Een heel kleine kusscene komt erin voor! '3'
Veek leesplezier en stemmen als je het leuk vind.
X Mix
____________________________________
Roman's perspectief
Ik vond mezelf in dezelfde positie als een paar weken terug. Op mijn knieën, naast mijn bed, starend naar het gezicht van mijn mate, Saralisa. Haar heerlijke geur drong mijn neus binnen. Haar gezicht was blank met kleine lichtje sproetjes die je alleen van dichtbij kon zien. Haar wimpers waren lang en rustten vredig op haar rozige wangen. Haar lange bruine haar krulde rond haar hoofd.
Op een rustige ritme ging haar borstkas omhoog en omlaag. Ik keek naar de twee getinte heuveltjes, maar schudde gauw mijn hoofd. Ze lag al twee dagen zo en ik zat hier ook al twee dagen. Ik weigerde om haar alleen te laten, want ik wou het niet riskeren om haar nog eens kwijt te raken.
Haar rode lippen zagen er zo zacht uit. Ik beet twijfelend op de mijne. Moest ik haar kussen? Wat als ze wakker werd en heel kwaad werd?
Ik haalde een gefrustreerde hand door mijn haar dat al zo warrig mogelijk was. Wat doe ik? Ik was een Alpha, dit was mijn mate. Waarom zou ik twijfelen als ik mijn mate wou kussen.
Ik gromde geïrriteerd, want ondanks dat ik mezelf moed insprak, ik nog steeds zo nerveus was als ik weet niet wat. Ik zuchtte. Misschien kwam het omdat ik haar niet ken-
Mijn wolf had genoeg van het denken als een mens en drukte zonder erbij na te denken mijn lippen op die van Saralisa. Iets binnen in mij ontplofte en ontspande tegelijkertijd. Na een paar seconden trok ik weer terug, maar ik had de smaak al te pakken en drukte ze binnen een seconde weer op die van haar.
Na een tijdje mijn lippen stil te hebben gehouden begon ik ze te bewegen. Voorzichtig pakte ik haar onderlip tussen mijn lippen en toen tussen mijn tanden.
Ik knabbelde zachtjes eraan en begon toen te zuigen en te trekken. Ik liet de onderlip los en grijnsde om de donkerrode kleur. Niet veel later drukte ik mijn mond weer op die van haar en ving beide lippen tussen die van mij.
Ik voelde hoe mijn wolf woelig werd en oefende meer druk uit op haar lippen, maar dat was niet genoeg. Ik wou haar hele mond hebben.
Plotseling voelde ik hoe ik met een knal tegen de muur aankwam. Ik keek geschrokken naar het bed en zag dat Saralisa's ogen wijd open stonden. Ik stond, schudde mijn hoofd -hij suisde- en richtte mijn aandacht weer op haar.
Saralisa zat met een ruk op en keek mij met een grimas aan die algauw veranderde naar verbaasd. Haar bos groene ogen stonden nog steeds wijd, terwijl ze me aanstaarde.
"Hoe voel je je?" Vroeg ik en naderde haar voorzichtig, omdat het leek alsof ze op het punt stond om in paniek te raken.
"Wat. Was. Je. Aan. Het. Doen." Het was geen vraag, ook geen vaststelling. Haar stem was koud en haar blik verhardde.
"Ik was je aan het kussen." Antwoordde ik nonchalant alsof er niets aan de hand was en er was ook niets aan de hand. Ik mocht mijn mate kussen.
"Ben je gek geworden?!" Vroeg ze en gooide haar benen over de rand van het bed. Ze wou net uit het bed stappen toen ze merkte dat ze in plaats van haar pak -een sexy pak- nu een kort wit jurkje aan had. "Waar zijn mijn kleren?!" Ze klonk nog bozer en gooide onmiddelijk de laken over haar blote dijen. Jammer genoeg.
"In de waskamer." Antwoordde ik en ging naast haar op het bed zitten. Ze stond gelijk op met de laken gewikkeld om haar heen en ik zuchtte.
"Heb jij mij omgekleed?" Vroeg ze en keek mij met samengeknepen ogen aan. Ik moest grijnzen om de vraag.
Ik kon haar beweging gauw registreren en greep haar pols die richting mijn kaak vloog. Saralisa gromde en wou mij met de andere vuist slaan, maar ik pakte die ook vast. Ze begon te stribbelen en probeerde haar handen terug te krijgen, alleen had ik even geen zin in het teruggeven.
Ik merkte dat ze best wel sterk was, maar natuurlijk niet sterk genoeg om mij, haar Alpha mate te overmeesteren. "Laat. Me. Los!" Gilde ze toen de laken op de vloer viel.
"Geen denken aan, Baby." Fluisterde ik in haar oor en keerde ons om. Ik stootte haar tegenstribbelende lichaam richting dat bed en liet haar op haar rug liggen. "Ik heb je pas waarom zou ik je dan weer laten gaan?"
Ik ging tussen haar benen liggen en keek in haar vuurspuwende groene ogen. "Ik waarschuw je laat-" Saralisa stopte met praten en tegenstribbelen. Er verscheen een glimlach rond haar lippen en toen was ze weg, waardoor ik met mijn gezicht op het bed viel.
"What the fuck?" Blies ik geschrokken uit en verstijfde voor een paar seconde toen ik haar stem achter mij hoorde lachen. Een hoge, schelle lach die heel erg slecht werkte op mijn scherpgehoor.
"Ben je geschrokken, baby?" Hoorde ik haar sarcastisch vragen. Ik stond op van dat bed en keek naar mate die niet ver van mij stond in een korte witte doorzichtige jurk met alleen haar onderbroek aan.
Ik wist intussen al dat ze een heks was. Alleen kende ik haar gaves niet, maar intresserde mij even niet. Met een grijns staarde ik naar het stof die voor haar borsten was. Haar tepels waren duidelijk te zien.
"Waarnaar kijk je?" Vroeg ze, maar ik had even geen aandacht voor haar mooie mond. "Roman... Shit!" Plotseling verdween ze en ik raakte in paniek. Wat als ze weer weg was?
Nee. Ze was niet weg, want ik kon haar nog ruiken en haar aanwezigheid aanvoelen. "Idioot." Hoorde ik haar kwaad zeggen. Haar stem klonk vlak voor mij. Ik deed een om haar te grijpen, maar greep alleen lucht. Ik voelde haar adem in mijn oor. "Nooit blijf ik bij jou." Fluisterde ze en ik reageerde meteen.
Ik gebruikte mijn wolvensnelheid en greep haar vast. Saralisa werd zichtbaar en keek mij versteld aan. Ik schonk geen aandacht daaraan en keek naar haar lenige nek, waarna ik mijn tanden erin plaatste. Net waar haar schouder en haar hals elkaar ontmoetten.
JE LEEST
Saralisa: The Enemy's Mate
Werewolf"...there was a witch." "...and there was a wolf." Saralisa liep door het bos. Ze plukte al een hele tijd kruiden voor haar oma en haar voeten begonnen pijn te doen. Ze gaat op een bank uitrusten en bekijkt haar pijnlijke voeten. Plotseling vloog de...