11. Část

3.2K 168 27
                                    

,,Vrahu!" Pořád do mě mlátila těma svýma drobnýma rukama a hystericky brečela.

,,Jam,  odvezu tě domů." Tobby vzal Jamie kolem ramen a hodil na mě jeden z jeho pohledů jako 'to si teda posral'.

,,Ne! Musim ho odvést zpátky do nemocnice." Dala si obličej do dlaní a potichu vzlykala. ,,Jako sestra stojím za nic." Zakuckala se a pokračovala v breku.

,,S tím teda souhlasím." Napil jsem se vodky a přikývl.

,,Měli by jsme se postarat o tělo." Řekl Sam a já jen mávl rukou.

,,Okey, odvezu Jamie domů a Justina do nemocnice, ty se zbav toho těla." Přikývl k němu a Jamie objala Tobbyho. Jak dojemné.

,,Justine jdeme."

,,Uvidíme se během tejdne July." Podíval jsem se na Tobbyho, který hned pochopil že potřebuju peníze za všechen ten chlast.

,,S tebou ráda." Poslala mi vzdušnou pusu a než jsem stačil cokoliv udělat, tak mě Tobby táhl pryč z baru.

,,Klid bro, ještě si ublížíš." Zasmál jsem se a ucítil jak mě hodil na auto.

,,Kurva úplně ses zbláznil!" Okřikl mě a já se na něj otráveně podíval.

,,Chceš aby tě zavřeli?!" Vyprskl a zuřivě se na mě díval, jako kdybych byl nějakej terč, kterej musí trefit.

,,Nestačilo ti, že Melanie zemřela? Chováš se jak krysa. Utíkáš před problémy v domněnce že na všechno zapomeneš." Vrazil mi pěstí do čelisti a já svou hlavou trhl do strany. Vyplivl jsem krev a zvedl hlavu.

,,Ještě něco?" Mám dojem, že jsem dokázal už natolik vnímat, abych věděl, že mám chuť vraždit.

,,O co tu jde?" Řekla Jamie docela vystrašeně přičemž jsem o ní nějak nedbal.

,,Z Tobbyho se stal ochranej taťka." Falešně jsem se usmál a oblízl ret.

,,Zkurvenej fotr co by se měl vrátit tam odkud přišel." Strčil jsem do něj a prošel kolem něj.

,,Justine stůj!" Křikl a já se jen zasmál.

,,Shnij v pekle!" Zařval jsem a šel tmou, kterou prosvítili jen lampy.

Šel jsem dál a doslova se cítil jako tělo bez duše.

Ucítil jsem něčí ruku na té mojí, nad čímž mě zamrazilo a projel mnou uklidňující pocit blaženosti.

,,Pojď zpátky." Promluvila svým klidně melodickým hlasem a potáhla mě dozadu.

,,Prosím." Šeptla a já se bál otočit. Bál jsem se, že tam nebude stát ona, ale někdo jiný.

,,Justine" Vydechla moje jméno nad čímž mým tělem projela zima.

,,Otoč se ke mě." Nehnul jsem se.

,,No tak Justine." Otočil jsem se se zavřenýma očima a ucítil její ruce na mých tvářích.

,,Otevři oči." Spíš nakázala, ale já se ani nehl a nepohl žádným svalem.

,, Dobře tak až napočítam do tří, tak otevreš oči a půjdeš se mnou za Tobbym." Přikývl jsem a z hluboka se nadechl.

,,Jeden" Odmlčela se a ruce se jí začali trochu klepat. ,,Dvě" Pořád měla dlaně na mých tvářích a snažila se mě sklidnit. Než stihla říct tři, tak jsem se prudce otočil a snažil se vzpamatovat. Bylo mezi námi ticho.

,,Tři." Vydechl jsem a otočil se k ní. Podíval jsem se na ní a usmál se, když tam stála Melanie. Promnul jsem si oči a uviděl znovu ji. Jamie. Okusovala si spodní ret a při pohledu na mě se jí zaleskly oči a během chvilky se otočila a šla zpátky k autu.

L.O.S.T.Kde žijí příběhy. Začni objevovat