Pov Sarah
Een jaartje later.
Ik word wakker en zit meteen rechtop. Vandaag is de trouwdag!😏
Ik draai me om om Nash aan te tikken en te irriteren tot hij wakker word (oops ik ben toch zon lief vriendinntje he) (oh shit, ik bedoel verloofde) maar Nash ligt er niet. Mahogany wel. Owja Nash mocht niet bij me slapen. uhg... Dan maar Mo irriteren.. Sorry schat.
''Mooooooo... Mahooooogany.... MAHOGANY WAKKER WORDEN.'' En ik prik als een kleuter in haar wang. ''Mo word wakker! Jij bent hier degene die mn make-up moet gaan doen!!''
"JA AAN HET EINDE, ALS JE AL BIJNA KLAAR BENT!" Roept Mahogany als ze uiteindelijk wakker word, ze draait zich om en snurkt weer een eind weg.
Ik sta op uit bed, loop naar de badkamer en zet de douche aan. Neuriënd was ik mijn haar en de kokosgeur van mijn shampoo laat de hele badkamer geuren. Ik snuif de geur op. Hmmmm...
Ik draai de douche uit en trek een badjas aan.
Ik wrijf eens over mijn buik en vraag me dan af of ik nog wel in de jurk zal passen. Oeps.
Ik zet het van me af, loop de kamer binnen en trek mijn ondergoed aan.
Dan komt een vriendin van me de kamer ingerend. En ze is buiten adem.
"Oh oeps, verkeerde moment?" vraagt Kim ItsYaGurlMaynard als ze me in mijn ondergoed ziet staan.
Ik rol met mijn ogen.
"Je bent Kim maar, ik schaam me echt niet voor jou.""Okeee, de jurk?"
"Jaaa de jurk!" Sabah komt de kamer binnenrennen met een tas waar de jurk ik zit. Joyce en Vero komen erachteraan gehuppelt.
"Slaapt ze nou nog steeds?" vraagt Veroniek, naar Mo wijzend.
Ik zucht en zeg ja. Dan is het tijd om mijn jurk maar eens aan te doen.
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht met de moeder van Nash en met Skylynn.
Maar ja, pas ik hem nog?
Nahja, het moet wel gaan. Ik kan temninste mijn tenen (nu) nog zien.Kim staat van haar ene op haar andere been te hupselen. En ze kijkt me aan met een big, big smile.
"Ja wat lach je nou?"
"Het is gewoon leuk!"
"Ja! Weet ik! Oh KIM IK BEN ZO ZENUWACHTIG!!!!"
Ik overlaad ze met knuffels. Vreemd trekje van me als ik zenuwachtig ben.
"Maaaaaar, de jurk?" vraagt Joyce en ze houd me de jurk voor.
Met ingehouden adem stap ik erin en trek ik hem omhoog. Als ik merk dat hij past laat ik opgelucht de lucht ontsnappen. Tja het is wat strakker dan eerst, maar het past!
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...