9. Část

3.4K 153 18
                                    

Minulá část se Vám asi moc nelíbila, takže to chci změnit. Už to nebude takový cukroušský a asi Vám z hodně z Vás chyběla Jamie:D tak abych to vysvětlila. V minulý části nebyla, protože mi tam přišla navíc, kazila by tu atmosféru, ale budiž, bude tam častěji!:D

Vešel jsem do nemocnice s rukama v kapsách a vyjel výtahem do svého patra.

Nadzvedl jsem obočí, když jsem uviděl na konci chodby Jamie s tím chlapem.

,,Tohle nemám za potřebí." Rozhodila rukama a otočila se směrem ke mě. Prošla kolem mě jako vichřice a já dál koukal na toho chlapa.

,,Co je?" zavrčel a zašel do svojí kanceláře s pořádným zabouchnutím dveří.

Zasmál jsem se sám pro sebe a vešel do svýho pokoje.

,,To je dost že jseš tady." Bylo zhasnuto a vůbec jsem neměl ponětí, kdo sedí ke mě otočenej zády.

,,A teď tvoje jméno?" Rozsvítil jsem a všiml si, jak si promnul oči.

,,Přece si na mě nezapomněl." Zasmál se a postavil.

,,Tak už se otoč, je to divný jak furt jseš otočenej ke mě zády." Poznamenal jsem a strčil si ruce do kapes.

,,Kazíš atmosféru." Otočil se a zasmál. Úsměv se mi rozšířil.

,,Co ty tady?" Poplácali jsem si po zádech a já dál zíral na to, že předemnou opravdu stojí.

,,Přijel jsem za tebou." Posadil se a já vedle něj.

,,Aspoň někdo."

,,On tu nebyl Tobby?" Nepříjemně jsem svrašil obočí a propletl prsty.

,,Byl, ale změnil se."

,,Je to srab jako ostatní." Lehl si a vyndal z kapsy cigaretu.

,,Co?"

,,Všichni stim sekli, jen já." Ukázal pyšně na sebe a vydechl kouř. ,,Jsem zůstal u biznisu." Vyndal z krabičky cigaretu a přikývl, abych si vzal.

Jednu jsem si vzal a zapálil.

,,Tak to vyklop Same, proč jseš tady?" Kývl jsem k němu a vdechl nikotin, který se mi rozpil na jazyku a vyvolal ve mě adrenalin.

,,Byl jsem na pohřbě Mell."

,,No?" Řekl jsem trochu podrážděně a nechal dopadnout na zem nedopalek cigarety.

,,A tam jsem potkal Nathana."

,,Jdi k jádru věci." Zavrčel jsem, protože jsem byl už tak dost netrpělivý.

,,Nabídl mi docela slušnej job a myslim, že by ses mu hodil, samozřejmě že já mu to odmítl, protože pracuju sám, ale kdyby si něco hledal."

,,Nevěřim, že jseš tady kvůli tomuhle." Zachraptěl jsem a vdechl kouř.

,,Nebuď tak nedůvěřivej." Drkl do mě a já sebou trhl.

,,Možná tu jsem i kvůli dobrýmu sexu, kterej jinde nenajdu." Do pokoje vešla nabroušená Jamie a okamžitě začala mávat rukou u obličeje a kašlat. ,,A nebo kvůli takovýmhle kočkám." Postavil se a přešel k Jamie. Odhodil cigaretu a pohladil ji po tváři.

,,A ty se jmenuješ jak krásko?" Začesal jí vlasy nad čímž se mi naply všechny svaly v těle.

,,Ja-Jamie." Vykašlala přičemž ji chytl za ruce a přitiskl ke zdi. Začal jí líbat, nad čímž sebou trhala a snažila se od něj odtáhnout.

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat