Een half jaar later...
Sarah POV
"We hebben ze toch al best lang niet gezien hé!" fluister ik zenuwachtig.
Ik druk op de deurbel.
Trrrringgg...
De deur word opengegooid en Bella vliegt om mijn nek.
"HEEEI SCHAAT!!" Lacht ze.
"Hee Babygurl!" lach ik terug.
Ze omhelst Nahs ook, en dan lopen we naar binnen.
"Waar is de kleine jongen?" vraagt Nash, een beetje rondkijkend in het superhippe huis van Bella en Dylan.
Dan komt Dylan binnengelopen met een klein kind op zijn arm.
Het kleintje steekt zijn zijn armpjes naar mij uit en ik pak hem over van Dylan die ik ook omhels.
"Heee Jacob!" lach ik, en ik geef hem een kusje.
(Yaaz peepz, hij heet Jacob, Jacob Sartorius😂😂)
Nash pakt Jacob van me over en geeft hem ook een knuffel.
"Hee Jake!"We gaan op de bank zitten in het knusse huis in San Fransisco, California.
"En hoe gaat het met jou, Saar, en Nash? Zitten jullie al op school?" vraagt Bella lachend.
"Eh, nope, maar we hebben de klas al wel ontmoet Saar heeft haar soulmate al gevonden!" lacht Nash.
"Duss... Hoe gaat het met jullie?" vraag ik.
"Super eigenlijk! Bella is bezig met het opvoeden van Jacob en ik ben weer bezig met een nieuwe film!" zegt Dylan, en hij neemt Jacob weer op schoot.
"Heehehee, waar gaat dat heen?" vraagt Bella, en ze pakt Jacob van Dylan's schoot. "Die moet een schone luier." en ze loopt de kamer uit.
Even later komt ze terug.
"Ik blijf wat langer weg, want ik moet Jakie nog even voeden!"
En ze verdwijnt ze weer achter de deur.~~
"YAAAAAY, DAAR ZIJN WE WEER!!" Gil ik, en ik zwaai de deur open.
"YAAAAAAAS SAAR IK HEB JE GEMIST!!!" En Matthew springt in mijn armen.
"YAHS TWIN IK JOU OOK LUV YOEEE!!" En ik knuffel hem plat.
Nash ligt in een deuk van het lachen.
Ik ren naar binnen en spring vanachter op de bank, niet wetend wie er allemaal zitten, dus ik val op Jack, Jack, Cam, Tay, en ja, de rest...
Ik omhels ze allemaal, als ik een zwaar gewicht op me voel drukken, dat alle lucht uit mijn longen perst.
"JEEEEEMIG NASH!" Gil ik lachend.
We liggen met z'n allen op de bank te lachen.
Dan word ik weer serieus, wat overigens niet vaak gebeurt, maar ik sta op.
"Ik moet nog iemand bellen! Totzo!"Ik typ het nummer in.
Het piept zes keer en dan word er opgenomen.
"GUUUURL I'M BAACK!" Gil ik in de telefoon.
"OMG WHUT WAAT, OHW LOL JA HOI SAAR!" Gilt diegene terug.
"JAA MEID, JE MOET OP BEZOEK KOMEN!"
"JAA HELL YEAH, IK BEN ER BINNEN EEN HALF UUR!!"
"HALF UUR?!"
"JA JEZUS IK LIG NOG IN BED!" Lacht Joyce.
"OMG LUILAK! BOEIT NIET, HAD IK OOK GEDAAN HOOR! NOU TOTZO SCHAAT!" En we beeïngigen het gesprek.
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanfictionJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...