Bolum 18

104 3 2
                                    

Selam sevgili 11 okuyucu :) yeni bolumu beklediginiz dusuncesi ile yeni bolumu sizlere sunuyorum :) okul ve derslerden dolayi fazla yazamiyorum bu yuzden gec oldu birazcik neyse sustum ben :D size iyi okumalarrr :)

"Aria ,sen iyi misin " Dylan karsimda duruyordu . Basimi sallayip "evet iyiyim " dedim ." Cok usumustun ben de uzerine battaniye orttum " dedi. Suan onun dedigi hic bir seyi onemsemiyordum. Basim donuyordu ve agzim kupkuru olmustu. ACLIK . Oturdugum yerden dogrulup Dylan'i kenara ittirdim. Mutfaga gidip buzdolabini actim. Su sisesini tezgahin uzerine koydum ve bulasiklitan bir bardak aldim. Suyu doldurup icmeye basladim . Mutfak kapisinda Dylan belirdi. Omuzunu duvara dayamis bana bakiyordu. 4. bardagi icince sisede su kalmadigini gordum. Siseyi kenara attiktan sonra bana Dylan'in bana sorulari cevaplamak icin hazirlandim . Hazir olunca " Basla Dylan " dedim . Dylan bir sey diyecekmis gibi agzini acti ama sadece nefes verdi. Bense onu bekliyordum . Dylan bana yaklasti. Elimi tutup "Meredit ile dun neler oldu " dedi. Gozlerim ellerimize kaydi. "Bu yakin arkadasligimizin gostergesi " dedi gulumseyip . "Yani " dedim gulumseyerek ,biraz daha aciklamaya ihtiyacim vardi. "Yani.... Senin en iyi arkadasinim ve hep senin tarafinda olacagim , sonsuza dek " dedi. Sonsuza kadar.. Bu oldukca uzun bir sureydi. Sevinmistim, ilk kez biri bana bunu soylemisti. Dun gece olanlarin hepsini anlattim. Soluksuz beni dinlemisti. Nathan kismindaysa gozlerini pencereye cevirmisti."O kizi oldurmek istiyorum " dedi. "O senin arkadasin Dylan , boyle soyleme " dedim. Ayaga kalkip " o sadece arkadaslarimin arkadasi benimle bir ilgisi olamaz " dedi. "Ayrica Nathan da artik sevmedigini soyledigi bir kiza bunu yapmamaliydi " dedi. Elini beline koymus bir saga bir sola donuyordu. "Artik sevmedigi mi " dedim. Bu da ne demek , Nathan ,Meredith'i mi seviyordu. "Uzun hikaye ama kisacasi Nathan ,Meredith'i daha 3 ay oncesine kadar deliler gibi seviyordu, her dakika onu dusunmeler ,yok efendim ona yaranmalar filan " dedi. Susup bana baktiginda agzinin o harfini aldigini gordum. Sanki ice berg buzunu yemis gibi dondugumu hissettim. Zemine bakan gozlerim ve basimi yukariya kaldirmaya izin vermeyen ensem ile tam anlamiyla hastalikli bir kobaya donmustum. "Artik sevmiyor iste ama " Dylan konusmaya devam edince sesimi cikarmadim ama dinliyordum. "O artik baska birini " susmasini odanin kapisinin tiklatilmasi saglamisti. Agzi yine acik kalmisti . Isaret parmagini havada sallayip "Geliyorum " diye bagirdi ve mutfaktan cikti. Ben de odama gecmek icin ayaga kalktim. elimi duvarlarda surterek odama gittim . Biraz dinlendikten sonra savas planini kurabilirdim belki .

Odamin kapisi acilmadan once yattigim koltukta hemen oturur vaziyeti aldim. Arkama baktigimda sert bakislariyla karsilatigim Nathan'i buldum. Hemen arkasinda Dylan duruyordu . Nathan odaya girip ardindan kapiyi kapatti . "Hadi ama " diye inleyen Dylan'in sesi boguk boguk geliyordu. Nathan karsimda oylece dikiliyordu. "Ne oldu " dedim. Belli ki savas plani yapmaya gelmemisti. "Peter '" dedi . "Ne " dedim. Peter de kim ? "Bundan sonra gunlugunu ortalarda birakma " dedi Nathan. Tavri kabaydi , sinirliydi . Gunluk ne ki , "Sen ne diyorsun Nathan , dediklerinden hic bir sey anlamadim" dedim. ben de sinirleniyordum. "Gunluk ne demek bilmiyor musun " dedi. "hayir " dedim bagirarak. "Bagirmasana " diye bagirdi . "Sana ne " dedim. (bundan sonrakiler bagirarak :D ) . "Peter'i cagirayim mi " dedi . "Peter kim " . "Platonik askin " . "Ne ... cik odamdan " . "Burasi senin odan degil " . "Iyi madem cikmiyorsun ben gidiyorum " . "Hayir , izin vermiyorum " . "Senin derdin ne " . "Peter'i ne zamandir seviyorsun " bunu bagirmadan soylemisti. "Sana yemin ederim Peter'i tanimiyorum " sesimi iyice kismistim. yine suclaniyordum. "Meredith senin ondan hoslandigini soyledi " dedi elini sakaklarina koymustu. Meredith mi demisti ? . Ona bakip devam etmesini bekledim. "Sacmaliyordu degil mi " dedi. "Ben gunluk kismini anlamadim " dedim. "Onu da uydurmus , ozur dilerim Aria " dedi . "Aciklarsan ozrunu kabul edebilirim " dedim.

-olanlari Nathan , Aria'ya anlatti -

"Pekala ,buna diyecek bir seyim yok eger sen de gerceklerin farkina vardiysan. " dedim . Ona ne diyebilirdim ki zaten , yeterince bitik bir haldeydim. Tum enerjim sanki pili biten bir bebek gibi 0 a dusmustu. Sag elimle duvardan destek alip elimi Nathan'in yanagina koydum. Bunu suan yapmaliydim tahminimce bir kac dakika sonra bayilacaktim. "Sakin ol " dedim yavasca . Gozlerim kararmisti ve sadece ayakta durmami saglayan bacaklarimi hissediyordum. Iste oluyor dedim icimden . Baglaniyordum. Bana baglaniyorlardi.

Başka GezegendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin