19. část

2.3K 145 9
                                    

Justin se vrátil přesně na čas. Odešel do koupelny a já jsem mezitím uklízela špinavé hrnce od vaření.

Skončila jsem s uklízením a vyběhla schody do svého pokoje. Svlékla jsem si své špinavé oblečení a oblékla si černé šaty, které jsem měla připravené na židli. Na nohy jsem si obula černé lodičky a vlasy si spletla do rybího copu. Pusu jsem si červeně zvýraznila a na uši si nasadila stříbrné náušnice.

Po chvíli jsem uslyšela klepání na mé dveře. ,,Jsem připravený," usmála jsem se sama pro sebe a šla ke dveřím. Otevřela jsem je a nepatrně otevřela pusu. Justin měl na sobě bílou košili a černé kalhoty.

,,Nechci udělat špatný dojem," povytáhl pravý koutek do úsměvu a nastavil mi ruku. Zahákla jsem se mu za ní a podívala se mu do očí.

,,Veďte mě pane Bieber," řekla jsem s vtipným přízvukem britů a zasmála se.

,,Žádný problém slečno Profuse," odpověděl a společně jsme sešli pár schodů. Po chvíli, ale zazvonil zvonek a to jsem Justinovu ruku pustila.

,,Prosím dnes ne," otočila jsem se k němu a upravila mu košili. ,,Nesmíš se tomu poddat," šeptla jsem a ignorovala dlouhé zvonění.

,,Budu se snažit," odešel ode mě a vešel do obýváku. Nasadila jsem falešný úsměv, sešla schody a zastavila se u dveří. Měla jsem strach otevřít, to kvůli Justinovi. Jeho sebevědomí je tak křehké, že i přes všechnu snahu nejde zocelit. Mám strach, že rodiče řeknou něco špatně a Justin se psychicky zhroutí rovnou na místě a já nevím, co bych dělala. Nemůžu ho nechat, aby mě objímal na zemi a šeptal mi krásná slova, která nejsou určená mě, přesně jak to děláme poslední týdny.

,,Jamie Liliano Profuse!" Vyhrkla moje matka hned, jak jsem otevřela a pevně mě objala.

,,Ahoj mami," zasmála jsem se a odtáhla.

,,To je dost že si nám otevřela," vlepila mi pusu na tvář a táta jen pokroutil očima.

,,Ahoj zlatíčko," objal mě a položil na zem Madge, mojí mladší sestřičku.

,,Ahoj," řekla jsem, mezitím co mě objímal a Madge mi mačkala nohu.

,,Tak kde máš toho krasavce?" řekla máma a já se k ní otočila. Kupodivu už byla svléknutá.

,,Myslíte mě?" do místnosti vešel Justin a já jen čekala na to, až se něco zvrtne.

,,Jamie? Ugh, neměla by jsi nás seznámit?" řekla máma a rozzlobeně se na mě podívala.

,,Mami, tati, tohle je Justin. Justine, moji rodiče," vzala jsem si Madge do náruče a nervozitou se zahrizla do rtu.

,,No zdá se, že tedy Robert nedorazí," řekla máma mezitím, co si upravovala vlasy a táta si podával ruku s Justinem.

,,Ne, ne, ne," řekla jsem se smíchem a tak připoutala všech pozornost.

,,Justin je můj kamarád," najednou jako by mým rodičům spadl kámen ze srdce a začali se smát, což jsem nepochopila.

,,No samozřejmě," máma zaklapla zrcátko co měla v ruce a nastavila Justinovi ruku. Justin se na mě nechápavě podíval a já našpulila rty aby pochopil, o co máma žádá.

Nakonec políbil mojí matku na ruku a vše bylo v pořádku. Rodiče ani nezajímalo, proč tu Justin je, což je jen dobře, protože jim to.vysvětlovat nechci.

,,Tak kde je ten Robert?" máma nervózně klepala nehty o stůl a já vyhlížela z okna.

,,Já nevím," řekla jsem už po několikáté a nakonec uviděla, jak Robertovo auto zajíždí na příjezdovou cestu.

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat