26. část

1.6K 161 19
                                    

,,Olivie!" zuřivě jsem klepala na její dveře. Konečně se dveře otevřely.

,,Co je?" řekla ospale a já si bez dovolení vešla k ní do bytu.

,,Je neděle a za deset minut je jedna!"

,,No a?" řekla otráveně a zavřela dveře.

,,Nemám řidičák pamatuješ?"

,,Nemáš zabavili ti ho," potvrdila mi.

,,O to nejde, potřebuju odvézt do Rezidon,"

,,Co tam.. jo jasně," celá zazářila a odběhla od stolu.

,,Jen se převlíknu!" křikla a zabouchla za sebou dveře od svojí ložnice.

,,Liiiv," zasténala jsem a pořád hlídala čas.

,,No jo!"

Asi po deseti minutách vyšla z ložnice v šedém kostýmu a s uhlazenými vlasy. Měla asi sedmi centimetrové podpatky.

,,Wau," řekla jsem překvapeně a ona se na mě zářivě usmála.

,,Slečna Howards se hlásí k plné dispozici," zasmála se a přehodila si kabelku přes rameno.

,,Áno a také má zpoždění," řekla jsem melodicky a usmála se.

,,Bože," řekla se smíchem a sebrala klíčky ze stolu. ,,Už jedem no," pronesla a odemkla dveře.

Z pohledu Justina:

Seděl jsem ve svojí cele a díval se ven skrz mříže v okýnku. Přemýšlel jsem o smrti a jestli mám umřít, tak ať. Nic víc než posranej život mě tu stejně nečeká.

,,Máte návštěvu," otočil jsem se a zvedl z postele. Ruce jsem měl za zády připoutané želízky.

Prošel jsem s ochrankou kolem cel až na konec chodby, kde bych se měl vidět se svojí návštěvou.

,,pět minut," řekla mi a otevřela dveře od jedné místnosti. Seděl tam Tobby.

,,Co jsi to zas udělal?" zvedl se automaticky ze židle a objal mě.

,,Prej jsem zabil nějakýho doktora," zasmál jsem se.

,,A zabil?"

,,Jasně že ne," řekl jsem stroze a posadil se. Tobby se posadil naproti mě a propletl si prsty.

,,Byl jsem ve Stratfordu a narazil jsem na Setha."

,,A?" nadzvedl jsem obočí.

,,Dost se mu daří," oblízl si rty a nasadil svůj plánovací úsměv.

,,Prodává jaderný zbraně," šeptl a já mu hltal každý slovo.

,,Kde to vzal?" řekl jsem stejně tiše a rozhlédl se kolem.

,,To netušim, ale až tě odtud dostanu, tak to zjistíme," zasmál se a opřel o židli.

,,Kdo by byl řekl že se náš Seth takhle prosadí," nevěřícně jsem zakroutil hlavou a oblízl si rty.

,,Asi nikdo," odpověděl mi Tobby, i když to vlastně nebyla tak úplně otázka.

,,Jinak Justine," odmlčel se a poté na mě podíval.

,,Tentokrát tě jen tak pláchnout nenechaj."

,,Já vim," řekl jsem suše a díval se přitom do zdi.

,,Jak se chceš dostat ven?"

,,Myslel jsem, že bys.."

,,Pět minut je pryč," zavelel jeden chlap z ochranky a Tobby se zvedl ze židle.

,,Zítra přijdu," mrkl na mě a já se zvedl ze židle taky.

,,Ještě někdo ti přišel," nechápavě jsem svrašil obočí a zase se posadil.

Z pohledu Jamie:

,,Počkejte!" křikla jsem, když jsem si všimla jak Tobby vychází z nějakých dveří.

,,Ahoj," usmál se na mě, což jsem mu také vrátila.

,,Ahoj."

Strážník si prohlídl papírek se svolením návštěvy a přikývl. Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř. Byla tam tma.Poté se rozsvítilo světlo a já mu čelila tváří v tvář.

,,Ahoj," špitla jsem a Justin na mě nepřítomně koukal.

,,A-ahoj," vypadlo z něj a já se posadila naproti němu.

,,Co tady děláš?" nasadil svůj nepříjemný tón hlasu, což mě znervóznilo.

,,Ugh, no," usmála jsem se a oblízla si rty. ,,Vlastně ani nevím, proč jsem tady,"

,,Neměla by jsi tu být," řekl podrážděně. Oči měl podlité krví, spánky spálené a monokl pod okem.

,,Oni tě mlátí?" řekla jsem víc nahlas než jsem měla.

,,Ne," řekl suše a díval se za mě na zeď.

,,Nejsem detektor lži, takže prosím pravdu," řekla jsem s tvrdým nasazením, jen jak jsem to uměla a sáhla si na Justinův spánek.

,,Tohle ti nemůžou dělat,"

,,Jam to není tvoje věc," odsekl mi a odtáhl se.

,,Justine, oni tě šikanují," řekla jsem nevěřícně a zkousla si spodní ret. ,,Ty jsi ho nezabil,  že ne?" řekla jsem poměrně rozklepaně a položila si dlaně na stehna.

,,Samozřejmě že ne, jsem přeci ten hodný Justin, co ti lezl několik měsíců do prdele," odmlčel se a poté zvedl hlavu, tak že se mi díval zpříma do očí. ,,Vůbec nevíš kdo jsem, čeho jsem schopný, takže se laskavě zbal a odejdi," řekl ostře a já si zkousla spodní ret.

,,Neodpověděl jsi mi," naprosto jsem ignorovala, co právě řekl.

,,Sakra, odejdi!" vykřikl a odtáhl se od stolu tak prudkým pohybem, že stůl skončil na druhé půlce místnosti.

,,Co se děje?" dovnitř vešel strážník a já se zvedla a otočila k němu.

,,Nic, jen mi dejte ještě chvilku," řekla jsem klidně a otočila se zpátky k Justinovi.

,,Jen jsem ti něco přinesla," řekla jsem, i když byl ke mě otočený zády. Přešla jsem ke stolu, postavila ho a sundala si řetízek z krku. ,,Zdá se že to potřebuješ víc než já," položila jsem ho na stůl a otočila se k strážníkovi. ,,Můžu jít," usmála jsem se na dozorce a vyšla z místnosti.

Z pohledu Justina:

Opravdu odešla. Přešel jsem ke stolu a vzal si do ruky řetízek i s prstýnkem. Dozorce už čekal na to, kdy vyjdu z místnosti. Šel jsem k němu a prošel jsem dveřmi. Ohlídl jsem se směrem, kde mám celu a poté směrem, kudy šla Jamie.

,,Jam počkej!" vykřikl jsem a rozběhl se za ní. Otočila se a nechápavě si mě prohlížela.

,,Zastavte ho a odveďte rovnou ke mě," řekl někdo klidným hlasem a vzápětí mě dva muži popadli za ramena. Ucítil jsem bodnutí do krku.

,,Neubližujte mu!" byli poslední slova, která jsem v ten den slyšel.

Vážně se omlouvám, ale v úterý jsou přijímačky, takže se musím fakt učit.No aspoň něco. Ily<3<3

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat