Bolum 15

109 1 0
                                    

Aria icin uygun bir kizi bulamadim , ben de merak ediyorum ne zaman sececegimi simdilik kusura bakmayin lutfen :) Neyse umarim yaziniz harika geciyordur . Off tatilin bitmesini istemiyorum ya :( yeni bolum umarim guzel olmustur ,suan diger bolumu de yaziyorum :) iyi okumalar

Bu saatte avluda tek olmam gerekirken duydugum sesle irkilmeden edemedim. Yavasca arkama dondum. Basta karanlik oldugundan yuzunu secememistim ama bu sesin sahibinin odan baskasi olamayacagina emindim. Emin olmak icin " Kimsin " dedim. Bir cevap bekliyordum. Sesim bos avluda yankilanmisti. Bana seslenen ve yuzunu ilk bakista gordugum kisi otlarin ardinda kalmayi tercih etmisti. "Eger orada durmaya devam edeceksen ben de kendi isime bakarim " dedim. Yurtlarin oldugu kapiya ilerlemeye basladim gitmem gereken bir yer vardi. Ben yurumeye basladigim anda Meredith'de otlarin arasindan cikti. Salina salina yanima yurudu. Durmustum. Neden durmustum ki sanki. Hizli ve kivrak bir sekilde kolumu tuttu. "Sen ucubenin tekisin ama sanslisin seninle konusmam gerek. " dedi. Yuzu bana o kadar yakin duruyordu ki konusurken dudaklarina ellerimle yapisip koparabilirdim. sakin ol Aria. "Neden sansliyim " dedim . Kollarima gitgide uyguladigi baski artiyor gibiydi. "Cunku benim gibi biriyle konusabileceksin " dedi. "Senin gibi biri mi , siradan bir insanla mi yani" dedim. Kelime haznem kucuk oldugundan onunla kelime yaristiramayacaktim. Meredith kahkaha atti. "Demek siradan" dedi dislerinin arasindan tislarcasina. Ona bakisim oldukca bostu. Gozlerinin icindeki atesi gorebiliyordum. Isin kotu tarafi kolumda olusturdugu isi ve aci karisimi da bunu kanitlarcasina seviye seviye artiyordu. Kolumu ondan kurtarmaya calismiyordum. Calismayacaktim da .Cunku ben ondan kurtulunca kurtulmus olmayacaktim , bana karsi guc uygulayacakti . Benimse ona karsi olan savunma ve saldiri ic gudum karsi konulamaz olacakti. Bu yuzden sakince canimi yakmasina izin verecektim. "biliyor musun aslinda oldukca guzel bir kizsin  tabi uzaylilar aleminde " goz kirpip bana alayci bir bakis atti. "Tesekkur ederim . Artik gitmem lazim " dedim. Kollarimai birakmasi icin salladim. Ama bana hala ayni mesafede duruyordu. "Aria , sinirlerimi bozuyorsun . Bu cok kotu " dedi. "Evet cok kotuymus " Sanirim. Sinirlerini bozmak mi ? Sinirleri bozulursa nasil hissedecekti ki ? Bravo yeni bir kotu soz kalibi ogrendin. Aklimda beliren yeni dusunceyle yuzumde sinsice bir gulumseme olusturmustum. "Sadece beyin sinirlerin bozulmusa benziyor " dedim. Meredith'in alay eden bakisi ve gulusu dondu kaldi. Hic beklemedigi anda boynu kesilen bir insan gibi bos ve durgun bir gorunume burundu. Onu suzdum. Uzun bir hareketsizlikten sonra Meredith Tek kasini kaldirdi. Elini yumruk yapip beline koydu .sag ayagiyla topraga ritmik bir sekilde vurmaya basladi. Konusacaga benzemiyordu. Arkami donmek icin can atiyordum ama bu kizin beni arkamdan vurmaya can attigini fark etmemek aptallik olurdu . "Senin canina okuyacagim " belindeki eli havayi savurdu. Saldirgan halini devam ettirerek bana yaklasmaya basladi. Eger onu dusmanim olabilecek statuye soksaydim uzerime yurudugunu soyleyebilirdim ama oyle degildi. "Senden nefret ediyorum  . Buradaki herkes senden nefret ediyor " sozlerini bir cirpida ve devamli soyluyordu. Her adiminda bir cumle olarak . Ilerlerken yere bakmadan yol aliyordu. Benim 3 metre otemdeki tumsegi buyuk ihtimal gormeyecekti . Ben bile zor fark etmistim. Meredith tumsege oldukca yakindi . Hizla ona yaklastim . "Orada dur " dedim. Elimi kaldirmistim. "Hahaha , Korktun mu " dedi. Bu kiz gercekten aptal. "Ah .. " diye inledim. Tumsege ayagi takilan Meredith'in sag ayagi havalandi. Bagirarak kalcasinin uzerinde yere boylayacakti. Hizlica yanina gidip elimden tutabilmesi icin ona uzattim  . Gozleri kocaman acilmis olan Meredith uzattigim eli fark bile etmemisti. Olasi gercek olmus kalcasi uzerine yere yapismisti. Olanca gucuyle tiz bir ses cikarmisti. Bu kadar guclu bir ses elbette dikkat cekecekti. Bir kac odanin isiklari acilmisti , karanlik odalarin pencerelerindeyse bazi karartilar belirmisti. Asagiyi yani avluyu izliyorlardi. "Lanet olsun. Seni aptal . " diye soylenmeye basladi Meredith. "Bunlarin hepsi senin sucun " . Susmak bilmiyordu. 

 "Neler oluyor " diye seslenen ve bize yaklasan Nathan'i gorunce rahatlamis gibi hissettim. Belki Meredith'i yanimdan uzaklastirabilirdi."Bu aptal uzayli kralicen beni yere dusurdu" dedi sarisin. Bakislarim aninda cevap vermeye programlanmis olan Meredith'e kayinca ve soyledigini beynim idrak edince basimi hemen Nathan'a geri dondurmustum. "Oyle bir sey olmadi , yerdeki tumsegi gormedi ve dustu " dedim. Iftira ! Meredith'in yaptigi buydu. "Bak sen yalanini da hemen bulmus " dedi ciyaklayan sesle. Nathan'dan gozlerimi ayirmiyordum. Yalan soyleyen ben degildim . Gozleri bana odaklanmis olan Nathan Meredith her konustugunda kisa sureligine o tarafa kayiyordu. Dudaklarinin aralamis bizi izliyordu. Pencerelerden bir tanesi "Meredith kizin uzerine yuruyordu" dedi. Meredith yere dizlerini karinina kadar cekmis goz yaslarina bogulmus halde oturuyordu.  Beni destekleyen pencereye dogru basini cevirdi ve "Hayir , ona benden uzak durmasini soylemek icin yaklastim sadece " dedi. Tekrar hickiriklar icinde aglamaya dondu. "Canin aciyor mu " dedi Nathan sesi okadar yumusak cikiyordu ki. Bu soruyu Meredith'e sormustu elbette. Elini kizin saclari uzerinde gezdirmeye basladi. "Evet , sanirim bilegimi de burktum yere duserken " dedi . "Tamam dur da seni revire gotureyim " Meredith aglamayi birakmisti. "Ayagi kalkabilecegimi sanmiyorum " dedi. "Kollarini boynuma dola " dedi Nathan. Yavasca dizlerinin uzerinde coktu. Meredith ince ama bir o kadar da guclu beyaz kollarini Nathan'in boynunun arkasinda bilestirdi. Nathan bir kolunu onun beline digeriniyle dizinin altina koyup havaya kaldirdi. Meredith yerden kalktigi an basini Nathan'in gogusune koymayi ihmal etmemisti. 

  Biraz ilerlemislerdi ki Nathan "Sen de artik Dylan'in yanina git Aria " dedi. Arkasina donmemisti. Basimi gormeyecegini bilsem de istemsizce salladim. Odaya gitmeden once onlarin gozden kaybolmasini bekledim. Cok gecmeden binanin girisindeki karanlikta kayboldular. Yavas adimlarla onlarin gittigi yoldan binaya ilerledim. Karanlik ormana sadece ay isigi etki ediyor ve oldukca aydinlik yapiyordu. 

  Merdivenleri cikip odanin kapisini tiklattim. Kapiyi River acti. "Nerdeydin , herneyse Meredith gitti , o olmadan daha cok egleniyoruz " Dedi gulumseyerek. Iceri girebilmem icin kenara cekildi. Gozlerimi kapatip derin bir nefes aldim ve iceri girdim. Dylan koridorun basindaydi. Benim iceri yani oturma odasina gecmemi isaret ediyordu . "Cok yorgunum , beni magzur gorun olur mu " dedim. "Magzur mu gorelim " dedi . "Iceri gelmicem , uyuyacagim " dedim. Istemeden de olsa sesim oldukca kizgin cikmisti. "Peki " dedi Dylan. Benden korkmus muydu ? Bunun olmasini istememistim. Yarin ozur dilerdim. Onu sollayip yatagimin oldugu kapiyi actim. Iceriye avludaki gibi ay isigi dolmustu. Yatagimi gorebiliyordum. Uzanmak yerine bagdas kurdum yatagin uzerinde. Basimi duvara yasladim. Soguk tasi ensemde hissedince urperdim. 

    "Siz bizler icin oldukca ozelsiniz .. Burada oldugunuz icin sizlerde oldukca sanslisiniz " konusan kisiyi bilmiyordum. Uzerimde duran mavi kocaman isiga bakmayi birakamiyordum. Benimle birlikte baska kisiler de vardi. Bilegimi sikmakta olan demirin agirligini hissedebiliyordum ve kokusunu alabiliyordum. "Biliyorum bu isigin ne oldugunu merak ediyorsunuz .. Bu isik sizlerin daha rahat bir hayata sahip olabilmeniz icin eski anilarinizi basinizdan atmaniza yardimci olacak " mavi koca isik .. parlak ... Beni icine cekiyor ...

  Gozlerimi bir kac kez kirpistirdim . Daha demin karsimda hayal ettigim isik yerini zayif ay isigina birakmisti. Derin bir ic cekip soguk tasa daha da dayandim. Gozlerimi yumdum. Uzay gemisinin kokusunu almistim . Sanki az once oradaymisim gibi .. Yanimda baska insanlarda vardi. Benim gibi kacirilmis olanlar... Acaba halen orada tutuluyorlar miydi. Eger diger kolonilerle anlasma yapmak gibi bir ise girisirsem insanlari da kurtarmama yardim ederler miydi ? galiba bunu biraz daha sonra dusunmek icin kendime uygun zamani yaratabilirdim. kendimi ormanda buldugum o zamanki gibi her yanimin acidigini hissediyordum . Meredith yalan soylemis ve Nathan'in bana guvendiginini yitirmesinden de korkuyordum . Meredith'e inanmis miydi ?

Başka GezegendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin