Nash POV
Ik prik Matt in zijn wang:
"Hee kneus, wakker worden! We zijn bij het vliegveld!"Matt kreunt, draait zich om en gaat weer comfortabel in de bus-stoel liggen.
Ik zucht.
"Matt, kom nou!'
Geen reactie.
Ik haal mijn schouders op en zucht weer:
"Alvast sorry." En ik gooi een beker water over hem heen.En dit levert wél een reactie op...
Hij springt overeind:
"DAFUCK GAST?! IK SCHRIK ME HELEMAAL LEIP!"
"Tja, jij wilde niet wakker worden!"
"En dan gooi je maar een beker water over mijn kop?!"
"Uh, ja."
Hij rolt met zijn ogen, pakt zijn koffers en loopt naar buiten. Ik slenter achter hem aan.
Eenmaal buiten zie ik dat er nog iemand bij de groep staat,
De familie van Shawn!Net als ik aankom, hoor ik de vader Shawn zeggen:" Sorry jongens, maar we moeten op zakenreis!"
"En wat is er dan?" Vraagt Shawn.
"Nou, we hebben geen opvang voor Aaliyah... Dus...."
De geluiden daarna klinken niet erg positief of instemmend. Ik vind het wel leuk, Aaliyah is een aardige meid!
"Ja, ik kan er ook niks aan doen!" Zegt Shawn's vader.
Aaliyah zelf staat er, als tegenovergestelde van de jongens, nogal blij bij.
Tja, dat zou ik ook zijn als ik als meisje met een hele groep grappige, oudere, ook wel knappe jongens mee mocht reizen."Okee dan..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
We zitten in het vliegtuig en ik zit naast Cam.
Ik zit in stoel 63, en Cam 64 (Duh..)
Voor ons zitten Carter (stoel 61) en Hayes (stoel 62).
Daarvoor zitten Taylor (stoel 59) en in stoel 60, Aaron
En daarvoor zitten nog Jack G. (stoel 57) en naast hem Matt (stoel 58)
En achter ons, Jack J. (stoel 65) en Aaliyah(stoel 66)
En daarachter zit, heel lonely, Shawn.En daar verbaasde ik me over. Jack zit niet naast Jack! Die twee zijn altijd samen, en nu bood Jack J. zich vrijwillig aan om naast Aaliyah te zitten! Toen hij dat zei keek Jack G. ook een beetje beteuterd.
En ik heb ook al zo'n vaag vernoeden waarom Shawn achter Jack J. en Aaliyah wilde zitten, want een jongen verlaat niet zomaar een vriend. Eigenlijk alleen maar voor een meisje...
Tja, je snapt vast wel waarom grote broer achter zijn zusje wilt zitten, als er een jongen waarschijnlijk op je zusje verliefd is, naast je zusje zit. Ik zou hetzelfd hebben met Skylynn. Ik voel een steek in mijn buik. Skylynn...Mijn wilde gedachten worden weer onderbroken door Cam:
"Hè, shit! Mijn oortjes zijn kapot!"
Hij kijkt me lief aan.Ik zucht, rol met mijn ogen en grabbel een setje oortjes uit mijn rugzak.
"wel teruggeven alsjeblieft!"
Hij knikt terwijl hij aandachtig bezig is om de oortjes in zijn Ipod te pluggen. Waarschijnlijk weet hij niet eens waar hij voor knikte.
Ik denk aan Isis. Zou ze ook aan mij denken? Mischien...
Ik pak een tweede paar oortjes uit mijn rugzak, en ook Will's Ipod. Ik heb altijd twee paar oortjes mee, aangezien Cam die van hem altijd vergeet, en ik dan degene ben die naast hem zit. Ik plug de oortjes in en zet de muziek aan en neurie zachtjes mee:
"I fell in love...
With this girl from the bay,
Happens to go by the name of Marie-Jane...Het is een liedje van Jack&Jack en Skate.
"Leuk liedje Nash!" Roept Jack J. vanachter me. "Zet eens wat harder!"
Ik doe mijn oortjes uit en zet het liedje hard op.
Iedereen zingt mee, en dan komt het rap-stukje van Jack J.
"Uh, uh,
Oh god, I think I fell in love,
Young kid gettin' romantic with the bud...
Yeah, the rush it give me, got me,
Dacin' in the tub...Ik lach om Aaliyah's gezicht, het is vol bewondering en een verliefde glans in haar ogen. Mijn lach stopt onmiddelijk als ik Shawn's gezicht zie.
Hij lijkt... jaloers? Of boos..? Ik weet het niet, maar hij kijkt iniedergeval niet vrolijk!"Uitslover."
Oei, dat had Shawn niet moeten zeggen...
"Wat nou uitslover? Ik rap alleen maar! Dat ik nou extra mijn best doe pittig logisch, aangezien ik natuurlijk wel indruk wil maken op het meisje dat ik leuk vind! En dat dat nou juist jouw zusje is kan ik ook niks aan doen!" Hij zegt het niet boos, integedeel lijkt hij heel rustig, maar hij word wel rood, net als Aaliyah.
"Nou, ik wil gewoon dat er niemand aan mijn zusje zit!"
"Jezus Shawn, het is mijn leven! Als ik met Jack wil flirten, mag dat toch gewoon?! Nou ja, blijkbaar niet!" Aaliyah bemoeit zich er nu ook mee...
"Ja maar... ik wil gwoon dat je niks overkomt!" Zegt Shawn, en hij kijkt haar met zijn puppy-ogen aan.
Aaliyah zucht:"Sorry Shawn... Ik kan nooit lang boos op jou zijn." ze buigt zich naar achter en geeft hem een knuffel.
"Hee bro, ik zorg heus wel dat haar niks overkomt! Ik ben je beste vriend, trust me!" Beweert Jack J.
"So you gotta Bae, or nah?" Vraagt Carter lachend aan Jack J.
"I gotta Ba-" dan stopt Jack J. met praten en pakt zijn mobiel en zoekt een sound op.
Dan begint hij te rappen:"Yeah, I gotta beatiful Bae
She's so cute,
I think I fell in love
I wanna go on a date,
Her name's Aaliyah,
Elle est belle,
Man, I love that girl,
She's always there
I'm for sure in love,
Already for months,
She's my Bae,
I wanna see her move
Now I'm gonna end
This stupid rap,
Cause I wanna
Hold her hand.""OK, dat was gaaf...!" Shawn kijkt Jack J. vol bewondering aan, een Aaliyah kijkt hem, met rode wangen, vol liefde aan, en ze pakt zijn hand:
"I also wanna hold that hand
cause I'm in love,
Love him till the end."Nu word Jack J. ook rood en Shawn zingt er nog een stukje achteraan:
"And the big brother,
Finally accepted that,
They live happily ever after,
Together.."En iedereen begint te lachen.
"Wie heeft er zin in New York??!" roep ik.
"IK!!"
"IK OOK!"
"ME TOO!""Well, let's go then!" Roep ik.
En iedereen stemt in.°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
HELL YEAH!! IK HEB MEER DAN 1000 WOORDEN!!!🎉🎉🎉
Eindelijk! De 'go' was het 1000e woord.
Mijn langste hoofdstuk, en ik hoop dat er nog langere komen!En, oh yaeh, die rap😂
Echt.. zelf verzonnen en verschrikkelijk slecht😂😂Ly guys so much!❤❤
Xxx me🌴
(1102 woorden!!🎉🎉)
Aaliyah= het kleine zusje van Shawn
De naam Will zagen jullie waarschijnlijk ook nog, dat is de grote broer van Nash en Hayes.
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
Fiksi PenggemarJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...