Natáhla jsem si na sebe kalhoty a když jsem je chtěla zapnout, ucítila jsem na svých bocích ruce. Zasmála jsem se a naklonila hlavu na stranu, aby měl Chris lepší přístup na můj krk. "Jsi tak nádherná," zašeptal. Otočil si mě k sobě čelem a zadíval se mi do očí. "Nechce se mi odjet," povzdychl si a opřel se čelem o to mé.
"Přijedu co nejdřív," slíbila jsem a natáhla se pro mé triko, které jsem měla na zemi. Oblíkla jsem si ho přes hlavu a potom se znovu podívala na Chrise. "Až všechno dopíšu a napíšu ty testy, můžu u tebe být už pořád," usmála jsem se a stoupla si na špičky. Objala jsem ho okolo krku.
"To se mi líbí," ušklíbl se a políbil mě na rty. Zajela jsem rukou do jeho vlasů a přitáhla si ho k sobě co nejvíce. Někdo zabouchal na dveře jeho pokoje a já se od něho pobaveně odtáhla.
"Brácha je tu Henry!" zakřičel přes zavřené dveře Bas. Chris si povzdychl a oblíkl si jediné triko, které neměl sbalené v kufru. Upravila jsem se a potom jsem si vzala kabelku. Když jsme vyšli z jeho pokoje, všichni už byli dole.
"Nazdar ségra," usmál se Henry, když jsme sešli schody.
"Ahoj," zamumlala jsem a obula si boty. "Naši jsou doma?"
"Jo," přikývl. "Máš štěstí, že dneska nemáš školu," ušklíbl se. Vyplázla jsem na něho jazyk a dala mu pusu na tvář. Potom jsem doprovodila Chrise k autu. Se všema se už rozloučil, takže jsem ho měla už jen pro sebe.
"Budeš mi chybět," pousmála jsem se smutně a opřela se o kapotu auta. Chris mě objal okolo pasu a políbil na čelo.
"A ty mě," zašeptal mi do ucha. "Až dojedu tak ti zavolám, dobře?" přikývla jsem a políbila ho. Potom jsem sledovala jak nasedá do auta a ještě rychle jsem se rozloučila s Henrym. Potom jsem vyjela domů. Když jsem dorazila máma s tátou byli na zahradě a okopávali záhonky. Převlékla jsem se do domácích kraťasů a trika a vyšla na zahradu za nimi.
"Chcete pomoct?" zeptala jsem se. Máma zvedla hlavu od růží a utřela si pot na čele.
"Ty už jsi doma?" usmála se. Přikývla jsem a sedla si na kraj bazénu. Sundala jsem si boty a namočila nohy do vody.
"Rozloučila ses s klukama?" ozval se táta.
"Jo," zamumlala jsem. "Mami, tati," začala jsem nervozně. Oba přestali pracovat a koukli se na mě. "Mluvila jsem s Chrisem o tom, co bude jestli nastoupím na vysokou do San Francisca. Chce si koupit vlatstní byt a já tam budu bydlet s ním." Máma se překvapeně podívala po tátovi a potom zpět na mě.
"Jsi si jistá?" zeptal se táta. "Oba jste ještě mladí a v Henryho bytě je dost místa."
"Ale Henry si našel přítelkyni," povzdychla jsem si. "A i on potřebuje soukromí a vždycky se tam můžu vrátit," připomněla jsem.
"A jsi na na to připravená? Jsi připravená být s Chrisem?"
"Vždycky jsem byla připravená," pousmála jsem se a v oblečení skočila do vody.
"Je prima si takhle vyjít," usmála se Sarah, když jsme vešli do klubu.
"Jo je," přikývla jsem a popitáhla už tak krátkou sukni dolů po stehnech. Sarah mi vybírala oblečení a nedošlo jí, že nepotřebuju zaujmout žádného kluka. Došli jsme k baru a objednali si pití. Potom jsme odešli k prázdnému stolu a posadili se.
"Panebože," zamumlala Sarah a dívala se někam za mnou. "Neotáčej se."
Samozřejmě jsem jí neposlechla a otočila se. Spatřila jsem Joshe s klukama. Doufala jsem si, že si mě nevšimne, ale jeho pohled spadl na mě, ale hned se zase odvrátil a zašeptal něco Kevinovi, který byl po jeho boku.
"Nechceš jít jinam?" zeptala jsem se Sarah.
"Len, tento klub je obrovský. Nemusíš si ho všímat," poplávala mě po ruce a napila se. Ale je těžké si nevšímat někoho, kdo se vydal k vám.
"Krásko," usmál se Kevin na Sarah a ona se jen zamračila. Ti dva spolu chodili zhruba dva měsíce, ale nevyšlo jim to.
"Ahoj," řekla jsem a snažila se nekouknout na Joshe.
"Čau," zamumlal. "Chtěl jsem s tebou mluvit," řekl a přitom se mi podíval do očí.
"Teď?" zeptala jsem se překvapeně. "Nemám na to zrovna náladu."
"Ten tvůj dokonalej Christopher tě zase podvedl?" zeptal se s úšklebkem. Sarah po Joshovi střelila nenávistný pohled a já sevřela ruku v pěst. Stoupla jsem si a zahleděla se na Joshe.
"Ne," zakroutila jsem hlavou. "Ale ty si něco pil, Joshi, takže se s tebou o ničem nebudu bavit." vysvětlila jsem klidně.
"Jak můžeš vědět, že jsem něco pil?" ušklíbl se.
"Protože tě znám. A vím, že jsem ti ublížila a za to se omlouvám."
"Jsi děvka, Leno," zasyčel do mé tváře. "A vždycky budeš. Kevine jdeme?"
"Jasně," zamumlal zmateně Kevin mezitím co už Josh odcházel. Když Kevin procházel kolem mě, položil mi ruku na rameno. "On to tak nemyslel," smutně se pousmál a šel za svým kámošem.
ČTEŠ
I still love you (Book #2)
RomancePokračování série Too young. Uběhli tři roky od toho co Chris odjel. Lena ho od té doby neviděla a vše se změnilo. Henry překonal rakovinu a odešel na vysokou. Co se ale stane, když se tito dva znovu setkají? To se dočtete v příběhu I still love yo...