bolum 17

108 1 0
                                    

Son pazartesi sendromsuz bir pazar yasiyoruz.. Haftaya okullar is open :( Herkese iyi bir okul yili diliyordum basta kendim icin :D Iyi okumalar demeden once okuyan herkes tesekur ediyorum :) 

tamam simdi iyi okumalar :D

Nathan'in gozunden 

  "Neler oluyor burada " diyemeden Meredith kendini benim kollarima yapistirmisti. Durmaksizin konusuyordu . Ne dedigini , dediklerinin hepsini tabi ki de anlamiyordum ama basimi salliyor , onu dinliyormus gibi yapiyordum. Nefes almadan konustugu icin en sonunda susmustu . Bunu firsat bilmis olacak Aria konusmaya basladi bu kez . O en azinda daha sakin gibiydi. Gozlerini oldukca acmisti . Korkmadigini anliyordum ama bakislarinin bir nedeni olmaliydi. "O .. O herseyi bilerek , sirf benim canim yansin diye yapti " Diye cigirdi Meredith . "Aria, bir yalanci " diye de ekledi susmadan once . Bu sirada Aria'nin yuzunden gecen ifadeye dikkat edebilmistim. "Ne yapti sana " dedim. Belli ki ona bunu sormazsam bu olay daha da ilerleyecekti. " Bana , senden uzak durmami soyledi ve itekledi " dedi. Biraz duraksadim ve Meredith'in dediklerini hazmetmeye calistim. Etraftan "Meredith yalan soyluyor " gibi sozleri duyuyordum . Aria'ya ile konusmaliydim olanlari. Meredith'in ellerini uzerimden cekmeye calistim. "Nereye gidiyorsun " dedi. "Aria'yla da konusacagim " dedim . "Hayir ,bak o beni yaraladi revire goturmelisin beni " dedi. Arkami donmustum bir kere , Aria'ya dogru gidiyordum. "Hayir ,Aria'ya benden uzak durmasini soyluyordum sadece " Diye bagiriyordu Meredith, pencereden konusanlara. "Yalancilar " diye agladigini duyunca Meredith'e dondum. Onun icin uzulmustum . Gereksiz yere kabalik yapmistim. Cani aciyordu sonucta . Aria'nin oldugu tarafa donup ona baktim. Olanlari izliyordu. Heykel gibi durmus bize bakiyordu. Bir sey dusunmuyordu ya da kendini bana kapatmisti. Derin bir ic cektim , eger cabuk olursam onu tekrar burada bulabilirdim. 

  Meredit'i kaldirip kucagima aldim. Caninin acidigini her dokunusumda soyluyordu. Ellerini boynuma doladi ve basini da gogusume koydu. Bu kiz ne yapmaya calisiyordu. "Off " dedim seslice . Aria'nin yanina cabuk gidemeyecektim anlasilan. Onun burada daha fazla kalmasini istemiyordum . Otoriter bir sesle 'Sen de artik Dylan'in yanina git Aria " dedim. Sesimi duyabilsin diye gereginden fazla yuksek cikartmistim. Revire giden koridorda sadece Meredith ve ben vardik . Belli mesafelerde duran lambalar bos ve karanlik koridoru biraz aydinlatabiliyordu. "Nathan" dedi Meredith .Sesi bu kez oldukca etkileyici cikiyordu . "Hi " dedim . Onu umursamiyordum. Sesinin etkileyici oldugunu da avludaki ciyaklama sesinden sonra ayirt etmistim. "Bana neden boyle davraniyorsun " dedi. "Nasil " dedim. "O kiz gelmeden once oldukca mutlu bir cifttik " dedi. Cift ? biz  mi ? Ah canim benim .. ben salak gibi seni seviyordum , sense populer tayfanin erkeklerini .. Omuz silkmekle yetindim ."Onu sevmemen gerektigini biliyor olmalisin " dedi . Bu kisim benim ilgimi cekmisti iste . Merakli ses tonumu gizlemeye calisip "Neden " dedim. "Bu aksam onlarla beraber pijama partisi yaptik ve ben onun gunlugunu okudum " dedi. Meredith'in isik vurdukca belli olan yesil gozleri benimkiyle kenetlenmisti. Tek kasimi kaldirdim . "Yanlislikla okudun ha " dedim. "Nathan suan konu o degil " dedi bilmis bir tavirla . Aria'nin ozelini nasil okurdu. Aria'nin kendisi verecek degildi herhalde .Ne sanmisti roman filan mi . " O kiz seni sevmiyor " dedi.  Durmustum . Kucagimda tuttugum Meredith'i biraktim. Yere dusmesin diye biraz egilmistim . "Neler okudun sen " dedim . Soka girmis gibiydim. Kollarim ve bacaklarim hissizlesmisti. Meredith'i dusurmeden onu birakmam iyiydi. "Onu dun telsiz bolumune girerken gordum ordaki cocuk, adi Peter . Ondan hoslaniyormus. Platonik bir ask buyuk bir ihtimalle , sendense sadece iyi bir koordinator diye bahsetmis " dedi. Aria.. Baska birini mi seviyordu. Bunu gunlugune yazmisti hemde. Aria ve gunluk tutmak .. Aria gunluk tutar miydi ki ? Belki de gunluk tutma isini ona Dylan ogretmisti , o gunluk tutardi. Belki Aria merak edip ona sormustu ve Dylan'da seve seve yardim etmisti. Etraf bulaniklasiyordu. Oldukca hizli nefes aliyordum , daralmaya baslamistim Bana neler oluyordu ? 

 "Nathan " diyen Meredith bile sesinden benim garip gozuktugumu bildiriyordu. "Dur sana yardim edeyim. " . Meredith kolumu kaldirdi ve altina gecip yurumemi soyledi. Vucut isisi benimkinden yuksekti . Suan usuyordum. Meredith'in isisindan yararlaniyordum. Basimi kaldiracak gucu bile bulamamistim kendimde. Yavasca basimi da Meredith'e yasladim. Tekleye tekleye yuruyorduk . 

 gozlerimi actigimda revirin penceresinden iceriye gunes isigi giriyordu. Yan tarafima baktigimda Meredith'in biraz ilerideki yatakta oldugunu gordum. uyuyordu. Bana ne olmustu. Dun geceyi hatirladim. Sinir krizine girmistim. Belki de kiskanclik krizidir. Aria'yi seviyordum , artik bundan adim gibi emin olabilirdim, onu optugum an aklima geldi, tabi cok gecmeden Aria ile Peter'i yanyana getirdim. Bu olacak is degildi. ellerimi yumruk yapip yatagimin yanina vurdum. Dislerimi birbirine bastiriyordum. Cenem uyusana kadar buna devam ettim. Ardindan derin bir nefes verdim. Bunun ne zaman basladigini bile bilmiyordum. Basimi yana cevirdim. Meredith'i izlemeye basladim. Beni seviyor muydu ? Uyurken oldukca duru gozukuyordu. Ayaktan basa suzdum. Meredith ayni Meredith'di . Kibirli , simarik , civik , aptal Meredith. 

Başka GezegendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin