Odpovědi <3

7.4K 328 10
                                    

VeronicaFrance

Leno, plánuješ vážný vztah s Chrisem! Ta sama otázka i na Chrise.

Lena: "Myslím si, že jsme si konečně oba dva uvědomili, co chceme. Takže ano."

Chris: "Byl jsem hlupák, když jsem nechal Lenu odejít ze svého života. A ten pocit prázdnoty už rozhodně nechci zažít znovu."

Henry, co si myslíš o vztahu mezi Lenou a Chrisem?

Henry: "Oba dva mám strašně rád, a když budou šťastní oni.. Tak budu jen rád. No, Lena už není ta malá sestřička jako před roky."

Leno, chceš děti? Popřípadně kolik a jak by se měli jmenovat?😂 Vše. A děkuji. :))

Lena: "Ano jednou je chtít budu. Ale až dodělám vysokou.. Chci mít maximálně asi tři děti. Vlastně mi to je jedno. Ale doufám, že budu mít prvně kluka, aby chránil svou sestřičku stejně jako mě, Henry. A nad jménama jsem ještě nepřemýšlela. Napadá tě nějaké?" 

Lucisek0315

Josh - Miluješ stále Lenu i potom, že ona miluje Chrise?

Josh: "Ano miluju jí stále. Když jsem se nastěhoval, byla to ona, kdo mi všechno ukázal." 

LuucaLuss

Henry: myslíš že je pro Lenu lepší Chris nebo Josh?

Henry: "Vlastně znám víc Chrise než Joshe. Věřím, že Josh je správný kluk, ale Chris je můj nejlepší kamarád. Navíc moje sestra si dělá co chce, takže moje myšlenka je k ničemu." 

ZuzkaKap

Chris - co to bylo s tamtou holkou v ty zoo? co si doopravdy myslis o Lene?

Chris: "Byl jsem zničený a ona se tam z ničeho nic objevila. Ale potom, když jsem uviděl Lenu jak odjíždí, všechno jsem si uvědomil a domů jsem se musel dostat pěšky. Co si doopravdy myslím o Leně? Jsem do ní zamilovaný.. Strašně moc."

Lena - co si myslis doopravdy o Chrisovi?

Lena: "Chris je pro mě záhada, která mě nikdy nepřestane překvapovat. Ale jedno vím jistě. Nikdy jsem do něho nepřestala být zamilovaná."

Henry - jak reagujes na vztah, ktery mezi sebou maji Chris a Lena?

Henry: "Popravdě jsem si na něho už zvykl. Ale trochu mě matou ty jejich rozchody."

Josh - co si myslis o Chrisovi?

Josh: "Myslím si, že není schopen milovat Lenu tak jako já. Už jí tolikrát ublížil.. Nezaslouží si jí." 

AnnaKuropcakova

Chris- Proč to Leně děláš? Nejdřív odejdeš a pak se vrátíš a políbíš jí.....

Chris: "Věř mi, že se za to nenávidím. Nikdy jsem to neměl udělat, ale možná jsem si myslet, že takhle to bude lepší."

Leno- Koho miluješ víc? Chrise nebo Joshe....

"Vždycky to byl Chris, i když jsem si to nechtěla přiznat."

Josh- Co si myslíš o Chrisovi? Miluješ stále Lenu?

"Ano Lenu stále miluju. A Chrise nenávidím za to, co jí udělal. Nezaslouží si jí!"

Autorka- Jak prožíváš tento příběh? Jak tě vůbec napadlo napsat druhý díl?

"Tento příběh prožívám celkem dost citově. Už proto, že v první knize vidím nějak sebe. A druhý díl mě napadl napsat, kvůli tomu, že bych si chtěla napsat to jak bude můj život nějak vypadat." 


Děkuju všem co se zapojili!! :))

I still love you (Book #2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat