Bolum 11

155 2 0
                                    

merhaba yine karsinizda ben ve olaganustu ,pisikopat hayalgucum . pisikopat cunku gercekten cok salagim . Bir kac bolum oncesinde , bolumlerden birini uyumadan hemen once bitirdim . Ardindanda uyudum. Ruyamda uzaylilar dunyaya saldiriyordu ve ben agliyordum . Uyandim ve cidden korktugumu fark ettim. Ciddiyim ben uzaylilardan korkarim , annem onlara inanir . Oyle iste , hala da devam ediyorum CUNKU ben SAPSALIM :D herneyse 525 tane tanitimi okuyan 12 tanede son bolumu okuyan okuyucum var :) Mutluyum bu da 11. Bolum . Bu bolumde yorumlar bekledigimi bilmenizi istiyorum . Ne olursa olsun yazin :)

Yolun sonunda benim kacmami sagladigi okula geri donuyorduk . Ordumuz dediginin okuldaki normal ogrenciler oldugunu biliyordum . Onlari kurtarmak icin onlarinda savasmasi gerekiyordu . Yani Nathan'in fikri buydu . Benimse fikrim yoktu . Aslinda vardi ama onlarla savasmamizi anladigim zaman aklimdaki tum fikirler ,planlar,yontemler ,taktikler eriyip gitti . Onlari bu ise sokmak buyuk ihtimal berbat bir fikirdi . Ogrencilerin hepsini gormustum , savasacak kadar gucluler miydi ki ? Kizlar savasamayacak kadar kirilgan duruyorlardi .

Nathan nerede sakladigini anlayamadim su siseni bana uzatti . "Al sabah kahvaltin" dedi ."sabah coktan gecti " dedim gulerek . "Farkindayim ama su azdi , ben de simdi baya aciktim . Senin de acikmis olacagini dusunuyorum Aria , bayilmadan once yemegini ic " dedi .Elindeki siseyi alip kapagini actim . Kafama diktikten sonra "Ya sen ? " dedim . "yemek bitti " dedi . Halen gulumsemesi yuzundeydi . Ama gozlerindeki sonukluk belli oluyordu .Ona yiyecek bir seyler bulmak icin etrafa goz attim . Sadece kuru ve ciliz otlar vardi . Agaclara bakinca cogu cam agaciydi . Onun icin hic bir sey bulamacaktim . Yuzum dusmutu . "Ben dayanabilirim ,narin uzayli " dedi . "Senin iyiligini istiyorum " dedim . "Bosver birazdan oraya variriz zaten " dedi . Icimden ona cok kaba oldugunu soylemek gecti. beni okudugu icin bunu duyacakti sesli soylemesemde olurdu . Aptal . Ayagim tumsegin birine takilinca yere dustum . "Ah " diye inledim . Canim cok acimamamisti ama agriyordu iste. Arkasina dondugunde yavasca ayaga kalkmama yardim etti . "Kaba degilmisim degil mi " dedi . Sert bir bakis atip cevap vermedim . Kolumu boynuna koymustu . Eliyle belimi kavradi ve sendeleyerek yurumeme yardim etti . "Neden oraya geri donuyoruz , Baban " dedim . "ona gozukecegimi kim soyledi . O seni sakladiysa ben de seni ve beni elbette saklayabilirim " dedi . "NAsil " dedim ."Bunu oraya gidince ayarlamayi planliyorum " dedi . Birkac kilometre daha ilerleyebilmistik . "Daha iyiyim beni birakabilirsin " dedim . Bana bakmayip ve umursamayip yurumeye devam etti . Belimi daha da kavramisti. Aslinda yorulmustum ve oturup dinlenmeye ihtiyacim vardi . Suyu da icip doydugum icin uykum da gelmisti . gozlerimi acik tutabilmek icin kirpip duruyordum . Basimi zorlamayi birakip Nathan'in omzuna biraktim . "uykun geldiyse " lafini bolup "hayir boyle iyiyim " dedim hemen . Nathan bunu soylerken yanagini alnima dayamisti . Konusuncada alnimda olusan yumusak hareket cok hosuma gitmisti. "Sana agirligimi vermiyorum degil mi " dedim . "Hayir ,nasil yapiyorsun bilmiyorum ama sadece basinin agirligini hissedebiliyorum " dedi .

Okulun isiklarini gordugumde hava oldukca kararmisti . Aslinda odalarinda kalan uyanik ogrenciler isiklarini acik biraktiklari icin gozukuyordu . Isiklar oldukca seyrekti . Birde tesisin etrafindaki koca lambalarin parlakliklari vardi . "Geldik " dedi Nathan bitkin bir sesle . Basimi sallayip kolumu omzundan cektim . Binaya giriyorduk . Bu bina okul binasinin yanindaki yatili kisimdi . Okul sehirden oldukca uzakta oldugu icin yurt kismi vardi . Bunlari okulu tanitan Nathan anlatmisti . BIr koridora girdik . Pek cok kapi ve numaralari vardi . Nathan onde peltek peltek yuruyordu. Cok yorulmustu . Bir kapinin onunde durdu . sertce 3 kez kapiya vurdu . Odadan disari suzulen sari isik ve isikla beraber koridor boyunca uzana golge Nathan'a yaklasti . bir seyler konustular ve sonrasinda golge kapidan cekildi . Nathan bana gelmemi isaret etti . Onun pesinden ben de odaya girdim . Odada sadece bir kiz vardi . Sarisindi , uzerindeki mavi pijama ile bu saatte oldukca canli gozukuyordu . Yani bizim tersimize . "Bu Dylan " dedi Nathan sol eliyle kizin kolundan tutarken . "Aria " dedim . "Artik uyuyun bence perisan gozukuyorsunuz " dedi kiz . "beni izle Aria " dedi . Ona bakmaya basladim . Kiz yurumeye basladi . Ona bakiyordum . Nathan beni durtup "Onunla gitmen gerekti " dedi . "ah " dedim ve gulup kizin pesinde ilerledim .

Başka GezegendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin