,,Co prosim?" ruce si utíral do nějakého kusu hadru a prohrábl si vlasy.
,,Promiň, to bylo ode mě nezdvořílý," nervózně jsem se zasmála a podívala na Liv.
,,Trochu," zakřenil se a hodil hadr někam do kouta garáže. ,,takže, ehm, co potřebujete?" nadzvedl svoje husté obočí a s tázavým pohledem si mě prohlídl.
,,Mám rozbité zrcátko," ukázala jsem k Oliviinému autu a on se mi koukl přes rameno.
,,Pětikilo," z kapsy si vyndal cigaretu a zapálil ji.
,,Tolik za výměnu malýho zrcátka?" vydechla Liv a nevěřícně se na něj podívala.
,,Nech to tak," osopila jsem se na ni a usmála na toho kluka.
,,Zapoměla jsem se představit, jmenuju se Jamie Profuse a vy jste?"
,,Jaxon Malette nebo Bieber, máš na výběr," zasmál se a já jen polkla.
,,Aha, mhm, tak já vám tady to auto nechám a kdy si pro něj mám přijet?" zeptala jsem se nervózně a pořád těkala pohledem z auta na Jaxona.
,,Myslim že to stihnu ještě teď, zatim si můžete jít ke mě dovnitř a co já vim, třeba koukat na televizi, ale pokud pospícháte domů.."
,,Ne dobrý, počkáme," usmála jsem se a podala jsem Jaxonovi klíčky od auta.
,,A kde je Bill?" řekla jsem těsně před dveřmi a Jaxon se na mě široce usmál.
,,To je jen krycí jméno, kdo by nechal sedmnáctiletýmu klukovi auto?" zasmál se a vjel s mým autem do prostorné garáže. Přikývla jsem, ale místo abych šla dovnitř, tak jsem si sedla na zem a vytáhla z kabelky mobil.
,,Takže ty tu bydlíš sám?" zapla jsem nahrávání na mobilu a vložila si ho do kapsy.
,,Více méně, ještě s mojí ségrou,"
,,Počkej cože?" vyhrkla jsem a nechápavě na něj zírala. Jen si mě prohlídl a pak zakroutil hlavou.
,,Promiň, jen mi to ulítlo," snažila jsem se to zamluvit, ale v hlavě se mi furt přehrávala jeho odpověď. ještě s mojí ségrou. ,,A táta?"
,,Mrtvej, ostatně máme se bez něj i bez mýho podělanýho bratra líp," prudce vyrval zrcátko a z ruky mu začala stékat proudem krev. Otočil se k pracovní desce a do ruky si vzal špinavý kus hadru a obmotal si jím svoji pořezanou dlaň.
,,Počkej," zvedla jsem se a přešla k němu. ,,Nemáš někde obvaz? Takhle se ti to zanítí," sundala jsem mu z dlaně ten špinavej kus hadru a přejela jsem mu palcem po ráně.
,,Něco bude uvnitř," řekl už uvolněněji a usmál se. ,,Fajn půjdu za Liv a někde ten obvaz najdu," obešla jsem pracovní desku a namířila si to ke dveřím. Vešla jsem dovnitř a do nosu mě udeřil silný zápach. Rozmrkala jsem oči a šla dál.
,,Liv?" křikla jsem a ona se vynořila se skleničkou v ruce. ,,No?" Nadzvedla obočí a upila ze skleničky.
,,Kde mají koupelnu?" Ukázala směrem k zadním dveřím a já do nich vešla.
Omlouvam se holky, nevim jestli to vubec jeste nekdo cte potom co jsem asi 3 mesice nepridala ani carku.. omlouvam se bylo toho na me moc posledni dobou a ja ani nevim jak pokracovat. Mam nakou vizi, ale tot asi vse. Jsem schopna dopsat par casti a ukoncit to, protoze se ted uz venuju necemu co bych chtela casem vydat a tak jsem uplne zapomenal na tuto story. Pridala jsem mensi ukazku k dalsi casti, ale pridam jen podle zajmu. min. 50 votes jinak koncim, nema to pro me smysl, jelikoz to nema zadnou budoucnost a lidi cim dal min ctou. Davam vam tyden a neberte to jako ultimatum, mam vas vsechny rada, ale nejradsi bych to cely smazala a zbavila sveta, protoze to podle me nema ani hlavu ani patu, ale davam vam sanci, dekuju a hezky zbytek prazdnin-Mary