Jack Johnson POV (Yay!)
Ik zit op mijn kamer. Links van me zit Gilinsky, en rechts Matt. Mijn ouders wilden dat ik alle jongens mét ouders uit moest nodigen, omdat de ouders wat te vertellen hebben.
Geluk dat Gilinsky en Matt al hier waren.
Ik stuur een appje naar de groep.MAGCON BROTHAAS💪💓
You: Hey, komen jullie zo ff naar mijn huis, mét je ouders? Moest ik vragen van mam.
Cam💪: Wrm?
Cam💪: ik kom er zo aan.
Taylor🌸: Yas! Ik ben al onderweg!
Hayezie😂: Oki! Ik zeg ook wel tegen Nash!
Cartaah😂: Yaaa!
Even later, zitten we met de hele groep op mijn bed.
"Wat zouden de ouders te vertellen hebben?" vraag ik me hardop af.
"I dont know." atwoord Cameron.
"JONGENS? KOMEN JULLIE EFFETJES NAAR BENEDEN?" roept mijn moeder vanaf beneden.
"Oke... Daar gaan we..." zegt Gilinsky.
We lopen naar beneden, en alle stoelen, banken en alles waar je op kan zitten, is bezet.
"Laten we gelijk met de deur in huis vallen..." zegt mijn vader.
Ojee, daar komt het... Ik kijk Nash aan. Hij haalt zijn schouders op en zucht.
"We hebben een huis voor jullie gekocht!" zegt mijn moeder, dan heel vrolijk.
Ik kijk de rest verbaast aan. What?! Is dit serieus?
Taylor is de eerste die iets iets zegt.
"Waar? Toch niet helemaal in de andere kant van Amerika, toch?""Nee hier in de achtertuin, nou goed?" Lachen Nash en Cam tegelijkertijd.
"Nou, erg ver weg is het niet, hoor! Het is hier, in Ohama. Ik zal wel even een foto laten zien!" zegt Cameron's moeder.
Nash POV
Wow, dat had ik niet verwacht! Dit is zo gaaf! We wilden al moet zn allen gaan samenwonen, maar dat onze ouders dat zouden regelen, had ik niet verwacht! Het is een mooi, wit huis, met grote achtertuin, waar je een geweldig feest kan geven!
Ik moet Isis bellen! Ze moet bij ons komen wonen, want nu is ze super-alleen. Ze is net een paar dagen geleden terug gegaan, naar huis. Jammer genoeg...Ik pak mijn telefoon en toets haar nummer in. Na vijf keer piepen neemt ze op.
"Hee babe!"
"He Nazzie! Waarom bel je?"
"Ik heb goed nieuws!!"
"En dat is..?"
"Dat je zo snel mogelijk naar Ohama moet komen, want je komt bij ons in huis wonen!"
"What? Hebben jullie een huis gekocht? Mag ik bij jullie komen wonen? "
"Van mij wel! Ik vraag het de jongens nog even."
Ik ren naar de rest.
"Hé, mag Isis bij ons komen wonen?""Ja tuurlijk!"
"Leuk!"
"Leuk idee! Zal ze zelf ook leuk vinden denk ik!"Ik houd de telefoon weer tegen mijn oor.
"Heb je dat gehoord?"
"Yaaaa!!!" gilt ze keihard. "Omg, dit is zo geweldig!!! Ik houd zoveel van jullie dat dit mag!"
"Dan moet je maar zo snel mogelijk hierheen komen, met al je spullen!"
"Ik probeer deze week nog een vlucht te boeken, oké?"
"Yep, is goed! Love you!" en ik hang op.
"Mag Madison ook bij ons wonen?" vraagt Jack G. dan. "Dan worden zij en Isis misschien wel goede vriendinnen!"
"Ik vind het goed!"
"Laten we een feest gaan geven! Dan nodigen we heel veel mensen uit! Een soort nieuw-huis-feest!" roept Cam dan.
"YAAA!!! Super idee!" roepen we met zn allen.
"Ik schrijf wel een mailtje ofzo, maken jullie dan een lijst met mensen die jullie willen uitnodigen?" opper ik.
"Ik regel het eten en drinken wel!" roept Aaron
"Ik help Aaron!" roept Matt.
Even later, ben ik weer thuis, en heb ik een mailtje klaar staan.
Hi ....
We hebben een huis gekocht, yay! We vinden het daarom leuk om een groot feest te geven, gewoon omdat het leuk is en om te vieren dat we een huis hebben!
Zaterdag 17 September
North Avenue 37 (ik weet niet of dit adres uberhaupt bestaat but idc😂)
Ohama
7:30 pm
We hopen dat je komt, dus hopelijk tot dan!
Groetjes,
Magcon.Ik heb een lijst meegekregen van Cameron, en bekijk alle namen. Er staan ook namen bij van mensen die ik niet eens ken. Whatever. De mail staat klaar om verstuurd te worden. Mijn vinger zweeft boven de knop van mijn muis. Als ik klik, komen er allemaal mensen feesten, als ik niet klik... Krijg ik waarschijnlijk ruzie met de jongens. Ik klik.
Ik vind het altijd al eng om mailtjes te versturen. Ik weet niet waarom...
Morgen gaan we naar het huis, en dan gaan we daar wonen. Het is maar een paar straten verder van mijn huis.Ik loop naar de badkamer, om mijn tanden te poetsen. Maar mijn tandenborstel is weg...
"Hayes?" roep ik op de gang.
Hayes zijn hoofd komt vanachter zijn kamerdeur vandaan.
"Wadiffer?" vraagt hij, met een tandenborstel in zijn mond. MIJN tandenborstel.
Ik steek mijn hand uit. Hij kijkt er vragend naar, en dan slaat hij erop. Ik kijk hem aan met een meen-je-die?-blik."Mag ik mijn tandenborstel terug?"
Hij haalt de tandenborstel uit zijn mond.
"Is dit die van jou?!""Eh...ja."
Hij geeft hem terug. Er zit nog allemaal tuf, en tandenpasta aan.
"Dankjewel..." zucht ik.
Ik maak hem schoon, poets mijn tanden en ga naar bed. Morgen...•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Hooi!
Het is echt fcking warm vandaag, ik ga doood... 33°…
Ik ging daarnet weer tekenen, en Gigi Hadid is mislukt, en Cameron Dallas heeft... Nou ja... Geen ogen...
Ik lees de hitkrant, en in de vorige zeiden ze dat Jack&Madison in de volgende zouden komen, maar dat is niet gebeurt :'( *crying*Whaha, ik voel echt dom nu😂😂 blijkbaar was dat Jack&Madison al in die hitkrant, want dat was een oplossing van een puzzel, maar dat stond onder wat er volgende keer in de hitkrant zou komen😂😂
So Omg, dit is nie normaal moeilijk te begrijpen ens maar oke😂Wie denken jullie dat er allemaal op het feest komen? Comment?
Ik kom net terug van kamp en ik ben kapot. Ik heb een hele week rondgewandelt in de Ardennen, minstens 100 kilometer in die hele week en ik houd nu zo veel van mijn bed omg dat is niet normaal😂❤ en een ofcourse😏😂
En er is een nieuw meisje in mn klas en ze kent MagCon omg ik tripte helemaal toen ik dat hoorde😂❤❤
Xxx🌴☀ me
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanficJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...