Sarah POV
"Eeh... Mag ik een vriendin van me bellen want we zijn allebei echt heel erg fan!" vraagt Veronique heel voorzichtig. "En... Om te vragen of ze hierheen wil komen?"
"Owh tuurlijk!" lach ik. "Altijd gezellig, meer mensen!"
Ze knikt en loopt naar de gang om iemand op te bellen.
Ik loop naar Gilinsky.
"Bae, Or Nah?" lach ik."Shush!!" lacht hij, en hij houdt een hand voor mijn mond.
"EUYH WAT GA JIJ MIJN VRIENDIN MISHANDELEN!" Nash komt op hem afgestormt en springt op Gilinsky's rug.
Ze vallen met z'n tweeën om op de grond. Lachend.
Vero komt weer binnengerend en houd halt voor het vreemde spektakel van de twee jongens die samen op de grond liggen te lachen.
"De Fack doen jullie?" lacht ze.
"Op de grond liggen en lachen!" roept Nash.
"HEEHOOOI!! Gilt Matthew die aan komt rennen en hij valt op de twee jongens.
Ik klap dubbel van het lachen.
Ik zak ook op de grond, op de jongens en trek Vero mee.
En toen lagen met z'n vijven op de grond te lachen.
"Wie heb je eigenlijk uitgenodigd?" vraag ik, Matthew van me afduwend.
"Mijn beste vriendin, Nicole!"
MagconIsMinee yay! Ik heb jullie effe beste vriendinnen gemaakt sorry😂♡
"Ohw okaay nice!" ik trek Veronique omhoog.
"Ja, we zijn allebei uberfan ens. Zij is helemaal Johnsonfan en ik eh..."
"Ja, jij ben helemaal verliefd op Gilinsky gurl!" lach ik.
Veronique word rood.
En Gilinsky ook.
"Ik ship Verolinsky!" lach ik, en ik huppel naar de keuken waar ik een boterham met nutella smeer omdat ik gewoon honger heb.
Als ik terug kom staan Gilinsky en Vero heel dich bij elkaar.
"I KNEW IT DAAAMN!!" Gil ik en ze schrikken zich helemaal kapot en dan gaat de bel.
Met een rood hoofd trekt Veronique me mee naar de deur.
"Ik wist het, ik wist heeet!" giechel ik.
"Ja shush!" zegt ze met een je-weet-het-al-maar-ik-ga-het-niet-bevestigen-blik. Ze glimlacht en probeert de deur open te doen.
En dat lukt niet.
Ik zucht.
"Ja hij klemt een beetje, laat mij maar."
In een ruk zwaai ik de deur open.
Er staat een meisje van Vero's leeftijd op de stoep en ze frummelt zenuwachtig aan haar armband.
"Veer als dit een prank is ga je eraan!" lacht ze.
"PRAAAAAANK!" gilt Cam en hij springt vanachter de kapstokken vandaan.
Ze struikelt geschrokken naar achter.
"Ohh mijn god het is echt!"
"Lol rustig! Ik ben Sarah, Nash's vriendin!" Veronique en ik lopen naar haar toe en rapen haar op van de grond.
"Ohw wauw, eh, ik ben Nicole. Nicole Johnson!" giechelt ze erachteraaan.
"Lol dat had ik al gemerkt!" lach ik.
JE LEEST
So, You Gotta Bae, Or Nah? {VOLTOOID}
FanficJe bent depressief, verwaarloosd, alleen en er is nog maar een reddende engel. Een engel met blauwe ogen en zwarte haren. Maar er ontstaan ook problemen. Dingen van vroeger worden naar boven gehaald en overwachten aankondigingen worden gemaakt. Maar...