"Víš Chrisi fakt si mi dost chyběl," zamumlala Sarah, když jsme seděli na zídce u lvů a pozorovali hvězdy. "I přesto, že si ublížil mé nejlepší kámošce," šťouchla do něho ramene a Chris se zasmál. Josh měl možná trochu pravdu. Sarah ho nikdy neměla moc v lásce. Ne tak moc jako Chrise. Vyskočila jsem na nohy a seskočila ze zídky.
"Chci vidět pandy," usmála jsem se a natáhla ke každému jednu ruku, abych jim pomohla na nohy.
"Tak jdeme," řekl Chris a pustil mou ruku. Bylo mi to líto? Ano bylo. Proč? To radši nechci vědět. Ale nedala jsem to na sobě znát. Na tváři jsem měla stále svůj obvyklí úsměv a když jsme došli k výběhu pand, rozběhla jsem se blíž.
"Není možné, aby někdo miloval něco víc než ona," uslyšela jsem Sarah.
"Myslím, že je," zamumlal Chris a ucítila jsem jeho pohled v zádech. Věděla jsem,že toto není dobré. Nemůže mě stále milovat. Já ho nemůžu milovat.Bože proč jsem najednou tak zmatená?
"Hej Leno, posloucháš mě?" položila mi Sarah ruku na rameno. S trhnutím jsem se na ní otočila.
"Co?" vypadlo ze mě. Všimla jsem si, že Chris tam nikde není. "Kde je?" zašeptala jsem.
"Říkal, že musí být chvilku sám," vysvětlila a smutně se usmála. "A já jsem se tě ptala, jestli nemáš chuť na shake."
"Dobře," přikývla jsem. "Jdeme," pomalu jsme se vydali ke stánku se shaky.
"Len nejsem slepá. Co se děje?" Sarah se najednou zastavila a sledovala mě. Nadechla jsem se a pomalu se otočila k ní.
"Už mě nebaví ubližovat Joshovi," zašeptala jsem. "Jsem do Chrise zamilovaná. Vždycky jsem byla," posadila jsem se na lavičku a Sarah si sedla vedle mě. Objala mě okolo ramen a já si položila hlavu na její rameno.
"A co budeš teda dělat?" zeptala se.
"Rozejdu se s ním," řekla jsem rozhodnutě. "A řeknu Chrisovi úplnou pravdu. Že jsem do něho nikdy nepřestala být zamilovaná."
"Možná by si mu to mohla říct hned," navrhla s úsměvem.
"Máš pravdu," vyskočila jsem na nohy. "Jdu ho najít."
"Počkám v autě," přikývla Sarah a já se vydala napřed k parkovišti. Věděla jsem, že tam bude. Byla jsem připravená to udělat. Nikdy jsem se necítila víc odhodlaně jako teď. Uviděla jsem ho a tak jsem otevřela pusu, abych na něho zavolala, ale včas jsem se zarazila. Chris totiž nebyl sám. Prvně jsem si té drobné dívky nevšimla, protoře nešla skoro přes jeho tělo vidět, ale potom jsem si všimla jak měla ruce spojené za jeho krkem a Chrisovi ruce byli zase na jejím zadku. Sklonil se a políbil jí. Začala jsem pomalu couvat a když jsem byla daleko tak, aby si mě nevšimli rozběhla jsem se k Sarah. Jak jsem mohla být tak hloupá? Sarah byla opravdu v autě a poslouchala hudbu. Nasedla jsem a ona se na mě zmateně podívala.
"Jeď!" řekla jsem a zadržovala slzy.
"Kde je Chris?"
"On se domů dostane," zašeptala jsem a schovala si tvář do dlaní. "Prosím už jeď."
"Dobře," špitla a ztišila hudbu. Potom nastartovala a rozjela se. Věděla jsem, že budeme muset projet kolem Chrise a té holky, proto jsem se nekoukala ven. Všimla jsem si jak se na něho Sarah kouká a potom jí po tváři přelétlo pochopení. "Omlouvám se."
"Proč?" zeptala jsem se nechápavě. "Ty si nic neudělala. To on. Zase," povzdychla jsem si a opřela si hlavu o okýnko.
"Ale já tě za ním poslala."
"A já se do něho zamilovala," pokrčila jsem rameny. "Nechci se o tom už bavit. Byl blbý nápad,se s ním začít bavit.Všechno co mi napsal do toho dopisu byla lež. Aspoň jsem si to uvědomila dřív, než jsem se rozešla s Joshem. On mě miluje, Sarah. A nikdy by mi takhle neublížil."
"Takže?"
"Takže musím zapomenout na Christophera Hille. Za týden je ples. Tam si to společně užijeme a všechno bude fajn."
"Věděla si, že když jsi nervozní a vystrašená mluvíš strašně rychle?" zeptala se Sarah.
"Ještě si ze mě dělej srandu," zamumlala jsem.
"Promiň," usmála se. "Takže zítra pojedeme na šaty?"
"Jo,"přikývla jsem a pokusila se o úsměv. Ale pravda byla taková, že jsem chtěla brečet.
Nahoře máte trailer, který udělala úžasná storiesforus150, která píše i úžasné knihy, takže doporučuji se na ní kouknout :) Doufám, že si užíváte prázdniny a neřešíte komplikaci jaké má Lena- Jako někdo :D
ČTEŠ
I still love you (Book #2)
RomancePokračování série Too young. Uběhli tři roky od toho co Chris odjel. Lena ho od té doby neviděla a vše se změnilo. Henry překonal rakovinu a odešel na vysokou. Co se ale stane, když se tito dva znovu setkají? To se dočtete v příběhu I still love yo...