Dit is het dan echt, het einde van Cursed.
Ik heb veel plezier gehad in het schrijven (en veel irritatie als Wattpad het weer eens niet deed)
Ik heb de 2K reads bereikt! DFHLSF
Daarvoor geef ik mezelf even een applausje *klap, klap*. Maar goed, dit is niet het einde van Cursed, mijn hoofd barst van de ideeën. Helaas kan je je ideeën niet op Wattpad toveren. *zucht*.
Maar goed, daarvoor heb ik een deel 2 aangemaakt, die ik zo snel mogelijk ga updaten.
Ik ga zaterdag (16 juli) om 03:00 weg en ik blijf ook 2,5e week weg. Ik weet niet of ik kan uploaden of zelfs maar schrijven, ik ga het proberen.
Tot die tijd, wees niet getreurd. Er zijn genoeg andere boekjes van mensen, er zijn een paar mensen die heel vaak gestemd hebben die ik wil bedanken, nou hier komen ze:
xxnattiixx voor de lieve comments, en gewoon puur omdat je een schat van een meid bent <3
@hpforlife23 (hij geeft geen link, stom ding) voor de cotes en de comments, dankje <3
@penny3333 (hij geeft alweer geen link, sorry) voor de votes, mijn hele meldingding staat vol met votes van jou, thanks
En natuurlijk vele anderen, maar als ik die ga opzoeken ben ik over 2 uur niet klaar xD.
Maar goed, deel 2 komt eraan, hoewel ik niet weet wanneer ik ga uploaden, hier is alvast een voorstukje:
Lilian gaat voor het 2e jaar naar Zweinstein. Een nieuw jaar, een nieuw avontuur. Ze raakt bevriend met Carlo. Maar is het wel écht vriendschap, of is het toch liefde? Ook besluit de Volturi Lilian een bezoekje te brengen. En tot overmaat van de ramp komt ze een zwart boekje tegen die haar leven veranderd. Wat zal er gebeuren? En wat doet Ismene?
Éen ding is zeker: Dit jaar zal alles veranderen.
Ook ga ik dit boek herschrijven, een paar foutjes hier en daar. Maar veel verschil gaat er niet komen, behalve dat dit boek in de verleden tijd komt, ik vind het fijner. Ik ben er al mee begonnen en hoop dat het zo snel mogelijk klaar is.
Tot de volgende keer,
Carlijn
JE LEEST
Cursed / Harry Potter
FanfictionDit boek gaat over Lilian, ze is een heks. Ze komt uit een speciale familie met krachten. Maar aan elk positief iets zit iets negatiefs toch...? Dan krijgt ze de brief van Zweinstein. Wat zal ze doen? Hoe kan ze haar duistere geheim kunnen bewaren ...