Hej Wszystkim. Wpadłam na pewien pomysł. A mianowicie postanowiłam zrobić konkurs. Będzie to quiz dotyczący chłopaków. Pytań jest trochę sporo, ale mam nadzieję, że weźniecie w nim udział, bo nagrodą jest coś specjalnego :)
A więc najpierw przejdźmy do pytań
1. Czyj tata ma na imię Des?
2. Gdzie kręcono teledysk do What Makes You Beautiful?
3. Kto Grał Buzza Astrala w szkolnym przedstawieniu Chitty Chitty Bang Bang?
4. Kto brał udział w przesłuchaniu do X Factora dwukrotnie?
5.. Kto urodził się w Wigilię Bożego Narodzenia?
6. Kto nie ma ani jednej siostry?
7. Do którego legendarnego zespołu porównano One Direction w USA?
8. Kto jest największym Belieberem w zespole?
9. Kto spotykał się z Rebeccą Ferguson?
10. Co znaczy imię " Zayn" po arabsku?
11. Kto śpiewał Stop Crying Your Heart Out Oasis na etapie eliminacji w X Factorze? ( Podpowiedź są to dwie osoby)
12. W jakiej restauracji chłopcy świętowali zdobycie swojej pierwszej statuetki BRIT Awards?
13. Która mama nazywa swojego syna Boo?
14. Jakie imię i nazwisko wymyśliły fanki na określenie bromensu Harry'ego i Loui's?
15. Którzy członkowie 1D skoczyli na bungee w Nowej Zelandii w 2012 roku? ( Podpowiedź są to znowu dwie osoby)
16. Kto miał obsesję na punkcie Power Rangers?
17. Kto złowił rekina na swojej drugiej w życiu wyprawie na ryby?
18. Kto uważa, że rozhisteryzowane fanki bywają przerażające?
19. Kto umiał czytać jak dorosły mając zaledwie osiem lat?
21. Czy Niall ma rodzeństwo?
22. Gdzie urodził się Louis
23. Spod jakiego znaku zodiaku jest Harry?
24. Której drużynie piłkarskiej kibicuje Zayn?
25. Jak na drugie imię ma Liam?
26. Jakie jest rodzinne miasto Niall'a?
27. Jak rodzina Niall'a odkryła jego talent muzyczny?
28. Jak ma na imię brat Niall'a?
29. Niall wygląda jak niewiniątko, ale w szkole był łobuzem. Który jego wyczyn zaowocował dwudniowym zawieszeniem w prawach ucznia?
30. Co Niall uważa za najlepszy prezent gwiazdkowy, który dostał jako dziecko?
Dobra na razie tyle pytań. Mam ich sporo więcej, ale to na zaś. Mam nadzieję, że weźniecie udział, bo nagrody są naprawdę fajne. Na wyniki czekam do jutra. Jutro podaję odpowiedzi i sprawdzam kto wygrał
Powodzenia Misie
Roxy
CZYTASZ
Daddy Where Are You (W Trakcie Poprawy)
FanfictionMelissa Whitelaw- Dziewczyna, która w wieku 16 latu zaszła w ciąże. Urodziła śliczną dziewczynkę o imieniu Emilly Niall Horan- Chłopak, który uciekł po tym jak dowiedział się, że zostanie ojcem. Czy Melissa wybaczy Niall'owi i czy zdołają stworzyć...