29. část

824 75 14
                                    

Stačilo mi jen pár vteřin, abych pochopila, v jakém maléru jsem se octla. Justinovi zbývá pár dní a já tady ošetřuji jeho dvojníka v mladším provedením.
,,A.. hm.. jakto že..?"
,,Žiju jen se sestrou?" podíval se mi do očí, stejně tak jako to dělával Justin.
Přikývla jsem a dál mu motala obvaz v místě zranění.
,,No jak jsem řekl, otec byl hajzl, tyran a no bratr," uchechtl se a rukou si utřel špinavý obličej. ,,Nás dokonce pohřbil," oblízl si ret a v jeho očích zaplál nenápadný plamen hořkosti. ,,Tak jsem se mu přijel pomstít," pokrčil rameny a prohmatal si svou obvázanou ruku. ,,Dík," mrkl na mě a já si strčila ruku do kapsy a nahmatala raději mobil s hlasovým záznamníkem.
,,Jak pomstít?" nadzvedla jsem obočí a sladce se usmála.
,,No.." znovu se škodolibě zasmál a v tom když se mi to snažil vyklopit vlítla do místnosti menší blondýna, která nemohla být o moc mladší než já.
,,Jaxone, jsou tady," řekla celá udýchaná a Jaxon mě popadl za ruku a táhl někam pryč.
,,Tys je zavolala?" sykl a podíval se ke kapse, kde jsem měla mobil. I přes snažení, aby mi ho nevyrval ho získal a podíval se na displej, na kterém se leskly minuty záznamu.
,,Ty mrcho," přecedil skrz zuby a s taháním za vlasy mě odtáhl do auta a zavřel mě v kufru.
,,Jazzy zabav je!" křikl a já se okamžitě snažila zjistit o co jde. skrz okno byly vidět blikající světla a Olivie. Olivie mezi dvěma policisty. Začala jsem bušit do skla a řvát o pomoc. Nevšímala jsem si toho, že někdo otevřel dveře a udeřil mě do hlavy, přičemž se mi před očima zamlžilo a moje ruka na okně i s celým zbytkem těla dopadl mezi harampádí v autě.

Z pohledu Justina:

Stál jsem uprostřed louky při západu slunce a sledoval jsem zlaté oblázky, které mě bodali do nohou. Teplý vzduch byl v dáli vidět a tmavá silueta nějaké dívky se ke mě čím dál víc přibližovala. Snažil jsem se kní přiblížit, ale nedokázal jsem se hnout. Přišla ke mě Melanie a posadila se ke mě na zem. Vzal jsem ji za ruku, ale v tom okamžiku se zní stala krátkovlasá bruneta s ostrými rysy ve tváři a tmavým obočím. ,,Jamie," chtěl jsem ji obejmout, ale rozplynula se ve vzduchu. 
        Někdo se mnou třásl a já sebou okamžitě trhl. Posadil jsem se a promnul si obličej. ,,Vstávej Bieber, nesmíme ztrácet čas," podíval jsem se na člověka, který stál nademnou a polkl jsem. Byl to plukovník Havermant, který mě tu celé dny tríznil urážkami a za každý přestupek mě nechal pykat. Postavil jsem se a podíval se mu zblízka do očí. Mezitím mě otočil a ruce mi dal za záda. Nasadil mi želízka a chytl ze zadu pod krkem. Tahal mě jako psa, přičemž jsem mu už neodporoval, věděl jsem že tohle je můj konec. 
        ,,Pane, nastali komplikace!" zařval nějaký muž a Havermant se i semnou otočil. ,,Jaké?" zamručel a já stál s hlavou skloněnou k zemi. ,,Jeli jsme k té opravně automobilů, ale nastali jisté komplikace.." odmlčel se a přišel k plukovníkovi blíž. Začal něco plukovníkovi šeptat do ucha, a nejspíš si myslel, že nic neuslyším. ,,Unesli jednu z těch dívek," přecedil mezi zuby a plukovník se na mě podíval. Zvedl jsem k němu oči a svraštil obočí. ,,Myslím že Vás ještě chvilku necháme žít Bieber," plukovník se na mě usmal a sundal mi želízka. ,,O co jde?" nedůvěřivě jsem si je oba prohlídl a byl na cokoliv připraven. ,,Došlo k únosu jedním mužem, velmi podobným Vám," ukázal na mě a já čím dál tím víc byl zmatený. ,,Ale to není možné, protože vy jste byl celou dobu tady, tak mi vysvětlete," začal se ke mě přibližovat a já ustupovat. ,,Jak je možné že vypadá přesně jako vy," natlačil mě na zeď a muž za ním vytáhl mobil s fotkou. Na ní byla Jamie a já. Odstrčil jsem plukovníka stranou a vzal si mobil do ruky. Přiblížil jsem si fotku a cítil jsem, jak mi tuhnou žíly. ,,To je nesmysl," řekl jsem nahlas a zhluboka dýchal. Nemohl to být nikdo jiný.
        ,,Zkuste mi to nějak vysvětlit," otočil si mě Havermant a já se mu podíval zpříma do očí. ,,Právě jste mi podepsal smlouvu o propuštění," usmál jsem se a ukázal mu fotku. ,,Měl ste pravdu, opravdu vypadá jako já, ale nejsem to já," plukovník se na mě s nenávistí díval a já si to upřímně užíval. ,,Seznamte se smým bratrem plukovníku a dejte mi vědět kdy mám začít balit," otočil jsem se a začal odcházet k svojí cele. ,,A co ta dívka?" zastavil jsem se a v hlavě se mi rozsvítilo. Když jsou na fotce Jamie i Jason, musí být spolu. Otočil jsem se a snažil se udržet svoje emoce. ,,Co je to vůbec za fotku?" vyštěkl jsem a rychlím krokem se vracel. ,,Dnes byla unesena, zrovna jak tvrdíte vaším bratrem," přecedil mezi zuby a já se zastavil. ,,Jsem tedy propuštěn?" snažil jsem se mluvit klidně, ale tahle situace mi v tom nijak nepomáhala. ,,Ne, samozřejmě že ne," zasmál se a já se podíval směrem k východu. ,,To jsem potřeboval slyšet," rozeběhl jsem se směrem k východu a nechal za sebou plukovníka i toho kluka, který mi ukázal Jamiinu fotku s mým bratrem. Nevěděl jsem co budu dělat, ale rozhodně jsem nehodlal nechat Jamie v Jasonových prstech.

Ok, omlouvám se zas po X letech, ale asi to zabodnu. Nevím jestli to ještě někdo vůbec čte, ale vůbec jsem neměla doteď čas psát. To víte prvák a chtěla jsem se dobře zapsat, takže kdo by si chtěl ode mě něco přečíst, tak píšu novou story, ale téhle se budu věnova jen okrajově, pokud jí vůbec neukončím.

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat