Vyšel jsem z pokoje a potichu prošel kolem pokojů, kde už všichni spali.
,,Kam máte namířeno pan Bieber?" Otočil jsem se a už od pohledu na jeho obličej se mi skřivili ústa.
,,Do baru." Jednoduše a stručně, nejlepší odpověď.
,,A smým vědět kdo Vám povolil opustit nemocnici?"
,,Nepotřebuju povolení když jde semnou vaše přítelkyně." Zaraženě se na mě podíval a já nadzvedl svůj ukazovák. ,,Moje chyba, myslel jsem svojí zdravotní sestru." Usmál jsem se a otočil. Nepotřeboval jsem vidět jak se tváří, už podle toho že byl zticha a neslyšel jsem žádné kroky jsem si uměl představit, jak stojí uprostřed chodby a zírá jak odcházím.
Vyšel jsem z nemocnice a rozhlédl se kolem. Jednomu autu svítili světla. Bingo.
,,Ahoj." Otočil jsem se a uviděl Jamie. Docela jinou. Neměla na sobě tu sesterskou "uniformu" a celkově vypadala jinak.
Hnědé vlasy jí dopadaly do půlky zad přičemž byli kulmou navlněné a lemovali její drobný obličej, který ztrácel svou barvu a spíše připomínal bílou zeď, kterou zdobily narůžovělé tváře.
Černé jeany jí rýsovali nohy do X a hrubý béžový svetr jí odhaloval krk.
,,Ehm na koho čekáme?" Usmála se a vtáhla rty dovnitř pusy.
,,Vlastně na nikoho." Odtrhl jsem z ní oči a rozešel se k autu.
Došel jsem k autu a posadil se na přední sedadlo. Zabouchl jsem dveře a podíval se na Sama, kterej už startoval.
Po chvíli se otevřely dveře a Jamie nastoupila do auta. Sam se okamžitě otočil a celou si jí prohlídl.
,,Sexy sestřička." Mrkl na ní a oblízl rty. ,,Nikdo neodolá Samuelovi Windslymu." Otočil se zpátky a vyjel s autem z nemocničního areálu pryč. Zasmál jsem se nad tím a zaklonil hlavu.
,,Mluvil jsem s Nathanem ohledně toho místa." Začal Sam a já dál tupě zíral před sebe.
,,A?"
,,Prej by pro tebe něco měl."
,,Většinou jsem to byl já, kdo něco organizoval."
,,Má pro tebe odklid pozůstatků." Naprosto ignoroval to co jsem mu řekl.
,,Nebudu dělat takovou špinavou práci." Vyprskl jsem a vzal si cigaretu z kapsáře.
,,Nemáš na výběr."
,,Jasně že mám, jsem Justin Bieber, ten si vždycky něco najde." Vložil jsem si cigaretu mezi ukazovák a prostředník a vložil jí do úst.
,,Můžete mi říct, co je tak úžasnýho na tvým jméně, když ho pořád tak povyšuješ?" Dostala se do toho Jamie a já si až teď uvědomil, že tady sedí.
,,Ty nevíš kdo jsem?" Svrašil jsem obočí a zapálil cigaretu.
,,Můj pacient." Zasmála se a já vdechl kouř z cigarety, který se postupně dostával do každého koutu auta.
,,Aha, asi tu nebydlíš moc dlouho"
,,Vlastně ne, asi rok."
,,To bude tím." Vydechl jsem kouř a oblízl suché rty.
,,Takže?"
,,To ani vědět nemusíš." Ukončil jsem tuhle konverzaci a otevřel okýnko.
,,Jsme tady." Prohlásil Sam a já se ohlídl ven z okna. July's bar.