei:
"Hee, ik heb twee hele gave gasten ontdekt die echt superleuke muziek maken!" of iets dat daarop lijkt...Dus ik dacht laat maar horen, ik zie wel. Dus ze liet een paar liedjes horen en ik werd helemaal verliefd op het liedje dat Tides heette. Wel een beetje stom dat ie zo laag is want nu kan ik hem niet goed meezingen.
Maar goed, ik vroeg dus:"Wie zijn dat, want die liedjes zijn echt leuk!'
Dus ze liet me de spotify-foto van ze zien en ik zat zovan damn die zijn niet verkeerd😏
Die middag, toen ik weer thuis was heb ik ze opgezocht en ja toen was ik helemaal verliefd ens...😍 ik zocht ze overal op waar je dan ook maar zoeken kan. We heart it, insta, snapchat, youtube, en ik bekeek alle vines die er waren van hun op youtube.
Op een dag besloot ik ze te gaan tekenen (wat overigens echt een ugly asf tekening is geworden😂) dus ik zocht een leuk plaatje, en toen vond ik een plaatje met jack, jack en een jongen die in niet kende die echt damn hot was, dus ik ging weer uitgebreide stalksessie doen toen ik klaar was met tekenen, en ik kwam erachter dat dat Nash Grier was, en BAM ik was fan.
Toen ik ging ik nog verder stalken en ik kwam erachter dat ze in magcon zaten. En toen kwam ik erachter dat magcon al uit elkaar was... Dat was wel redelijk kut...
Het was toen net voorjaarsvakantie toen ik echt die-hard magcon fan werd, dus ik lag de hele dag op bed magcon vines te kijken ens...Dus.... Toen werd ik van allemaal helemaal fan en tot op de dag van vandaag kan ik uren achter elkaar fangirlen en gelukkig heb ik ook fangirl best Friends(5sos, one direction, en nog veel, veel meer) en een van hun is dus directioner en we waren met school op wandelkamp en we lagen samen in een tent en we waren helemaal aan het fangirlen en iedereen zat zovan omg kunnen ze niet effe hun bek houden ofs...😂
We waren dus nog effe ook met andere beste vriendinnen aan het kletsen over fan zijn en van wie je fan was en zij had dus net gezegd dat ze directioner was en ik zit zovan eh ja, nu ik, maar er zit altijd zo'n heel verhaal aan vast...
"Nou ik ben dus fan van een groep viners, een vine is een kort grappig filmpje, en die groep heette-"
"Bedoel je MagCon?"
"Omygosh ken je die???? Jaah, die bedoel ik!!"
"Mijn zusje is fan van Daniel Skye dus daarom ken ik ze!!"
Nou was het wel zo dat ze de nieuwe MagCon kent, maar dat maakt niet uit want ik ben haar nu al de namen+achternamen aan het leren😂
En ja dat was mijn story.
En hoe zijn jullie fan geworden??En owja, dat daarboven ben ik😏👆
Even een paar feitjes over mij:°ik ben 14 jaar
•Ik heb één broer, twee broertjes en drie zusjes
(Ja mensen dat word rekenen😂😂
Okee ik ben zo lief om het te vertellen, dat zijn 7 kinderen🙌)
Hoeveel broertjes/zusjes hebben jullie?°Ik zit in de 3e op havo niveau.
•Ik HAAT tomaten (twinnies met Shawn👏) en slagroom.
°Ik draag bijna altijd high-waisted skinny jeans van de H&M.
•Ik zit op toneel.
Op welke sport zitten jullie? :)°Ik ben de enige fan op school, mijn beste vriendin die me Jack&Jack heeft laten horen heeft nu een hekel aan ze en voor de rest kent gewoon niemand MagCon ofs... Er is wel een Cameron fan in mijn jaar maar dat is echt een b♪tch 😂 dusjaah daar ga ik geen vrienden mee worden...
•Ik ben dus gewoon lonely en ik ken persoonlijk geen ander iemand die-hard fan is... Wat ik wel graag zou willen :)
Nou dat was het wel weer voor vandaag :)
Volgensmij was dit echt niet intressant😂Love yaah BabyGurls💓
KusxKnuffs💋
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
ФанфикJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...