party

365 21 20
                                    

Isis POV

Ik sta in mijn kamer. In het huis van de Magcon. Ik woon hier gewoon! Dit is zo geweldig! Naast me staan Aaliyah en Aaliyah's beste vriendin. Madison is er ook.

"Zullen we ons maar gaan omkleden?" vraag ik. Over een paar uur begint het feest.

Ze knikken. Ik pak een parelwit jurkje met een turtleneck en zonder mouwtjes uit mijn nieuwe kast (jahaa, ik heb een nieuwe kast🎉)
(Omg, ik luister nu cheat codes van Jack&Jack en nog iemand, ik hou zoveel van dit liedje😍 net als Shallow Love en alle andere liedjes❤)
Het jurkje heeft veters bij de borst waardoor het daar een stukje bloot is, hij is zo mooi. Aaliyah pakt haar donkerblauwe jurkje met kant.
We waren gister samen naar de stad en waren allebei aan het rondkijken in de winkel, en hadden allebei wat jurken verzameld om te passen. Toen we ze aan elkaar gingen laten zien, bleek dat we allebei hetzelfde blauwe jurkje hadden gepakt😂 we hebben echt een soort van telepordinges gedachten.

Ik trek alles uit. Aaliyah doet hetzelfde. Ik schaam me niet om bloot te zijn, we zijn hier toch met alleen maar meiden! Madison en Judith kijken ons heeel raar aan.
Ik ga voor de spiegel staan, nog steeds bloot, en kijk naar de borsten, en de buik, die ik ooit zo verschrikkelijk haatte.

~Flashback

Ik sta voor de spiegel en trek mijn blouse aan flarden. Ik haat mezelf! IK HAAT, HAAT , HAAT MEZELF!!! Ik heb tranen in mijn ogen. Ik trek alles uit en ga voor de spiegel staan.
Ik ben zo lelijk! Ik ben te lelijk voor deze wereld! Ik doe mijn pyama (hoe schrijf je dat?😂😂) aan
Ik laat me huilend op mijn bed vallen, en val zo in een onrustige slaap.

~einde Flashback

"Isis, gaat het?" Madison geeft me een paar klapjes op mijn wang.
Ik schrik op.
"Uuh, ja hoor."

In stilte trek ik een parelwitte onderbroek aan en pak ik een zilveren ketting met een parelwitte hanger. Ook haal ik mijn parelwitte hakken tevoorschijn.

"Laat me raden, jouw lievelingskleur is parelwit?" lacht Madison.

Ik kijk haar aan met een meen-je-die blik. Goh, zou je denken?

"Help effetjes!" roept Aaliyah's bestie lachend. Ze is bezig met haar bordeauxrode jurk aan te trekken, maar haar haar zit tussen de rits.

Aaliyah rent gelijk lachend naar haar toe om te helpen.

Ik kijk haar aan.
"Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik dan.

"Jutta-Judith Oever. Noem me maar Judith. En jij?"

"Isis Bay. Ja ik weet het, ik heet Isis. Problemen er mee?" zeg ik als ze me aanstaart.

"Nee dat maakt niks uit hoor!" veronts huldigt ze zich dan.

"Waarom wil je niet bij je eerste naam genoemd worden?" vraag ik.

Ze haalt haar schouders op. "Geen idee."

"Oke."
Ik wurm me in de jurk, maar kom een beetje in de knoop als ik me vergis door mijn hoofd door het armsgat te wurmen.

"Sta daar niet zo dom niks te doen, help me liever!" roep ik naar Madison.

Ze komt lachend naar me toe gerend.
"Kom maar! Hier moet je hoofd... Nee wacht! Neeneenee!! Dat is weer de verkeerde!"

Na een paar minuten zit mijn hoofd eindelijk op de goede plek. (dat klinkt echt raar😂😂)

"Héhé.." zucht ik.

"Wil je mij misschien ook helpen vraagt Madison dan, terwijl ze me met puppy-ogen aankijkt.

So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID} Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu