16. část

2.8K 183 23
                                    

Dal jsem každému těstoviny do talíře a zalil jsem je nějakou omáčkou. Oba talíře jsem položil na stůl a nádobí jsem strčil do kuchyňského dřezu. Z šuplíku jsem si vyndal vidličku a sedl jsem si ke stolu.

,,Krásně to voní." Do dveří vešla Jamie s mokrými vlasy a dlouhým trikem s nějakým potiskem.

,,Od Biebera vždycky všechno voní."

,,To věřim." Otočila se ke mě a z šuplíku si vyndala vidličku s nožem. Sedla si ke stolu, nohy si dala do tureckého sedu a začala jíst. Chvíli jsem nejedl a jen ji pozoroval.

,,Co? Mám něco na obličeji?" Svrašila obočí a oblízla si ret.

,,Ne jen nechápu, k čemu máš ten nůž." Podívala se na ruce a pak zpátky na mě.

,,Ty nejíš nožem?" Podívala se na mě nechápajícím výrazem, který jsem jí hnedka vrátil.

,,A k čemu nůž?"

,,Nezaprasíš se." Odmlčela se a na chvíli se zamyslela. ,,třeba." Dodala a dál začala jíst.

,,Aha." Pokrčil jsem rameny, zasmál se a taky se pustil do jídla.

,,Jen tak mě napadlo, kolik že ti je?" Ukázala na mě a dala si do pusy další těstoviny.

,,Taky by mě zajímalo." Svrašil jsem obočí a začal v duchu počítat.

,,Promiň ale nechce se mi počítat."

,,Je mi to jasný, zastavil ses na čtyřicetipěti a dál už radši počítat nechceš." Zasmála se a napíchla si těstoviny na vidličku.

,,Vypadám na čtyřicetpět?" Nadzvedl jsem obočí a ona se opřela lokty o stůl, odložila si příbor a naklonila se ke mě.

,,Mhm, možná mladší." Pak zvedla prst a sedla si zpátky na stůl. ,,Ne, vážně vypadáš na čtyřicetpět." Přikývla a já se jen zasmál. Odložil jsem příbor, vzal si do ruky uborousek a utřel si pusu.

,,Dobrou chuť." Postavil jsem se a odnesl talíř ke dřezu.

,,Neříkej mi, že jsi to vzal tak vážně."

,,Říkala si něco?" Opřel jsem se o linku a podíval na ni.

,,Ne." Usmála se a dál jedla.

,,Fajn, kde se můžu vykoupat?"

,,V rybníce" Řekla ironicky, usmála se na mě a odložila příbor.

,,Jseš sakra mizernej hostitel, i jídlo jsem musel dělat já."

,,Já ti nabízela rohlík." Zvedla ruce na obranu a pak si do nich vzala talíř, který následně vložila do dřezu.

,,Půjdu se vysprchovat do Melaniinýho pokoje." Odrazil jsem se od linky mezitím co Jamie myla nádobí.

,,Dobře." Vyšel jsem schody nahoru a sevřel se mi žaludek když jsem stiskl kliku. Otevřel jsem dveře a bez mrknutí jsem prošel místností a rovnou si to namířil do koupelny.

,,Ta holka je strašný střevo Mell." Zasmál jsem se a svlékl. ,,Aspoň mi dokáže vyhnat z hlavy všechny ty negativní myšlenky." Zalezl jsem si do sprchy a nechal na sebe dopadávat ledové kapky, které mi způsobovaly husí kůži po celém těle. Celý jsem se umyl a zabalil do osušky.

Přešel jsem do pokoje a vyndal si z tašky čisté věci. Oblíkl jsem se, pohodil jsem několikrát vlasy, aby nebyli tak mokré a za tichosti jsem sešel schody dolů.

Všude bylo zhasnuto, jen v obýváku se svítilo. Nikdo v něm ale nebyl. Přešel jsem k lampičce, která prosvicovala místnost, přičemž jsem si všiml Jamie ležící na gauči. Na stolku měla odloženou knihu a její nohy lezly z pod deky. Přešel jsem k ní a deku jí upravil tak, aby byla přikrytá celá. Zhasl jsem lampičku a vrátil se zpátky do pokoje.

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat