Verdriet&Vriendschap

72 6 46
                                    

POV Sarah

"Jo, kom je nog?!" roep ik naar boven.
Nash is er nog steeds niet...

"Jhh mwwr k bwn mn twandew aaw ewt poewpfen!!" komt er van boven.

Johnson komt lachend de trap af.
"Ja man, je 'twandew poewpfen'! Sounds great!"

Ik rol met mijn ogen.
"Jaja we weten het. Ga nou maar zitten! Nee! Bij de jongens! Op de bank! Arghhh..." zucht ik als JackJ op de tafel neerploft.

En dan komt eindelijk Nash naar beneden.

~~
"We krijgen een kind!"

"Dus... Dus er zit een mens in je buik?!" vraagt Cameron verward.

"Wauw knap gezien Dallas. Ja, ik heb een baby in mijn buik."

"Van Nash dan wel, hoop ik!" lacht Aaron waarop Carter hem tussen zijn ribben port.

"Ik heb een hekel aan retorische vragen. Maar ja, het is van Nash. Duh."

"Maaaaaar nu gaan we naar mijn ouders dus gegroet vrienden." zegt Nash en hij draait om.

Ik geef Mo nog een knuffel en loop dan achter hem aan.

~~

"Heee lieverds!" roept Elisabeth als we binnenkomen en ze omhelst me.

"JAAAAAAAA SARAAAAHHHH!!" Gilt iemand en dan springt Sky in mijn armen.

"Heee schat!" lach ik en ik knuffel haar. Als ik haar weer neerzet begroet ik Chad, Nash's vader, en lopen we naar de huiskamer.

"Dusss waarom kwamen jullie 'zomaar' langs?" vraagt Elisabeth als we zitten.

"Omdat we een kind krijgen!" zeg ik in een adem.

Elisabeth slaat haar hand voor haar mond, Chad staart Nash aan en Sky begint te gillen.

"AAAHH EEN BABIETJE!!! WAT LIEF!"

"Ja hé!" lach ik.

Nash slaat zijn arm om me heen.
Ik zie zijn trouwring glinsteren.

"Oh wat heerlijk! Nog een kleintje in de familie!" glimlacht Elisabeth en ze omhelst ons.

Chad zit te glimlachen en kijkt ons vol liefde aan.
"Wat fijn!"

~~

"Nou, vaarwel mensen!" roep ik. Ik geef Nash een kus en stap naast Mo in de auto. We waren weer thuis maar ik ga weer weg met Mahogany want we gaan babyspulletjes shoppen!

Mo zet de muziek hard aan we zingen lekker mee als we onderweg zijn. We hebben onze superopvallende, holografische, plateauboots aangedaan die we beiden hebben. En we hebben ze echt eigen gemaakt door de ander een kus te laten zetten (ik bij Mo, Mo bij mij) op de rechterschoen en dat laten plastificeren.

We verveelden ons dus we zijn helemaal in stijl gegaan. Zij in blauwe pastelkleuren en ik in roze.

Tja je moet maar iets te doen hebben.

We zingen keihard mee als 'There's nothing holding me back' opkomt.

En offc alle andere liedjes.
Een beetje van Halsey, wat van Harry Styles en nog meer.

En dan komt 'See you again' op.

"We have come a long way,
From where we begun,
Oh I'll tell you all about it
When I see you again...
When I see you again...
Whohohooo
Whohohooo
Oh I'll tell you all about it
When I see you again..."

So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu